Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini aina huomautteli kaikista vioistani ja vaati kehittymään, mutta ei osannut opettaa, miten niissä kohdissa kehitytään

Vierailija
19.02.2019 |

Miten silloin voi kehdata syytellä lastaan tämän vioista ja vaatia kehitystä? Itsekään ei osannut edes vaatimiaan asioita muuttaa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaaplaa

Vierailija
2/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla huoleti, koska et ole kehittynyt yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion nyt hänen vanhoilla päivillään tehdä hänelle samaa, ja teenkin. Eli syytän häntä hänen kaikista vioistaan ja vaadin muuttumaan.

Ap

Vierailija
4/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla huoleti, koska et ole kehittynyt yhtään.

En voi, koska se ei kelvannut äidilleni.

Ap

Vierailija
5/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä, lopeta jo ap.

Vierailija
6/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään: ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Jos ei tajua, mitä tekee, on äitisi tavallaan syyntakeeton. Sori, mutta näin se menee.

Vierailija
7/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä paskaa saisi pois täältä?

Vierailija
8/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että puit näitä asioita terapiassa. Miksi vieläkin yrität elää äitisi mieliksi?

Vierailija
9/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä, lopeta jo ap.

Miten niin taas? En ole aikaisemmin kirjoittanut, että hän vaati asioita, joista ei itsekään tiennyt, miten ne saadaan aikaan. Mutta se ei estänyt syyttämästä minua, että pitää kehittyä vaan ihan muuksi, kuin kuka olen.

Ap

Vierailija
10/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomenta, olet kirjoittanut palstan psykiatriselle osastolle. Jos haluat puhua lapsuudestasi, valitse 1. Jos halua valittaa äidistäsi, valitse 2. Jos ruikutat isästäsi, valitse 3. Jos sää vaikuttaa mielenterveyteesi, valitse 4."

Vierailija
11/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se riitä että puit näitä asioita terapiassa. Miksi vieläkin yrität elää äitisi mieliksi?

Kukapa ei haluaisi kehittyä? Vai nautitko itse siitä, että jokaista tekemistäsi arvostellaan ja et riitä läheisillesi?

Ap

Vierailija
12/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään: ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Jos ei tajua, mitä tekee, on äitisi tavallaan syyntakeeton. Sori, mutta näin se menee.

Miten niin ei tajua? Miten ei TAJUA, että asia, jossa vaatii kehittymään on sitten sellainen, että se pitää itse osata opettaa lapselle?

Ap

Vierailija
13/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Haisin ja tukkani oli likainen - mutta suihkussa ei saanut käydä kuin kerran viikossa, se oli veden tuhlausta. Vinoa ryhtiäni häpeiltiin ja haukuttiin, mutta ei mietitty, mitä sille voisi tehdä.

Vierailija
14/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei tajua? Miten ei TAJUA, että asia, jossa vaatii kehittymään on sitten sellainen, että se pitää itse osata opettaa lapselle?

Ap

Ei tajua, koska äidiltäsi on puuttunut päästä siltä kohtaa palikka. Kun ei tajua, ei tajua, vaikka kuinka huutaisit ja kiroaisit ja väittäisit, että pitäähän se tajuta.

Vierailija
15/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Haisin ja tukkani oli likainen - mutta suihkussa ei saanut käydä kuin kerran viikossa, se oli veden tuhlausta. Vinoa ryhtiäni häpeiltiin ja haukuttiin, mutta ei mietitty, mitä sille voisi tehdä.

Mä en haissut, kävin suihkussa niin usein kuin äiti piti hyvänä. Ryhtiasiani hoiti mummini, joskaa siinä ei onneksi ollut mitään lääketieteellistä korjattavaa. Mutta hän opetti, ettei saa olla kumarassa. Vaikuttaa heikko-osaiselle.

Ap

Vierailija
16/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tajua, koska äidiltäsi on puuttunut päästä siltä kohtaa palikka. Kun ei tajua, ei tajua, vaikka kuinka huutaisit ja kiroaisit ja väittäisit, että pitäähän se tajuta.

Ei se ole vaikeaa tajuta. Hänellä oli vain ilkeä luonne ja halua alistaa ja syyttää ja vihata lastaan. Muka hyvän kasvattajan nimissä.

Ap

Vierailija
17/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama asia äitisi kohdalla kuin sinun kohdallasi av:lla: ethän sinäkään TAJUA sitä, että paranemisesi alkaa siitä, kun lopetat äitisi syyttelyn ja annat hänen olla. Me kaikki muut tällä palstalla tajutaan se, mutta sinä et. Me muut täällä ihmettelemme vain, että miten tuo kristallikissa ei VOI TAJUTA?!?

Ihan sama äitisi kohdalla. Asia on vain eri.

Vierailija
18/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama asia äitisi kohdalla kuin sinun kohdallasi av:lla: ethän sinäkään TAJUA sitä, että paranemisesi alkaa siitä, kun lopetat äitisi syyttelyn ja annat hänen olla. Me kaikki muut tällä palstalla tajutaan se, mutta sinä et. Me muut täällä ihmettelemme vain, että miten tuo kristallikissa ei VOI TAJUTA?!?

Ihan sama äitisi kohdalla. Asia on vain eri.

Miten niin alkaa? Mikä mekanismi siinä vaikuttaa muka? Oletko ihan päästäsi vialla, jos luulet sitä avuksi? Kerropa mikä siinä auttaa ja miten. Jos osaat ja ajatuksesi takana on yhtikäs mitään muuta kuin oma mielikuvituksesi.

Äitini sen sijaan olisi kuulunut lopettaa jo aivn sillä perusteella, että HÄN SATUTTI MINUA. Kuka vanhempi katsoo oikeudekseen pitää itseään HYVÄNÄ kasvattajana, kun SATUTTAA lastaan???

Ap

Vierailija
19/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei haluaisi kehittyä? Vai nautitko itse siitä, että jokaista tekemistäsi arvostellaan ja et riitä läheisillesi?

Ap

No en nauti, mutta jos en riitä jollekulle, poistan hänet elämästäni. Näin normaalit ihmiset toimii.

Vierailija
20/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en nauti, mutta jos en riitä jollekulle, poistan hänet elämästäni. Näin normaalit ihmiset toimii.

Et sä omaa äitiäs minään viisivuotiaan elämästäsi poista, idi.ootti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan