Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun tämä talvi meni nyt pilalle

Vierailija
19.02.2019 |

Nyt on vasta helmikuun puoliväli ja lämpöaaltoa pukkaa ja kaikki lumet sulaa pois, jäljelle jää vain loska ja jäiset kadut. Tämä on ainakin kuukautta liian aikaisin ja minua harmittaa kun olin jo niin innoissani kunnon talvesta. En ole ehtinyt juuri käydä hiihtämässäkään vielä ja nyt puhutaan jo kevään tulosta, ärsyttää niin pirusti. Vappuunkin on vielä kaksi ja puoli kuukautta aikaa. Talvi meni pilalle, mutta kevätkään ei sieltä tule vielä hetkeen, se on varma, pelkästään tällainen liukas ja ankea välitila. Kesän tämä tulee melko varmasti pilaamaan myös. Olenko ainut jota harmittaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa täällä mainailen kuin ap, vaikka esim. jo ehdin hiihtää nelisensataa kilometriä. Mutta kunnon talvi on parasta. Tällainen liukkaus ja vetisyys ovat todella ärsyttäviä.

Voitte uida avannossa ja sujahtaa sitten nakuna meidän kanssa saunaan. Kyllä kalumme teidän nopeasti lämmittää ja kaljaakin on.

SAUNASEDÄT

Pera-Pervot taas heräsivät krapulassa toimtitamaan tärkeitä asioita palstalle.

Vierailija
22/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun mielestä talvi meni pilalle. Liian lämmintä tähän aikaan vuodesta. Olen kyllä hiihtänyt joulukuun lopusta lähtien ja nyt haluttaisi hiihtää vielä enemmän, kun kuntokin on kasvanut kohisten.

Minä pidän neljästä vuodenajasta. Siksi talven kuuluu olla kunnon talvi, viime kesä oli kiva, kun oli lämmin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Kerrankin oli kunnolla täällä etelässäkin lunta, ja kohta siitä on enää muisto jäljellä. Harmittaa todella. Töistä tullessa täällä satoi ihan kunnolla vettä. Todella ankean näköistä, joka paikka ihan harmaana. Nyt tänne on luvattu pakkasta huomisesta alkaen pari päivää, täytyy nyt nauttia edes siitä, kun vielä voi. Nastat vain jalkaan ja lenkille raikkaaseen ulkoilmaan.

Jos nyt jo tulee lämmintä, epäilen, että tulossa on vielä kunnon takatalvi. Nyt on kuitenkin vasta helmikuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi