12-vuotiaalle minishortsit?
Edellinen keskustelu näköjään poistettiin, jatketaan täällä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä kukaan tarvitsee "minishortseja", mitä ne sitten ovatkin? Kyllä ne voi 12-vuotiaallekin hankkia jos siihen annetaan hyvä perustelu. Jos ei pystytä perustelemaan niin ei tarvi hankkia. Pätee kaikkiin vaatekappaleisiin, ja vähän melkein kaikkeen.
Minishortsit ovat sellaiset, jotka eivät peitä juuri lainkaan persettä.
Kun olin itse 12-vuotias minä ja kaikki muutkin tytöt käytimme välillä minisortseja. Syynä se, että kesällä oli vain niin hemmetin kuuma.
Tällä kelillä ei minishorseja tarvita, pervo.
Paremman näköiset ne 12-vuotiaalla ovat kuin aikuisilla.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse 12-vuotias minä ja kaikki muutkin tytöt käytimme välillä minisortseja. Syynä se, että kesällä oli vain niin hemmetin kuuma.
On se kumma miten miehet pärjää kesällä pitkissä housuissa ,vaikka ovat vielä karvaisempiakin, mutta naisten on "ihan pakko" vetää minishorteissa, koska "kuuma"...niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kelillä ei minishorseja tarvita, pervo.
Ei tietenkään, kusipää!
Tarkoitetaanko tässä minishortseilla niitä jotka jättää pakarat paljaaksi, vai?
Omalla lapsella on joka kesä lyhyitä shortseja, ihan normaali lasten kesävaate. Sen sijaan ne perseshortsit on kamalat eikä sovi minkäänikäiselle. Pervosedät kyllä varmaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma miten miehet pärjää kesällä pitkissä housuissa ,vaikka ovat vielä karvaisempiakin, mutta naisten on "ihan pakko" vetää minishorteissa, koska "kuuma"...niinpä niin.
Kun muistelen viime kesää niin sellaiset 85 % miehistä kyllä oli shortseissa eikä pitkissä housuissa. No minishortseja ei kyllä näkynyt, mutta eiköhän se ole ihan anatomian sanelema juttu miksi ne eivät miehelle ole kovin hyvä vaihtoehto kaupungilla liikkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen käyttämään maxihametta/-mekkoa. On huomattavasti viileämpi kuin yhdetkään tiukat mikroshortsit. Ja omasta mielestä myös huomattavasti naisellisempi.
Ei pari senttiä pidemmät lahkeet haittaa shortseissa yhtään mitään, eivätkä lisää lämpöä. Siinä jo on ihan riittävä syy, miksi 12-vuotiaat ei tarvitse minishortseja.
Ei tosiaankaan mitään sexiperseshortseja lapsille.
(Eikä täysi-ikäisillekään, jos saisin päättää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono vertaus, miehet ottaa paidan pois keskellä kaupunkiakin.
Onko nää ne shortsit joista näkyy puoli p****ttä?
Ei ne sovi kellekään, ei nuorelle eikä vanhalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä kukaan tarvitsee "minishortseja", mitä ne sitten ovatkin? Kyllä ne voi 12-vuotiaallekin hankkia jos siihen annetaan hyvä perustelu. Jos ei pystytä perustelemaan niin ei tarvi hankkia. Pätee kaikkiin vaatekappaleisiin, ja vähän melkein kaikkeen.
Minishortsit ovat sellaiset, jotka eivät peitä juuri lainkaan persettä.
No mitä ne mikroshortsit sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vain, olivat varmasti tavallisia sortseja. Minisortsit on niitä missä näkyy perse ja housut nuolee myös etupyllyä.
Kireet pienet tiukat seksisortsit, eikä todellakaan mitenkään viileät, vaan takuulla kireinä hiostavat ja tuntuvat epämukavilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan fiksu mies ota paitaa pois kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, laskepa ensi kesänä montako paidatonta miestä löydät keskustasta ja montako minishortseissa kulkevaa naista/tyttöä?
Aloitus on huono, tässä tarkoitetaan varmaan juuri näitä kankut paljastavia shortseja eikä tavallisia, lyhyitä shortseja?
Ei nyt oikeesti tartte ruveta mitään mikroshortseja sen ikäsenä käyttämään, perjaatteessa kerjää vaan kosketusta eikä sen ikänen sellasta tarvitse eikä pitäisi saada