Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haukkui lihavaksi

Vierailija
19.02.2019 |

Olen seurustellut puoli vuotta poikaystäväni kanssa. Olemme umpirakastuneita ja olen tähän asti tuntenut oloni hyväksytyksi ja ajatellut poikaystäväni ihailevan minua ja pitävän minua kauniina. Viikonloppuna hän kuitenkin kommentoi painoani ikään kuin ohimennen eikä mitenkään tuomitsevasti tai muuta, mutta sanoi joka tapauksessa aika suoraan, että olen hänen mielestään lihava. Olen normaalipainoinen, kuitenkin enemmäm kurvikas kuin hoikka. Minulla ei kuitenkaan ole ikinä ollut mitään kriisejä vartaloni suhteen aiemmin ja koen olevani sopusuhtainen ja hyvännäköinen. Kunnes nyt.

Tuntuu ihan hirveän pahalta, että poikaystävä pitää minua lihavana, etenkin kun itselläni ei ole ikinä edes käynyt mielessä että olisin jonkun mielestä ylipainoinen. Tuntuu, etten enää pysty näkemään poikaystävääni kuin ennen. Aiemmin koin että hän ihailee minua ja pitää minua kauniina, mutten enää. Olen nyt myös tajunnut, ettei hän ikinä kehu ulkonäköäni. Hän kehuu kyllä luonnettani jne muttei ole koskaan sanonut minua kauniiksi.

Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa uudet bikinit??

Vierailija
2/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Miksi loukkaantua kun voit vain laihduttaa? Myönsit itsekin että olet ""kurvikas""

Vierailija
4/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä hänet oikeasti.

Voit muuten tuhoutua.

P.s. Menin tuollaisen kanssa naimisiin ja hän tuhosi minut ja elämäni.

Vierailija
5/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun mitat on?

Vierailija
6/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jätä hänet oikeasti.

Voit muuten tuhoutua.

Älkää urputtako.

Olen hoikka ja olin silloinkin hoikka.

- sama

Vierailija
7/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ja laihuus pitää hyväksyä.

Lihavuutta ja laihuutta tulee kuitenkin jossain vaiheessa parisuhdetta vastaan.

Ei se sen kummallisempaa ole. Joskus laihtuu ja joskus lihoo.

Olen minäkin ollut joskus lihava ja se on ohimenevä vaihe. Joskus joulun kilot jää roikkumaan vyötärölle vuodeksi tai pariksi ja kerää lisäkavereita ympärilleen.

Elämä on lihomista ja laihtumista. Ei siitä ongelmaa pidä tehdä.

Vierailija
8/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä seksielämää ja jos on, niin onko laadukasta? Koska mulla oli juuri tuollainen ex poikaystävä; ei koskaan sanonut kauniiksi ja huomautteli normaalista painostani muka vitsaillen, että olen ”iso” tai ”pulska” tyttö. Olin 163cm/55kg. Seksiä meillä oli vähän, huonoa ja kiusallista. Mies paljastui kaappihomoksi.

Vierailija
9/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä oikeasti se.

Jos tuolla ohimennen sanomisella alkaa,se pahenee vaan.sanominen ts.henkilökohtaisuuksiin meneminen lisääntyy ajan kuluessa,voi äityä jopa haukkumiseksi tai suoranaiseksi vihaksi sinua kohtaan.Voit olla tekemisissä myrkyllisen ihmisen kanssa.

Näin kävi minulle,vei lopulta useamman vuoden kunnes pääsin tyypistä eroon ja itsetunto oli riekaleina.

Vierailija
10/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta.

Vierailija
11/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan puhu oikeasti rakastamalleen noin. Olis kyllä mielenkiintoista kuulla, mitä mies tarkalleen sanoin, mutta kuvailusi perusteella häneltä puuttuu kunnioitusta sinua kohtaan. Mieti, haluatko ja jaksatko pitemmän päälle olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle et kelpaa fyysisesti. 

Laihdutuskommentit muuten ovat ihan turhia, sillä oli ap:lla objektiivisesti tarvetta laihduttaa tai ei, niin omalle kumppanille ei puhuta ilkeästi. Suhteen perusasioihin kuuluu se tunne, että kelpaa ja on rakastettu omana itsenään. 

