Myydäänkö jossain jotain värityskirjoja -Sinccis kyselee
Mistä voisi värittää kaikkia kuvia seinille? En ole kummoinen maalari, mutta noihan onnistui jo lapsena, kun oli valmiit kuvat mistä maalailla.
Voisin vähän maalailla kämppääni.
Kiitollisena vastauksista kyselee,
Sinccis
Kommentit (38)
Ai niin toinen idea; tarkistas ebay, hakusanalla wall sticker tai decorative sticker. Löytyy upeita tarroja, alk 3e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan virallinen lahopää kyselee valmiiksi väritettyjä värityskirjoja.
Naurattaisi, jos ei itkettäisi.
Jos ei sulla ole mitään annettavaa tähän ketjuun, niin mene vikisemään muualle.
Sinccis
Mikset sinä mene muualla, kun sinulla ei ole mitään annettavaa mihinkään ketjuun?
Runkkis
Mee vinkumaan muualle. Ei kiinnosta jonkun kateellisen työttömän pummin vikinä pätkääkään.
Sinccis
Minä sentään tiedän, kun on äitini. Sinut annettiin adoptoitavaksi jo vauvana.
Runkkis
Sittenhän meitä on kaksi.
Runkkis
Mene vinkumaan muualle. Vaikka äidilles.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Moi Sinccis,
Kaveri teki näin: printtas netistä hienon kuvan (eräänlainen lohikäärmejuttu), ja vei sen ammattilais-kopioliikkeeseen missä tehdään erikoiskopioita. Ne suurenti sen valtavalle arkille josta kaveri piirsi sen seinään läpi jollain erikoitussilla. Sit maalia päälle vasn, hieno tuli.Myös ns aikuisten värityskirjoissa (kirjakaupat myy) on hienoja ornamenttikuvioita, mandaloita jne jotka kävis seinälle.
Hyvä idea!
Idea lähti juuri Kiinasta ja näistä lohikäärmejutuista, kun niillä on kaikkia lohikäärme ynnä muita kuvioita monesti esim. hotelleissa tai ravintoloissa.
Olishan ne vähän piristävämpiä kun tylsät valkoiset seinät.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Ai niin toinen idea; tarkistas ebay, hakusanalla wall sticker tai decorative sticker. Löytyy upeita tarroja, alk 3e
Joo varmaan. Mä kuitenkin halusin maalailla vähän enemmänkin ja onhan siinä tekemisen ilo.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan virallinen lahopää kyselee valmiiksi väritettyjä värityskirjoja.
Naurattaisi, jos ei itkettäisi.
Jos ei sulla ole mitään annettavaa tähän ketjuun, niin mene vikisemään muualle.
Sinccis
Mikset sinä mene muualla, kun sinulla ei ole mitään annettavaa mihinkään ketjuun?
Runkkis
Mee vinkumaan muualle. Ei kiinnosta jonkun kateellisen työttömän pummin vikinä pätkääkään.
Sinccis
Kaikki on kateellisia jätkälle, joka maalaa värityskirjakuvia kämppänsä seinille. Mikset sinä muuten ole töissä? Vai onko sulla jo niin paljon fyrkkaa, ettei tarvitse käydä? Muistan kuinka mainostit, että sulla on aina kolme tonnia käteistä himassa varalla. Etkö voi niillä palkata jonkun maalaamaan freskot seinään?
Äh.. ei oo enää. Mä tuhlasin ne.
Sinccis
Mulle ei oikein auennut mitä sä etsit, mites sä ajattelit saada ne kuvat siitä kirjasta siihen seinälle maalauspohjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku siis, että onko tällaisia ylipäätään olemassa?
Lapsenahan tuli otettua esim. voipaperille kuvia ja sitten siitä piirrettyä niitä, mutta mielummin ostaisin jotain valmiita.
Oijoi, elämmekö kapitalismissa ollenkaan ;)
Sinccis
Eletään, mutta sinä elät ihan omissa maailmoissasi.
Silloin jonkun luulis myyvän tällaisia pohjia. Bisnestä nääs. Meinaan oli tässäkin kämpässä jotain tarroja kylppärissä ynnä muuta, jotka revin pois, kun ne ei ollut sellaisia mitä itse sinne haluan.
Olishan se helpompi maalata laatat kylppäriinkin, kun ostaa uudet laatat. Eikö?
Sinccis
Ei ole.
Dunccis
Mä olen harkinnut oikeasti taidemaalarinkin palkkaamista esim. jostain koulusta. Mut tää on vähän eri projekti.
Mulla olis visio yhdestä jutusta minkä haluaisin maalattavan myöskin, mut se on vähän eri juttu.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oikein auennut mitä sä etsit, mites sä ajattelit saada ne kuvat siitä kirjasta siihen seinälle maalauspohjaksi?
No jos olis vaikka läpimenevää paperia? Voishan siinä olla ääriviivat leikattu auki tai esim. pisteitä sen paperin läpi.
Kun sais sen hahmoteltua seinään, niin ne puuttuvat paikat vaan maalais enää päälle.
Kyllä tän tekeminen teknisesti onnistuisi, mutta kysymys kuuluikin, että tekeekö kukaan tällaisia "maalauspohjia".
Sinccis
Sen mä tiedän, että jotkut isommat kuviot juuri esim. ravintoloihin (yksi tuttu teetti) tehdään yleensä ensin lyijykynällä pohja ja sitten maalataan, mutta kun mä en tosiaan mikään maalari ole.
Varmaan jotain saisin aikaan. Ja tosiaan lapsenahan piirrettiin jo voipaperin läpi ääriviivat (tai mitä siitä kuviosta halusikin piirtää) ja sitten maalattiin vain paperille päälle.
Kyllä tämäkin teknisesti varmaan onnistuu, mutta olisi vain paljon vaivalloisempaa.
Sinccis
Videotykiltä heijastat seinään kuvan. Ez af
ei nitä nykyään millään kalvosabluunoilla tai voipapereilla tehdä, vaan videotykillä tai dokumenttikameralla heijastetaan seinälle ja maalataan heijastuksen päälle.
Vierailija kirjoitti:
ei nitä nykyään millään kalvosabluunoilla tai voipapereilla tehdä, vaan videotykillä tai dokumenttikameralla heijastetaan seinälle ja maalataan heijastuksen päälle.
Jahas. Hyvää tietoa tämäkin.
Sinccis
Onko muita ehdotuksia. Kaksi hyvää jo tullut, eikä tässä jäniksen selässä olla.
Tutkitaan asiaa rauhassa.
Sinccis
Mene vinkumaan muualle. Vaikka äidilles.
Sinccis