Rakkaus vanhempiani kohtaan otti kolhun: eivät anna minulle ENNAKKOPERINTÖÄ!
Tarvitsisin ÄKKIÄ rahat yhteen businessdiiliin, josta saatavilla tuotoilla voisin maksaa kaiken takaisin. Mutta ei. Vanhemmat eivät halua antaa minulle ennakkoperintöä. Luulin heidän rakastavan minua.
Nainen, Keski-Suomi
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sun bisnes on? Ehkä vanhemmat ei usko, että se tulee menestymään.
En voi kertoa, koska copycat vaara. 100 % menestystakuu.
AP
Yritäppä pärjäta ihan omillasi. Eivät ole vanhempasi mitenkään velvollisia antamaan mitään ennakkoperintöjä lapsille..
Mielestäni vanhempiesi kuuluisi siirtää koko omaisuutensa sinulle ja lähteä kerjuulle.
Perintö tai ennakkoperintö, useimmiten sen saa sitten kun elämä ei ole enää niin pennin päälle. Sain jo puoli vuotta sitten perinnön, mitään käyttöä rahoille ei ole vielä ollut.
Ota lainaa. Jos on 100% menestystakuu, niin ei luulisi olevan ongelmaa.
Voisi mennä kankkulan kaivoon sinun ennakkoperintösi, jonkun ahneen businesmiehen bemarin ostoon.
Vaikka aloittaja on Porvoosta, niin kyllähän tuota tapahtuu. Ei lapsen rakkaus vanhempaansa kohtaan ole kovin pyyteetöntä tosin kuin vanhemman rakkaus lastaan kohtaan.
Tatuoi itsesi ruskeaksi ja mene sossuun.
Enpä kyllä itsekään antais, jos lapseni tulis selittään, että 100% onnistumisvarmuus ja ei voi mennä pieleen. Kyllä voi. Katellaan uusiksi, kun on realiteetit vähä paremmin hallussa.
Porvoo sain sieltä huonon euron juuston en käy enää siellä ikinä.
Kai Ap tiesit, että vanhemmllasi ei ole varsinaisesti mitään velvollisuutta tai pakkoa jättää sinulle, ta kenellekään muulle centtiäkään perintöä. Se on eriasia, että useimmat tai ainakin moni meistä haluaa jättää jälkipolville, jotain. Itse olen toisinaan jopa ajatellut, että voisi olla jopa jollain lailla vapauttavaa, jos jälkeeni ei jäisi mitään, muuta kuin sen verran, että viimeisenä tahtonani voisin määrätä, että ne vähät varat mitä jälkeeni jää, tulisi käyttää hautajaiskulujeni kattamiseen. - Aika paljon varmaan voisi ostaa jo itsekin. - Joten jos lapseni haluaisivat vaatia lakiosaansa, mihin heillä on oikeus (Suomessa kun luultavsti ollaan, tai ainakin tällä hetkellä Suomen lain mukaan heillä oikeus olisi), niin käytännössä hei eivät tulsii saamaan paljoa. olenko itsekäs? Ehkä Vaan mitä on sellaine ihmienn, joka laskee onan elonsa riippumaan toiselta odottamansa ennakko- tai kuoleman jälkeisen perinnön varaan.
En halua ottaa lainaa, koska se on pakko maksaa takaisin. Rakastavat vanhemmat tukisivat lastansa. Miksi omani ovat julmureita? 😥
AP
Vierailija kirjoitti:
En halua ottaa lainaa, koska se on pakko maksaa takaisin. Rakastavat vanhemmat tukisivat lastansa. Miksi omani ovat julmureita? 😥
AP
Aloituksessa kuitenkin sanot, että voisit maksaa kaiken takaisin tuotoilla. Valheen jäljet ovat Porvoossa ilmeisesti lyhyttäkin lyhyemmät :D
Trollallaa porvoolainen lauloi illan kunniaksi, menisit teini nukkumaan niin saisit parempia ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAloituksessa kuitenkin sanot, että voisit maksaa kaiken takaisin tuotoilla. Valheen jäljet ovat Porvoossa ilmeisesti lyhyttäkin lyhyemmät :D
Voisin on eri asia kuin maksaisin. Eiväthän vanhemmat enää eläkkeellä niin kummoisia säästöjä tarvitse itse ja antaisivat asian varmasti olla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kertoa, koska copycat vaara. 100 % menestystakuu.
AP
Jos sulla on noin varma takuu, ei rahoituksen löytäminen vapailta markkinoilta ole mikään ongelma.
Lähetkö vetämään Zinzinoz vai Juice plussaa?
Vierailija kirjoitti:
Lähetkö vetämään Zinzinoz vai Juice plussaa?
Haha, ehdit eka, mietin just, että kumman noita kirjoitan:)