Narsisti-isä ja sen seurauksena kauhea elämä
Olen pidemmän aikaa jo ajatellut, että joku siinä mättää - myös kaverini ovat tunnistaneet hänessä narsistin piirteitä.
Pienestä pitäen hän on huutanut, ei koskaan osoittanut rakkautta ja että välittää, ei koskaan ole ollut iloinen puolestani ja aina huutanut. Viimeisin juttu on, kun syyttää minua kaikesta: milloin mitäkin teen väärin - vastaan vihaisesti tai en vastaa. Olen väärässä paikassa väärään aikaan ja minä pilaan kaiken.
Anna.fi-sivulla on 10 piirrettä mistä tunnistat narsistin:
Itsestä puhuminen, valehtelee että julkkis kuuluu sukuumme, just tollanen ”meillä on kaikki hyvin”, kallista elektroniikkaa ja autoja, EI KOSKAAN NÄÄ ITSESSÄÄN MITÄÄN VIKAA, Syyttää aina muita (!!!), ei koskaan kerro välittävänsä (epäilen että ei edes välitä), esittää parasta... kaikki täsmäävät.
Toisella sivulla mainitaan myös väkivalta: myös henkinen, tätä minäkin olen kokenut. Uhkailua, huutaa pää punaisena jos en nyt tee jotain, niin tekee jotain minulle. Lemmikkiämme myös uhkaillut kuullen.
Alentava käytös, esittää välillä kivaa mutta heti huutamassa: suoraan sanottuna aivan hirveä ja lapsuus ollut yhtä helvettiä joitain poikkeuksia lukuunottamatta.
Tuntuu, että hänelle ei voi sanoa mitään ilman että alkaa huutamaan ja tekee jotain: tätäkin olen pelännyt.
Onko muita? Kellään muulla samanlaista? Tai mitä tässä oikein vois tehdä..
Ei kai mitään, välit kokonaan pois ja yhteydenpito vain äitiin?
Kommentit (2)
Auts… Ei kuulosta kivalta. Minkä ikäinen olet?
Tsempit :)