Lapseton pariskunta mainostaa lapsettomuutta miehelleni
En oikein tiedä miten tähän suhtautua, kun kuulin että mieheni ystäväpariskunnan mainostavan lapsettomuuttaan miehelleni joka kerta kun ovat kolmistaan. Mieheni ei ole sanonut mitään asiaan tai kysynyt mitään. Mies ymmärtänyt et pariskunnan miehessä uskovat olevan vika ja vihjailu olisi sen suuntaista että ehkä toivoisivat apua mieheltäni. Minulle puhuu et kylhän hän voisi auttaa ja käydä kylvämässä siementä -_-
Meillä siis on lapsia.
Siis minusta olisi tavallaan ok jos oikeasti tarvitsevat apua lapsen saamiseen, mutta haluaisin keskustella asiasta kunnolla. Olisi varmaan muukin tapa kuin että mies käy ihan oikeasti painamassa emäntää. Minulle he eivät kuitenkaan ole puhuneet mitään. joten tuntuu hassulta ottaa itse asia puheeksi ja mies ei saa sanottua näköjään asiaan mitään.
Kommentit (4)
Mietin kans että saahan niitä siittiöitä jostain lapsettomuusklinikalta, mut kyl tietysti itsekin tykkäisin jos tuntisin luovuttajan. Ikävä sitten jos tulee jotain ongelmia. Nehän voi ruveta vaatimaan elatusmaksuja ynm.
Minusta ei kannata ystäväpariskunnan kanssa tuollaiseen lähteä. Ja lienee todennäköisempää, että miehesi on ymmärtänyt heidät väärin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei hyvänen aika! Sehän ois lastenne sisarus. Unohtakaa.
Joo ei. Luovutettuja siittiöitäki on saatavilla.