Suunnitelkaa mulle täydellinen katoaminen
Kypsyin ihan totaalisesti perheeseen (mies ja kolme teiniä) . Rupesin suutuspäissäni miettimään miten voisi kadota (ei kuolla). Kaikki konstit narahtaa tyyliin lentolippuun tai siihen että nostan rahaa, kirjaudun jossain hotelliin tai yritän saada töitä.
Av on hyvä... Siis mihin? Millä liikennevälineellä? Mistä toimeentulo? Ajatellaan että mulla olis aikaa valmistella tätä vaikka 6 kk, eli ehtisin valmistella.
Kommentit (42)
Ok. Vaikka ilmoitat että et enää halua lähteä.. Jos sinulla on kuitenkin kuusi kuukautta aikaa. En minä halua levittää tätä "mielikuvaa", sanotaan näin. Säästä uudelle tilille rahaa, kuten jokin ulkomaalainen pankki. Matkusta ensin laivareissulle Tukholmaan. Tuolta reissulta sinun huomataan kadonneen vasta myöhemmin. Tarpeeksi myöhemmin. Tukholmaan matkan käytät muuttamalla ulkonäkösi hytissä, jossa on jo muutenkin paljon dna:ta. Varo silti jättämästä omaasi. Älä värjää hiuksia, poistut peruukissa jne. Laivalta. Siellä hoidatat piilariostokset ja hiustenmuotoilun. Sinun täytyy olla aika samanlainen kuin passissasi. Sieltä lennät Kanadaan, ja jos sinulla tarpeeksi rahaa ulkom.pankin tilillä, hankit uuden tilin, siirrät rahat siellä nostettavaksi ja menet Vancouveriin ja käyttäen busseja. Teet töitä. Saat rahaa, ja olet jo aika pitkälti kadonnut. Muista mennä siis myös passikuvaasi varten piilareissa kuvattavaksi. Uusi identiteetti alkaa muodostua. Toki lapsiasi käy sääliksi, jos katoat lopullisesti.
Kuulostaa todella epäilyttävältä, niinkuin ap suunnittelisi pakoa perhesurman jälkeen...