Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmintä mitä olet tehnyt elämässäsi

Vierailija
19.02.2019 |

Sellaista josta on tullut ajatelleeksi ettei paljon järki päätä pakottanut.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan vauva.fi

Vierailija
2/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihdin jäistä latua keskellä metsää vaikka pimeys oli jo laskeutunut. Pakkasta oli, kuutamo valaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilin kerran psykopaatille (en tosin silloin ymmärtänyt, että oli sellainen). Siitä nyt kärsitty yli kymmenen vuotta.

Vierailija
4/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 16-v:nä kaverin kanssa toisella puolella Suomea keskellä yötä tuntemattomien tyyppien kyytiin. Aika hurjaa menoa, mutta onneksi ei mitään sattunut.

Vierailija
5/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt lapsia.

Olen nainen.

Vierailija
6/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä hypännyt itsekin humalassa ollessa kaverin kanssa rattijuopon kyytiin, muistikuvissa mm. moottoritiellä 180 km/h... Ei järki päätä pakottanut ja jälkeenpäin olen miettinytkin mitä jos olis kolari tullut...

Joka kerta kun lukee surullisia uutisia rattijuoppojen ja nuorien kohelluksista, tulee tuo oma kokemus mieleen.

Vierailija
7/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin ja harrastin käsipeliä vieraan miehen kanssa ollessani parisuhteessa.

Vierailija
8/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilin kerran psykopaatille (en tosin silloin ymmärtänyt, että oli sellainen). Siitä nyt kärsitty yli kymmenen vuotta.

😁😁😁

Vierailija
9/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁😁😁

Täytyy olla vajaa jos tuollainen on hauskaa.

Vierailija
10/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin salasuhteen miehen kanssa jota olen aina rakastanut enemmän kuin omaa miestäni.

Vierailija
11/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni. Kadun sitä loppuikäni.

Vierailija
12/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin mielialalääkityksen ja rauhoittavat pärjätäkseni suhteessa vaikka olisi pitänyt vaan erota väkivaltaisesta ja alistavasta kumppanista.

Vierailija
13/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin.

Vierailija
14/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hiukan sama juttu. Aloitin yhteydenpidon internetissä mieheen, jolle lähetin melko pian puhelinnumeroni. Hän paljastui melko pian täysin erilaiseksi kuin mitä oli väittänyt olevansa. Näin jälkikäteen ajatellen hän oli ilmiselvästi narsisti ja kun sitten ilmoitin, että en halua olla hänen kanssaan tekemisissä, niin siitähän se Hel vet ti sitten alkoi ja pas kaa alkoi lentämään niskaan valtavia määriä kun sekä hän että hänen alamaisensa (jotka eivät selvästi ymmärtäneet, että minkälainen tämä henkilö oikeasti oli) alkoivat häiriköimään minua melkein 24/7 sähköpostein, tekstiviestein ja puheluin. Oikeasti se uskomatonta, kuinka he kuukausikaupalla jaksoivat lähettää minulle sähköpostia senkin jälkeen kun vaihdoin puhelinnumeron ja otin salaisen numeron, jota he siis eivät tienneet. En vieläkään tajua, että miten he luulivat, että minä haluan olla tuon miehen kanssa tekemisissä jos minua tarpeeksi pitkään uhkailee toinen toistaan kammottavimmilla seurauksilla. Ihan kuin minä silloin rupeaisin hänen ystäväkseen tai elämänkumppanikseen. No, minä annoin silloin käytössä olevan sähköpostin täyttyä heidän lähettämistään viesteistä ja jos he yhä vuosien jälkeen niitä lähettävät, niin ne eivät ainakaan tule perille, koska postilaatikko on täyttynyt niistä viesteistä enkä minä enää vuosiin ole edes käyttänyt sitä sähköpostia.

Vierailija
15/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin lääkäreille, psykiatreille ja päihdetyöntekijöille rehellisesti kannabiksenkäyttöhistoriastani. Siinä ei enää paljon äly päätä pakota, kun nuo tahot laittavat jokaisen yksilön samaan muottiin ja yrittävät pakottaa järjenvastaista hoitoaan.

Eivät typerykset ymmärrä, että jokaisella meistä voi tulla typerien ihmisten vallankäytön kohteena olemisessakin mitta täyteen. Vielä siedän typeryyttä.

Vierailija
16/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt aloitteita miehille. Ei enää koskaan.

Vierailija
17/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁😁😁

Täytyy olla vajaa jos tuollainen on hauskaa.

Itse taidat olla vajaa kun et huumoria ymmärrä.

Vierailija
18/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonut miehen puheisiin. Ei koskaan enää.

Vierailija
19/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sukupuolenkorjaustutkimuksiin AA-kerholaisen selvänäkijän kehoituksesta, koska hän näki aurastani juomiseni johtuvan sukupuoliristiriidasta. (Ja tämä on ihan totta.)

Vierailija
20/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin ihmisen kanssa jonka hämärää taustaa en tiennyt. Eihän siitä mitään tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän