Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö enää miehiä, jotka pitävät naisen luomutilassa olevasta alapäästä?

Vierailija
19.02.2019 |

Tai siis niin, että bikinirajat on siistitty, mutta muuten karvoitus on normaalitilassa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvoilla kiitos. "Posliini" on ok heti ajamisen jälkeen ennen niiden ajelusta syntyvien näppylöiden tulemista. Sitten parin päivän kuluttua ajelusta onkin jo aika ruma ja pistelevä sänki niiden näppylöiden lisäksi. Reunoilta rajattu kolmio saa kangen kovaksi, tuoksuu riettaan hyvältä, on helppohoitoinen ja tuntuu mukavalta silitellessä.

Ihan sama homma kuin parran kanssa siis. Jotkut tykkää sileestä naamasta, toisille pitää olla täysi parta. Siistimättä mikään ei oo kiva.

Tä? Parta saa kangen kovaksi ja tuoksuu riettaan hyvältä?😳

No jos noin on, niin ikinä en aja partaani pois.

Eiku nyt menin sekaisin - kenen kanki siis kovettuu, minun vai... muiden miesten?

Vierailija
22/68 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään, mutta kyllähän se aikamoinen turn off on, jos aivan naturell.. Ei tarvitse posliini olla, mutta ainakin siistitty.

-m41-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä vaikka mitä fetissejä niin miksei sitten täyskarvaiselle pillullekin. Samaan kasaan BBW, grandmature kanssa

Vierailija
24/68 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyyhän niitä vaikka mitä fetissejä niin miksei sitten täyskarvaiselle pillullekin. Samaan kasaan BBW, grandmature kanssa

Hah hah, ei luonnollinen ole mikään fetissi. Jos joku on, niin ajeltu.

Vierailija
25/68 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaista pillua on kiihittavampi panna varsinkin vanhemman naisen kanssa mutta nuolla sitä ei halua. Spermainen karvainen pillu on paras näky

Vierailija
26/68 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luomusta pitäviä löytyy!

Omalla naisellani on luonnollinen karvoitus alapäässä ja kainaloissa. Mikään on tuskin kauniimpaa. :) Nuolen hänen pimppaa säännöllisesti. Mikään ei ole ihanampaa, kuin nuolla hänen pimppaa ja samalla upottaa nenä hänen kauniiseen naiselliseen karvoitukseen. En haluaisi hänen olevan mitään muuta, kuin oma luomu itsensä.

Luomu on kaunista. :)

Vierailija
27/68 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pidä karvarämeiköstä.

Siistin omat karvani ja odotan sitä myös naiselta. Posliini näyttää parhaalta ja tuntuu parhaalta.

Vierailija
28/68 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy,  mutta en minäkään kuulu niihin.

Vierailija
29/68 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain niin mukava nuolla täysin sileää naista, kieli voi liukua eri suunnissa häpyhuulien ympärillä ja vaivattomasti siirtyä klitalla. Karvattomassa alapäässä myös mukavempaa ottaa kokonaan suuhun imeskeltäväksi, pelkästä mielikuvasta ne maistuvat raikkaammilta. Olen myös huomannut että posliinit naiset ovat kiihottuneempi jolloin suorastaan valuvat maukasta mettä.

Myös itseni pidän täysin sileänä, toivonhan estotonta suuseksiä, ja on se sitten tasapuolista.

Vierailija
30/68 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän visuaalisesti luonnollisista naisista. Alastomaan vartaloon alapään karvoitus tuo yksityiskohdan, johon katse hieman karkaa, mutta mikä ei kuitenkaan paljasta vielä kaikkea. Viimeistään suuseksissä paljastuu sitten loputkin yksityiskohdat, jolloin niistäkin pääsee nauttimaan. Eikä tuossakaan puuhassa karvoitus haittaa koska eihän suuhun eksy kuin korkeintaan yksittäisiä irtokarvoja.

Vierailija
31/68 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin karvojen ajelun alapäästä kun huomasin että ainakin omaan silmään pillu on karvattomana niin ruma että kuvotti se näky. Sen lisäksi se pistelevä, kutittava sänki ilmestyi jo parin tunnin jälkeen ajelusta ja vahaliuskoilla yms poistaminen on aivan liian työlästä. Nykyään vaan saksilla siistin kun itseäni alkaa häiritä. Onneksi on tervejärkinen mies joka ei välitä tuon taivaallista onko minulla karvoja vai ei, totesi että "Se on pillu, sitä pannaan. On miehellä päässä vikaa jos karvat tai niiden puute on ongelma". On itsekin karvainen kuin apina, ei poista mitään karvoja mistään koska ei halua, eikä se ole minulle ongelma koska jokainen tekee kuten itse tykkää. Molemmat osaamme kyllä pitää hygieniasta sen verran huolta ettei karvat ole siinä enää ongelma. Itse käyn aina alapesulla jos haluan suuseksiä, samoin mieheni. Tosin mieheni sanoi ettei minun tarvitsisi hänen takiaan käydä, käyn silti. Meillä molemmat pitää huolen omista karvoistaan kuten haluaa, en puutu myöskään mieheni naamakarvoihin, näyttää hyvältä karvoilla ja ilman. Poikkeus tähän karvasääntöön on kuulemma posliinihääpäivä, silloin voin ajaa hänen karvansa halutessani :D

N28

Vierailija
32/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No karvainen käy jos vaihtoehtona on ota tai ole ilman. Mutta sileä posliini on paras. Ja hyvin siistitty kiitoratakin on hyvä. Täysin luomuna rehottava puska on epäsiisti ja jotenkin alkeellisen vanhanaikainen. Ihan kuin nainen ei  olisi kiinnostunut huolehtimaan siisteydestä (vaikka olisi kuin justiin suihkusta tullut).

Vierailija
33/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu on kaunista niin kainaloissa kuin pillussakin. Vaimollani on todella karvainen ja nätti.

En tykkää naisen näyttävän pikkutytöltä.

Vierailija
34/68 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti siisti karvoitus kruunaa naisen olemuksen!

Vierailija
35/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä tämmönen 35-40 vuotias poikamies jolle kyllä periaatteessa kelpaisi ikäiseni nainen joka ei ole koskaan sheivaillut itseään, muulta kuin kaulan yläpuolelta, ei väliksi millainen on karvoitukseltaan. Sitä ei sitten tiiä kuinka moni muu kriteeri osuisi kohdalleen. Ja tuskin tuota tulee koskaan naimisiin emntyäkään, vaikka  meikitön maallaviihtyvä  täyskarvanainen kyllä vois olla ihan mukava matkaseuralainen

Vierailija
36/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy. Vaikka täysin luonnontilassa saa olla.

Vierailija
37/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö jotkut oikeasti luomunaisesta? Karvaisine pyllynreikineen?

YÄK

Vierailija
38/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yäktä karvaisessa pyllynreijäsä, Karva ei ole kovin ihmeellistä ainetta, yhtä  mautonta kuin hius. Karvapyllyn vosiin toivottaa naamalleni istumaan

Vierailija
39/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin posliini.

Rakastan nuolemista ja siinä hommassa posliini on paras, enkä perinteisessä yhdynnässäkään pidä karvojen aiheuttamasta tuntemuksesta kullissani tai alavatsassa.

Tässä kevättalvella eteen tuli deitti (N40), jolla oli täysin luomu. Olin ensin että "jess!" (koska kohtaamillani naisilla ehkä 1/50:sta on ollut luomu), mutta upottaessani kieleni hänen alapäähän fiilis vähän latistui.

Puhdas, kostea ja hyväntuoksuinen se kyllä oli ja ihan mainiota seksiä siitä huolimatta :)

Ja oon m38 ja ajeltu itsekin

40/68 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pusikko on parasta!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi