Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan kosintaa voi pitää on hold??!! En tiedä mitä teen! Poikaystävä kosi eilen enkä ome vieläkään vastannut!

Vierailija
18.02.2019 |

Ollaan seurusteltu jokunen vuosi ja se on ihan jees tyyppinmut en nyt suoraan sanoen tätä osannut odottaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko heti KYLLÄ tai sitten ei ollenkaan. Juna meni jo sinun osaltasi.

Vierailija
2/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ja sano että vielä ei ole useampaan vuoteen mielestäsi ajankohtaista avioitua etkä halua mitään monen vuoden kihloja.

Toisaalta eiköhän tyyppi osaa jo odottaa että sanot ei, kun et heti sanonut kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tunne päällimmäisenä?

Vierailija
4/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä, et ole vielä valmis.

Vierailija
5/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, paljonko antaa miettimisaikaa.

Vierailija
6/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli varmaan tosi onnistunut olo, kun sä olit ihan että wtf mun täytyy nyt vähän harkita....

Jos mä olisin tuo mies niin mä luulen että teidän suhde oli sitten siinä...

Vierailija
7/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osannut odottaa, jos olette olleet jo muutaman vuoden yhdessä?

Vierailija
8/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
9/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei voisi vain vastata joo, mutta haluavansa häät vasta muutaman vuoden päästä tms. Siinähän on aikaa vielä muutama vuosi miettiä sitten.

Vierailija
10/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei voisi vain vastata joo, mutta haluavansa häät vasta muutaman vuoden päästä tms. Siinähän on aikaa vielä muutama vuosi miettiä sitten.

Koska on epärehellistä vastata "kyllä", kun tarkoittaa "mietin vielä".

Vierailija
11/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epärehellistä olla parisuhteessa jos ei tiedä tahtooko olla, rakastaako, ym. Jos tahtoo, rakastaa ym, niin silloinhan on sama mennä vaikka naimisiinkin.

Vierailija
12/13 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos castsuksista! Äh en sit yhtään tiedä mitä mä nyt teen! Poikkis on siis töissä ulkomailla ja laittoi mulle whatsapissa viestii: ”Mulla on sua niin kamala ikävä, mennäänkö naimisiin?” Mä vastasin ”OMG oletko tosissa? Oikeesti?” No sitten oli hiljasts monta tuntia ja sitten tuli privana fb:ssä ”Olen ymmärtänyt vasta nyt miten tärkeä olet mulle. Will you be my wife and cook and clean for me until death us aparts?” (Tämä siis poikkiksen huonoa huumoria) ja mä vastasin: ”Fine but what’s in it for me LOL?” ja sitten taas tuntien hiljaisuus (ja tässä vaiheessa mä tein tämän avauksen). No sitten tuli yöllä (siellä siis ti aamu): ”No more lonely breakfasts, m’key?” Ja mä vastasin: ”Siis nyt vakavasti, mistä me puhutaan? Näin vakavalla asialla en jaksais vitsailla. Jos oot tosissasi, niin sano se kunnolla ja mä lupaan harkita asiaa dead seriously ja puhutaan asiat valmiiksi kun ollaan seuraavan kerran samalla mantereella nokat vastakkain!” Ja poikkis vastas: ”Roger that. Over and out.”

Tällaista pelleilyä tää on. Kiva mennä töihin ja yliopistolle kun ei tiedä onko oikeesti kosittu vai ei!

Ja kun kerran kysyitte: Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta on/off ja ollaan 26 ja 28. Ollaan siis tutustuttu opiskeluissa ja poikkis on valmistunut ja töissä Aasiassa. Mulla vielä vuosi - puoltoista jäljellä,

Jos suoraan sanon, niin en ihan odottanut tätä, koska me ei koskaan olla varsinsisesti suunniteltu yhteistä tulevaisuutta. Asuttiin yhdessä vuosi ennen kuin hän lähti ulkomaille. Sovittiin että katsotaan tilanne uudestaan kun olen valmistunut ja/tai hän tietää jääkö Aasiaan.

Tämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Viimeksi viestiteltiin 2 viikkoa sitten. Eli sekin kertoo jotain.

Mitä te tästä kosinnasta (tai ”kosinnasta”) ajattelisitte minun tilanteessa?

Vierailija
13/13 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on sellaisia, että niistä on tosi vaikea tietää, ovatko tosissaan vai vitsailevatko. Jopa naamatusten voi olla hankalaa, saati viestittelemällä. Kukin tyylillään, mutta itse pidän sellaisia ihmisiä tosi ärsyttävinä. Naimisiin meneminen varsinkin on sen verran vakava asia, että siitä ei voi keskustella vain läpänheitoilla, vaikka sellaista tyyliä muuten harrastaisikin.