Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaavaras

Vidhu
19.02.2019 |

Äitini antoi minulle joululahjaksi Lindtin suklaakonvehtirasian, jonka nyt avasin, kun sydänsurut yllättivät, ja jätin yhdelle olohuoneen sohvalle. No, ystävättäreni pyysi eilen tulla lämmittämään ruokaa tyttärelleen (12-v.), koska heillä oli sähkökatko. Sanoin, että tietysti saa tulla, ja olin juuri nauttinut (nimenomaan NAUTTINUT) pari konvehtia, ja jätin rasian ajattelematta sohvalle. No, ystävätär tuli, lämmitti ruuan, tytär söi sen olohuoneessa ja me kahvittelimme keittiössä. Kun he olivat lähteneet, menin olkkariin ja avasin rasian kannen - no, olihan siellä kaksi konvehtia jäljellä, eli tuo tyttö oli sitten syönyt lupaa kysymättä jonkun 20+ konvehtia jättäen minulle tyhjän rasian. Vituttaa ihan kympillä, koska en tullut edes ajatelleeksi, että tyttö kävisi omin lupineen ottamaan suklaata. No, olihan tuo varastanut isältään rahojakin, joten mitä muuta voi odottaakaan. En tiedä, mitä tekisin, toisaalta olen niin vihainen ja haluaisin saada tytön selonteolle - paras olisi tietysti ollut, jos olisin sattunut huomaamaan teon verekseltään. Toisaalta en halua kertoa ystävällenikään, koska tyttö on jo käyttänyt fyysistä väkivaltaa häntä kohtaan, ja on lastensuojelun piirissä, mutta jotenkin vaan tuntuu, että jotain tuosta pitäisi sanoa/tehdä, että tuollainen ei todellakaan ole OK. Nyt oon alkanu jo kattoa meikkejäni ja tuoksujani, et onkohan nekään enää tallella. What to do?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä nähty provossa vaivaa. Siitä hyvästä kaksi pistettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi