Onko olemassakaan oikeasti toimivaa dödöä?
Haussa nimenomaan antipespirantti... Olen kokeillut satoja merkkejä deodorantteja, useimmat tuntuvat pitävän hyvin hienhajun loitolla, mutta luvattua kuivuutta en ole onnistunut saamaan.. Apteekin tuotteita en ole vielä kokeillut, olisikohan siellä? Enkä edes hikoile mitenkään erityisen paljon, eli en vaadi deodoranttia mihinkään huippuaktiiviseen elämäntapaan. Ihan normitoimistotyötä teen, mutta töihin kun kävelen 20 min, niin tyhmästi ehtii hikeentyä just sen verran, että paidassa on kainaloissa märät läntit. Huoh. Jos siis olette onnistuneet löytämään hyvän dödön, joka pitää kainalot kuivina, pliis, pelastakaa minut :)
Kommentit (17)
Kävele hitaammin, niin ettei hiki nouse pintaan. Ei tarvitse ostella mitään.
LV 48h teho tuntuu toimivan hyvin mun paljon hikoilevalla miehellä. Itse käytän rexonan drystickiä jossa on mukana talkkia, sekin tuntuu toimivan mulle.
Apteekin absolut torr, driple dry nimenomaan estävät hikoilua.
Vierailija kirjoitti:
Absolut Torr, apteekki.
Tämä! Mutta ei jatkuvaan käyttöön, on tosi tymäkkää tavaraa. Ei varmasti tule hiki kainaloista.
Tee niinkuin minä, että laita matkalle vähän kevyempi vaatetus. Työpaikalla on neule, jonka sitten vedän päälle, kun siellä on aika viileä. Sekä muutama minuutti enemmän matkaan ja rauhallisempi tahti.
Mä olen myös helposti hikoileva, mutta markettidödöistä mulle toimii Rexonan Maximum Protection -tuotteet. Ei ole vielä tarvinnut apteekin dödöihin vaihtaa onneksi.
Ensinnäkin, valitse suihkutettava dödö.
Olen testannut suihkutettavat ja roll-onit, mitä kukaan on keksinyt suositella. Päätin vielä jokin aika sitten siirtyä alumiinittomiin, joten ongelma oli suuri. Hikoilen herkästi, varsinkin jos hermostun. Hien hajua voi välttää sillä, ettei syö kovin mausteisia, valkosipulisia tai sipulisia ruokia ja juo paljon vettä, mutta märät läntit on nolot. Olen kärsinyt ongelmasta 15vuotta. Absolut torr auttoi nuorempana, mutta en halua käyttää sitä enää.
Löysin vihdoinkin toimivan dödön, vaikka alkuun olin skeptinen ja erittäin paljon vastaan voidemaista koostumusta. We love the planet:in deodoranttivoiteet. Deodoranttipuikkoa en ole vielä ehtinyt testaamaan.
Se yksi apteekkidödö, mutta haisee melkein kilometrin päähän.
Triple Dry, tätä saa myös hajusteettomana! On paras.
Studio Julmahuvissa mainittiin Kusidödö.
Taatusti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin minä, että laita matkalle vähän kevyempi vaatetus. Työpaikalla on neule, jonka sitten vedän päälle, kun siellä on aika viileä. Sekä muutama minuutti enemmän matkaan ja rauhallisempi tahti.
Itse hikoilen vaikka esim. kovillakin pakkasilla mulla on kevyehkön toppatakin alla pelkkä toppi ja kävelen rauhallisesti. Kesällä on ihan sama mitkä vaatteet on päällä niin on hetkessä ihan märkä hiestä.
Mutta itse käytän absolut torria pari kertaa viikossa iltaisin, ja aamuisin laitan vielä Vichyn dödöä. Auttaa kyllä kainalohikoiluun, mutta varsinkin kesällä naamahikoilu on tosi häiritsevää.
Itse olen käyttänyt Nivean dry comfort -puikkoa. Kokeilemistani "perus"deodoranteista ainoa joka toimii (en siis ole kokeillut apteekin dödöjä ja muita erikoisuuksia).
Mulla toimii ainoastaan stick-malliset, Rexonan 48h -versiot käytössä. Kaikkien muiden kanssa olen aina kainalot märkinä alta aikayksikön. Ja onhan noista se Maximum Protection -versiokin jota mainostetaan, mutta sitä en ole kokeillut.
Apteekista tuoksuton Triple Dry. Absolut torr kokeiltu ja ei hyvä, karsea kutina tuli.
Triple Dry. On myös hajusteettomana. Kokeilin vaikka mitä,mutta tään paras! Eikä ärsytä ihoa.
Olen mies ja ainoa joka toimii todella hyvin on Biotherm Homme. Jos on kutinan kanssa ongelmia niin vihreä BH paras.
Absolut Torr, apteekki.