Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun naapurissa tapahtuu? (Outoja ääniä)

Vierailija
19.02.2019 |

Miehen ulvahduksia päivittäin, useita kertoja... seksiltä eivät kuulosta, tai mistä sitä koskaan tietää. Huumeiden käyttöä ehkä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi pelottamaan. Kuinka yleisiä noi ihmissudet on?

Vierailija
22/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin asuu yläkerrassa joku vatipää, joka ulisee, kiroilee ja pitää todella outoa ääntä päivittäin. Ilmeisesti jokin vammainen tms. mutta myös tuo pelaaminen on todennäköistä, koska välillä ölisee siihen malliin, että jostakin pelin tapahtumista kyse. Ei käy töissä tai muualla, koska ujeltaa myös arkisin, kun teen etätyötä tai olen vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapurissani joku mies mölähtelee lähes päivittäin. Siis tyyliin MÖÖÄÄÄÄH! ÖLÄÄÄ! ÖÖÖÖHHÖ!

En käsitä mistä tuossa voi olla kysymys. Kuitenkin sama mies pälättää parvekkeellaan puhelimeen ihan normaaleja juttuja, joten ei vaikuta miltään jälkeenjääneeltä.

Vierailija
24/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin asuu yläkerrassa joku vatipää, joka ulisee, kiroilee ja pitää todella outoa ääntä päivittäin. Ilmeisesti jokin vammainen tms. mutta myös tuo pelaaminen on todennäköistä, koska välillä ölisee siihen malliin, että jostakin pelin tapahtumista kyse. Ei käy töissä tai muualla, koska ujeltaa myös arkisin, kun teen etätyötä tai olen vapaalla.

:)

Vierailija
25/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin muutama viikko sitten uuteen kämppään vuokralle mutta jostakin kuuluva outo korkea valittava ulina ahdistaa. Olisi kiva tietää mistä outo ääntely johtuu, se tulee joko seinäni takaa tai yläkerrasta.

Se on sellaista ivallista vaikerointia tai valittamista, sitä on hankala selittää, siinä on jotain häiriintynyttä, vähän kuin mielisairas joka näkisi näkyjä ja äännehtelisi, voi myös olla joku juoppo tai sitten kyseessä on kehitysvammainen.

Mutta se ei ole lapsen ääni vaan pikemminkin vanhemman naisen, ihan kuin välillä kuuluisi jonkun miehen sättivän ja murahtelevan siinä vieressä.

Se on vain todella hermostuttava kuuloista ja olen ajatellut muuttavani jo saman tien pois koko kämpästä, välillä kuuluu myös aamuöisin.

Vierailija
26/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo alkoholia? Käyttää jotain? Vaimo pitää miehen sormessa ruuvipuristinta ja kiristää? Kysy heippalapulla miksi mies ulvoo päivät. Joku kipukohtaus? Ai tämä olikin 2019 aloitus. Selvisikö mitä se oli.

Vierailija
27/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat asuukin kaikki samassa talossa kamppailulajeja harrastavan Vatipään kanssa.

Vierailija
28/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelaamista hyvin todennäköisesti. Jos kuuluu naisen ulvahduksia ja mahdollisesti kiroilua perään, niin minä se vaan yritän hoitaa kotitöitä kivuliaan reumani kanssa. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän