Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet joilla testovaje

Vierailija
19.02.2019 |

kysymys siis teille, jos sattuisi joku olemaan paikalla. Miehelläni todettu tämä ja nyt mennyt testopiikki yli vuoden. Edellisellä mittauskerralla (juuri ennen uutta pistosta) testot oli silti alle viitearvon. Onko tämä normaali asia vai pitäiskö hoidoilla tähdätä siihen että mitattaessa olisi sentään viitearvoissa? Ihmeteltiin kun lääkäri ei säätänyt pistosväliä sen kummemmaksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on kyllä pielessä. Lääkärini mukaan alhaiset testot voivat johtaa masennukseen vaikka olisivat viitearvojen sisällä.

Itselleni riitti kun aloin popsimaan dhea:ta. Ulkomailta (esim usasta) voi tilata ilman reseptiä. Omalla kohdalla tulli ei ole koskaan puuttunut asiaan. Aluksi siis oli siihen resepti mutta ihan turha oli.

Ehkä kannattaisi kokeilla tuota. Tai tilata testolaastarit tai piikittää itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 3 viikon väli on liian pitkä. Arvauskeskuksessa ne jostain syystä aina laittaa sen ja sitten kun ihminen on kärsinyt pitkään ongelmista siirtyvät hiljalleen siihen 2 viikkoon mikä on riittävä. Tämä siis Sustanonin kanssa.

Olen samassa tilanteessa, mutta tiesin ongelman jo kun aloitin lääkityksen.

On tämä silti parempi kuin ne voiteet joilla tasot eivät edes mene yli raja-arvon kuin suurilla annoksilla ja tasot ovat joka päivä liian alhaalla.

Vierailija
4/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kiitos vastauksista!

Vierailija
5/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiksi, että jos on rahaa, kannattaa mennä yksityiselle. Siellä kaikki korjaantuu heti. Julkisella puolella ensisijainen tavoite on säästää valtion/kaupungin rahaa, potilaan terveys tulee vasta sen jälkeen. Siksi hoitoa on vaikea saada.

Vierailija
6/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki 4vkon välein oli minulle riittämätön. Sain geeliä mikä piti testoarvot viitearvojen yläpäässä. Nyt olen ollut täysin ilman mobta kk. Ovat oman tuntemuksen mukaan kohtalaiset. On sopivasti tarmoa ja mieliala hyvä. Seksiä ei kyllä tee mieli yhtään.

Vierailija
7/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muna kasvanut miehellä?

Vierailija
8/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän tuo seksihimojen puute voisi johtua?

Vierailija
9/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kiinnostaa tuo vaikutus parisuhteeseen... Meillä halut kateissa molemmilta. En halua miestäni jolla ei ole haluja... tangoon tarvitaan kaksi.

Vierailija
10/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikki 4vkon välein oli minulle riittämätön. Sain geeliä mikä piti testoarvot viitearvojen yläpäässä. Nyt olen ollut täysin ilman mobta kk. Ovat oman tuntemuksen mukaan kohtalaiset. On sopivasti tarmoa ja mieliala hyvä. Seksiä ei kyllä tee mieli yhtään.

4 viikkoa on kaikkien mittareiden mukaan aivan liian pitkä pistoväli ainakin Sustanon 250 lääkkeelle. Jos lääkäri on tuollaisen määrännyt, on se hoitovirhe ja kannattaa vaihtaa lääkäriä. Netistä löytyy lääkeyhtiöiden taulukoita josta selviää, että jo 3 viikon kohdalla tasot menevät alle viitearvojen, joillakin jo aikaisemmin. Tuo 4 viikkoa on aivan liian pitkä pistoväli.

Alhainen testosteronitaso on haitallinen tila ja aiheuttaa paljon ongelmia. Vastuutonta toimintaa lääkäriltä leikkiä potilaan terveydellä. Jos lääkitys otetaan käyttöön, lääkärin on huolehdittava, että tasot myös pysyvät tarpeeksi korkealla.

Vierailija
11/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on nebido, aiemmin oli tuo sustanon.

Voiko parisuhteessa kumppanin hormonivaje oikeasti vaikuttaa siihen toisenkin halukkuuteen? Välillämme ei ole minkäänlaista seksuaalista kipinää.

Vierailija
12/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vuosituhannen kusetus tämä. Lenkille siitä ja vähän hellittämistä niitten piffien ja hampurilaisten kanssa, luonnollinen testojen lasku ei ole masennuksen syy. Piikillä pääset taivaaseen kun pumppu leikkaa kiinni kuuskybäsenä.

Vierailija
13/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylipainoa, niin painoa pois.Itsellä oli viite-arvoissa, mutta alarajan lähellä koska kolesteroli lääkitys. Jätin pois ja elämä alkoi hymyillä.

Kumma ettei suurentanut annosta

Vierailija
14/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testotasoihin voi vaikuttaa ruokavaliolla ja liikunnalla. Ulkopuolinen lääkitys lopettaa lopunkin kehon oman tuotannon.

Vierailija
15/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelleillä noiden hormonien kanssa.. ne vie hautaan nuorena, valitettavasti.

Vierailija
16/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on heti epänormaali jos ei halua seksiä? Miksi miesten on joku pakko haluta seksiä kokoajan? Se on ihan ok, että nainen ei halua, mutta miehen täytyy koko ajan haluta tai muuten on outo?

Vierailija
17/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 22v nainen ja erittäin harvoin tekee mieli seksiä. Erittäin harvoin. Olen hoikka, terveelliset elämäntavat, ei sairauksia, ei mitään lääkityksiä.

Kaikkien ei vaan tee mieli vaikka terveitä ovat, semmosta se on :)