Vierailija
12/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyvä seksielämä ja mies vaikuttanut todella rakastuneelta, hellä ja kehuu paljon kaikkea muuta, paitsi ulkonäköä. Nyt vasta olen tajunnut tuon. Sanoo kyllä esim. miten ihana olen ja kehuu luonnetta jne. Muttei hän ikinä sano, että olisin hänen mielestään kaunis. Ap

Vierailija
13/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun pitäisi tehdä?? Yleisin kysymys tällä sivustolla. Ainako sama onneton asialla, joka ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Opettele ajattelemaan ja tekemään.

Vierailija
14/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Miksi loukkaantua kun voit vain laihduttaa? Myönsit itsekin että olet ""kurvikas""

Miksi laihduttaa kun on normaalipainoinen? Ja muutenkaan toisen sanomisten takia.

Vierailija
15/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi todennäköisesti kuolee aikaisemmin: lihava nainen vai asiasta huomauttelevat mies.

Vierailija
16/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei koskaan kehu luonnettani tai taitojani paitsi yhden kerran kännissä mainitsi että olen hyvä äiti lapsille.ulkonäköäni ei ole koskaan kehunut paitsi muutaman kerran 10 vuoden aikana sanonut kauniiksi. Hän ei ole hellijä.eli suukkon saa jos itse haen ja sekin on sellainen pikainen pusu joka hoidetaan äkkiä pois alta.kainaloon on turha änkeä kun makaa aina sohvalla omassa nurkassaan johon ei edea mahtuisi.kädestä pitäminen on hieman noloa mutta pitää hetken jos otan itse hänen kädestä kiinni.seksiä ennen tai jälkeen on turha mitään ylinmääräistä helyyttä odottaa,ikinä.2 kertaa 10 vuoden aikana olen saanut vietillä jonkin rakkauslaulun joten voisin olettaa että tämä on ollut rakkauden osoitus häneltä?itse pidän rakkaani hyväilystä.on ihana suukottaa ohimenen tai koskettaa.antaa selkähierontaa tai ottaa ex tempore suihin.kehua hänen tekemiään hommia kun on kova ahertamaan erilaisia projekteja talosamme.pointtini:minusta sinulla on asiat hyvin.jos teillä kaikki muu sujuu.on hellyyttä,kehuja rakkautta ja hyvää seksiä.mies ei välttämättä tarkoittanut loukata vaikka hölmösti sanoikin.asiat voisi olla huonomminkin.mutta jos asia sinua jää vaivaamaan niin annan vinkkin:juokse..kokemuksestani voin kertoa että tämä elämä katkeroittaa kun tuntuu ettei ole toiselle mitään.

Vierailija
17/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jätä hänet oikeasti.

Voit muuten tuhoutua.

En tiedä miksi mutta rupesin huutonauramaan luettuani lauseen: "Voit muuten tuhoutua" :D

Vierailija
18/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa tänne että mitä poikaystävä TARKALLEEN sanoi?

Vierailija
19/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa kurvikkuudessa on? Ei kaikkien tarvitse olla pulkannaruja, eikä se ole kaikkien mielestä kaunista.

Vierailija
20/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan puhu oikeasti rakastamalleen noin. Olis kyllä mielenkiintoista kuulla, mitä mies tarkalleen sanoin, mutta kuvailusi perusteella häneltä puuttuu kunnioitusta sinua kohtaan. Mieti, haluatko ja jaksatko pitemmän päälle olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle et kelpaa fyysisesti. 

Laihdutuskommentit muuten ovat ihan turhia, sillä oli ap:lla objektiivisesti tarvetta laihduttaa tai ei, niin omalle kumppanille ei puhuta ilkeästi. Suhteen perusasioihin kuuluu se tunne, että kelpaa ja on rakastettu omana itsenään. 

Ei, vaan suhteen perusasioihin kuuluu se, että kunnioittaa toista pitämällä itsensä ihmisen eikä mursun mitoissa.