Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla erittäin positiivinen, mutta se on kovin hankalaa kun aspat ovat tällaisia

Vierailija
18.02.2019 |

Kun yrittää kysyä jostain huonekalusta Ikean chatissa ja kopioi tuotteen tiedot sanasta sanaan, jotta aspa tietäisi mistä on kyse. Tämä alkaa selittämään ovisarjasta. En ymmärrä mitä hän selittää. Kommunikointi on todella epäammattimaista, yhdessä vaiheessa aspa vastaa "juu."

Kopioin seuraavaksi artikkelinumeron, jonka oletan olevan tuotenumero. Sitä se onkin. No nyt aspalla välähtää ja hän pahoittelee että luuli minun tarkoittavan jotain ovia.

EN KOPIOINUT ARTIKKELINUMEROA HETI KOSKA EN TIENNYT ETTÄ SE ON TUOTENUMERO. Harvoin asioin Ikeassa.

NO sitten alkaa selitys, kuinka tavaraa on kyllä saatavilla, mutta riippuu siitä että millaisen kokonaisuuden haluaa. Että osa X on loppumassa mutta osaa Y saa kyllä ihan hyvin. Lopulta minulta palaa pinna kun en tiedä enää että ymmärtääkö aspa alkuunkaan yhtään mitään.

Seuraavaksi soitan. Siellä päässä ei olla tietoisia minkään osien loppumisesta, vaikka annan sen saman artikkelinumeron puhelimessa. Kehoitetaan vain tilaamaan nopeasti, että sitten ainakin tuotteen saa varmasti.

Voi jessus kun tällainen ihmeellinen säätö on uuvuttavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä koskaan ollut mitään vaikeuksia ikean liikkeissä, chatissa, nettikaupassa tai missään ikeaan liittyvässä. Ja olen asioinut kyllä ikeassa ihan paljon. Aina on ymmärretty ja olen itse ymmärtänyt.

Vierailija
2/3 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä koskaan ollut mitään vaikeuksia ikean liikkeissä, chatissa, nettikaupassa tai missään ikeaan liittyvässä. Ja olen asioinut kyllä ikeassa ihan paljon. Aina on ymmärretty ja olen itse ymmärtänyt.

Hienoa.

Nyt kun tarkemmin mietin, niin onhan tuo huonekalu X kuvissa upea, mutta tiedoissa lukee että lastulevyp*skaahan se. Hirveä hinta pelkästä kurasta. Taitaa olla parempi skipata koko tilaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takiahan kopioin sanasta sanaan tuotteen kuvauksen ja mitat, kun kuvittelin että sillä tavalla aspa ymmärtää täysin mistä kysyn. Ei edes varmistanut ymmärtäneensä oikein, vaan alkoi selittämään omiaan ja vastasi "juu."

No, sainpahan taas muistutuksen, minkä takia välttelen Ikeaa. Tuollaisella hinnalla pitäisi saada puuta eikä lastulevyp*skaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi