Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään bloggaajalla flunssa? Vai kaikkiko ovat elämänsä kunnossa?

Vierailija
19.02.2019 |

Olen täällä sairaana flunssassa kotona. Luen blogeja, seinät kaatuu päälle, ahdistaa. Kaikki kävelevät ihanassa auringonpaisteesssa ulkona, treenaavat, käyvät tapahtumissa, tekevät mitä ihanimipia asioita. En kestä. Eikö kellään ole paska olo? Peräti flunssa tai edes vähän kurkku kipeä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienalla ainakin. Oli Artun kanssa hotellilomalla ja sairasti siellä.

Vierailija
2/7 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meitä on sohvalla useampi flunssassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, I feel your pain. Itsellä kanssa kamala flunssa. :( Viime yönä ei tullut nukuttua juuri ollenkaan.

Vierailija
4/7 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, löytyy flunssaa ja vatsatautia, joten ihan mahtavaa talvilomaa täällä vietetään. Eipä haittaa paskat kelitkään, mutta oikeastaan odotan vain, että loma olisi jo ohi ja pääsisi töihin.

Vierailija
5/7 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään bloggaajalla ole flunssaa. Paitsi silloin, kun sopiva #yhteistyö ja rahaa tulossa!

Vierailija
6/7 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä kiittää, että vertaisia löytyy. Aluksi influenssa ja puolitoista viikkoa töissä ehdin olla. Sitten iski uusi virus. Nyt poskiontelotulehdus selvästi. Odotan vaan tuntien kulumista, että huomisaamuna pääsen lääkäriin. Saa katsottua CRP:n, mahdollisesti kuvattua, ja ehkä antibiootti. Luulen, että en tästä muutoin enää parane. Enkä millään haluaisi antibioottia, mutta luotan, että tutkimuksilla saadaan todettua, onko tarve.

Kaikki hunajat, pilliin puhaltamiset, vesihöyryt, sarvikuonot, vick-voiteet, yrittiöljyt jne. jo kokeiltu. Kyllä masentaa.

Vierailija
7/7 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi eilen kurkkukipu ja aamulla oli lämpöä. Sängyssä makaan youtubea katsomassa. Paranemisia kaikille kohtalotovereille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä