Kasvaako rinnat viellä menkojen jälkeen vaikka on kokoa?
Oon 14v ja pituudeltani oon 165cm ja menkat ei oo viel alkanut:D Täytän kolmen kuukauden jälkeen 15v ja jännittää milloin ne menkat alkaa. Käytän rinta liivejä ja rinnat on pyöreät en sanois et isot mut keski verto. Kasvaako rintani viellä menkojen jälkeen? Olen painoltani 48kg.
Kommentit (6)
Kasvaa. Itselläni oli B-kuppi 18-vuotiaana. Nyt liki viisikymppisenä E. Jos ylipainoa kertyy, voivat rinnat kasvaa paljonkin, perintötekijöistä riippuen. Katsahda äitiin ja mummoihin.
Voi kasvaa vielä päälle parikymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvaa. Itselläni oli B-kuppi 18-vuotiaana. Nyt liki viisikymppisenä E. Jos ylipainoa kertyy, voivat rinnat kasvaa paljonkin, perintötekijöistä riippuen. Katsahda äitiin ja mummoihin.
Näistä taas voisit lähettää kuvan.
Todellakin kasvavat. Mulla oli sun iässä samat mitat ja B-kuppi. 23-vuotiaana oli DD-kuppi, vaikka olin normaalipainoinen, ei ollut lasta enkä ollut ottanut täytettä rintoihin :D Monesti tosiaan menee samaa rataa kuin perheen muilla naisilla.
Riippuu vähän, jos lihot niin kyllä. Mulla on nyt D kuppia ja olen 16, menkat alkoi kun olin 13 ja silloin oli A kuppia.
Etkä muuten oikeasti laita kuvaa niistä.