Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä täytyy olla hölmö jos haluaa luoda itselle elämän missä tarvitsee mennä joka arkiaamu työhön

Vierailija
19.02.2019 |

Mukavampi on lähteä aamulla luontoon, ei huolet paina eikä tarvitse väkisin suoritta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu menee aina lopulta samaan pisteeseen.

Unessa elävät rahan palvojat jankkaa kuinka töitä on tehtävä ja se on ainoa oikea tapa elää.

Hereillä olevat, systeemin kyseenalaistavat, herkät ja tietoiset ihmiset ymmärtävät kuinka sairasta touhua tämä on eikä lähde mukaan tukemaan tuota touhua. Yleensä näillä herkillä tiedostavilla ihmisillä tulee terveysasiat nopeasti vastaan, ei vaan pysty egoistisesti suorittamaan.

Kaikkien ihmisten ei vaan kuuluu vetää elämää saman kaavan mukaan.

Mun puolesta jokainen saa valita juokseeko rahan ja omaisuuden perässä, vai ymmärtääkö elämän syvemmän tarkoituksen mitä tänne on tultu tekemään, ja miettii sen seurauksena miten täällä haluaa toimia, mihin aikansa käyttää.

Silloin tietää että on väärällä tiellä jos ahdistaa joka aamu mennä töihin. Tehkää mitä rakastatte. Kiitos

Jos kuitenkin syöt ruokaa, joka et itse kasvata ja käytät vaatteita joita et itse valmista sekä tarvittaessa terveydenhoitopalveluja, edellytät että aika monet muut tekevät töitä sinun hyväksesi.

Vierailija
22/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni eläisin omavaraistaloudessa ilman mitään yhteiskunnan palvelua, missä rahaa ei tarvittaisi. Se vaan vaatisi kovaa työtä sen eteen tekeminen ;) . Mutta siinä sitten jäisi tosiaan pois terveydenhuolto ja vauvapalstallekaan ei pääse ilman, että maksaa edes jollekin jotain.  Ja jos kaikki eläisi niin, ongelma olisi ratkaistu, ei olisi verotuloja eli kukaan ei voisi elää yhteiskunnan tukien varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei se yhteiskunta pyöri niin että kaikki vaan samoilee luonnossa päivät pitkät. Loppuu äkkiä marjat, sienet ja hirvet metsästä, kun syödäkin pitäisi.

Vierailija
24/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omavaraisuus <3 omasta maasta lähes kaikki ruoka. luonnon keskellä eläminen. Järvestä kalat, omasta metsästä puut. Kyllä sitä joutui töitä tekemään ja rahaa tienaamaan ennenkuin tähän pystyi, nyt pärjää kun tekee satunnaisesti töitä ja elää nuukasti. Nautin <3

Vierailija
25/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes rahahuolet paina?

Mihin rahaa edes tarvitsee, kuinka paljon on tarpeeksi mitä raha sinusta on? mitä saat siitä? kyseenalaisin keinoin tienaat ja hiljaa huokaat suljet silmät, toistat itsellesi vuosisatojen mantraa: olen kunnioitettu "yhteiskunnan" jäsen. Julma peto sinä olet etkä mitään muuta.

Vierailija
26/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin rahaa edes tarvitsee, kuinka paljon on tarpeeksi mitä raha sinusta on? mitä saat siitä? kyseenalaisin keinoin tienaat ja hiljaa huokaat suljet silmät, toistat itsellesi vuosisatojen mantraa: olen kunnioitettu "yhteiskunnan" jäsen. Julma peto sinä olet etkä mitään muuta.

Elämiseen tarvitsee. Lääkkeisiin esim. Niitä on vaikea itse valmistaa.

Vierailija
27/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää syödä lääkkeitä? niinkuin usein lääketieteessä korjataan seurausta ei syytä, lääketiedekin on bisnestä. Eivät he hyvää hyvyyttään ihmisiä hoida. Keksitään lääke ja sen jälkeen sairaus...

Loppujen lopuksi ihminen sairastuttaa useimmissa tapauksissa itse itsensä. Elämäntavoillaan/ajattelullaan. Opetelkaa ottamaan täydellinen vastuu itsestänne kaikinpuolin.

Vierailija
28/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden laittamaan nokipannu kaffeet kyytipojaksi tikkupullaa, voimia työhön.

Ap

Vierailija
29/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu menee aina lopulta samaan pisteeseen.

Unessa elävät rahan palvojat jankkaa kuinka töitä on tehtävä ja se on ainoa oikea tapa elää.

Hereillä olevat, systeemin kyseenalaistavat, herkät ja tietoiset ihmiset ymmärtävät kuinka sairasta touhua tämä on eikä lähde mukaan tukemaan tuota touhua. Yleensä näillä herkillä tiedostavilla ihmisillä tulee terveysasiat nopeasti vastaan, ei vaan pysty egoistisesti suorittamaan.

Kaikkien ihmisten ei vaan kuuluu vetää elämää saman kaavan mukaan.

Mun puolesta jokainen saa valita juokseeko rahan ja omaisuuden perässä, vai ymmärtääkö elämän syvemmän tarkoituksen mitä tänne on tultu tekemään, ja miettii sen seurauksena miten täällä haluaa toimia, mihin aikansa käyttää.

Silloin tietää että on väärällä tiellä jos ahdistaa joka aamu mennä töihin. Tehkää mitä rakastatte. Kiitos

Minä niin rakastan järkipuhetta

Vierailija
30/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa liikkua luonnossa on juurikin puhelimen tuijottaminen ja interwebin spammaaminen työttömyyden ihanuudesta.

Vierailija
31/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lukea itselleen sellainen ammatti johon on aamulla kivempi mennä, kuin metsään kävelemään?

Ihminen saa iloa myös tekemisestä, olemalla hyödyksi, ihmisille ja yhteiskunnalle.

Vierailija
32/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää syödä lääkkeitä? niinkuin usein lääketieteessä korjataan seurausta ei syytä, lääketiedekin on bisnestä. Eivät he hyvää hyvyyttään ihmisiä hoida. Keksitään lääke ja sen jälkeen sairaus...

Loppujen lopuksi ihminen sairastuttaa useimmissa tapauksissa itse itsensä. Elämäntavoillaan/ajattelullaan. Opetelkaa ottamaan täydellinen vastuu itsestänne kaikinpuolin.

Eräskin lapsi on elossa, koska on olemassa lääketiede. Miten se pieni lapsi itse aiheutti itselleen leukemian?