Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitti energiajuomien juomisestani, sanoi että jos väsyttää pitää nukkua. Ja nyt sitten valittaa nukkumisestani!

Vierailija
18.02.2019 |

Valitti että mahani on kasvanut ja tölkit haisevat pahalta " Jos nukuttaa mee nukkuu, olenhan minä tässä!"
Ja nyt sitten kitisee että etkö nouse olleenkaan ylös, pitääkö maata koko päivä..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua niin kovasti väsyttää? Etkö saa yöllä unta?

Vierailija
2/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene aikaisemmin nukkumaan. Pääset eroon väsymyksestä ja energiajuomista. Ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis työtön , mies töissä 6.00-14.00, meillä on 6v ja 4v lapset. En tykkää kahvista mutta jotain piristävää pitää litkiä ettei nukahda pystyyn ja juonkin yleensä 2-4 pientä tölkkiä Lidlin energiajuomaa tai RedBullia.

Ap

Vierailija
4/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Teet niin tai näin, niin aina on väärinpäin.

Vierailija
5/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla vuorokausirytmi ja ruokavalio kunnossa?

Vierailija
6/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ihan kunnossa.

Vierailija
7/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene aikaisemmin nukkumaan. Pääset eroon väsymyksestä ja energiajuomista. Ongelma ratkaistu.

Mies nukahtaa ennen minua ja kuorsaa kovaa , nuorempi lapsi ei nuku kuin välissämme ja potkii. Jos menen sänkyyn klo 21 .00, nukahdan noin klo 24.00 . Ja uni on katkonaista. Välillä havahdun työntämään lapsen jalkaa pois naamalta tai tönimään.miestä että vaihtaisi asentoa.

Ap

Vierailija
8/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä itsesi onnistut niin väsyttämään että energiajuomia tarvitset, jos kerran olet työtön? 

Itse kokopäivätöissä ja kello soi 05.30 joka aamu. Menen klo 21.00 sänkyyn, kuuntelen puoli tuntia äänikirjaa ja alan nukkumaan 21.30. 

Päivässä juon mukin kahvia (aamiaisen kanssa) enkä nuku päiväunia. 

Syötkö paljon hiilareita ja muuta sokeripitoista höttöä? Harrastatko liikuntaa? Saatko tarpeeksi vitamiineja? Huonot hiilarit ja liikunnan puute ainakin itsellä väsyttävät. 

Vierailija
9/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin saakelin väsynyt, etten jaksa edes ladata tiskikonetta. Päätäkin särkee. Ja mies valittaa kun joutuu kotiin tultuaan kotitöihin.

Vanhempi lapsi on eskarissa mutta nuorempi kotona ja on jo siinä iässä etteinenää ota päikkäreitä.

Ulkoilemme vähän ja sitten katson kun lapsi leikkii ja koetan pysyä hereillä kunnes mies tulee kotiin. Mies hakee eskarilaisen matkalla .

Ap

Vierailija
10/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin saakelin väsynyt, etten jaksa edes ladata tiskikonetta. Päätäkin särkee. Ja mies valittaa kun joutuu kotiin tultuaan kotitöihin.

Vanhempi lapsi on eskarissa mutta nuorempi kotona ja on jo siinä iässä etteinenää ota päikkäreitä.

Ulkoilemme vähän ja sitten katson kun lapsi leikkii ja koetan pysyä hereillä kunnes mies tulee kotiin. Mies hakee eskarilaisen matkalla .

Ap

Onko sulla rauta-arvot ja b12-vitamiiniarvot kohdallaan? 

Vierailija
11/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vauvapalstailu ja somettaminen niin rasittavaa, ettei välillä jaksa edes siirtyä sängystä sohvalle.

Vierailija
12/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nukahtaa ennen minua ja kuorsaa kovaa , nuorempi lapsi ei nuku kuin välissämme ja potkii. Jos menen sänkyyn klo 21 .00, nukahdan noin klo 24.00 . Ja uni on katkonaista. Välillä havahdun työntämään lapsen jalkaa pois naamalta tai tönimään.miestä että vaihtaisi asentoa.

Ap

Ihan ensin opettakaa se lapsi nukkumaan omassa sängyssään. Ongelmasta on sitten jo puolet ratkaistu.

Vierailija
13/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö ja juotko paljon sokerihöttöä? Siihen päälle kofeiinia, niin voimattomuus, väsymys ja päänsärky on taattu.

Vierailija
14/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi sun miestä. Olet ilmesesti lihonut energiajuomista ( ne turvottavat) ja lisäksi mies työpäivän jälkeen joutuu siivoamaan sun työttömän sotkuja.

Otas itseäsi niskasta kiinni. Et kuulosta miltään unelmakumppanilta.

Vierailija
15/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onkohan sulla anemia? Voi olla se piilevä raudanpuutos myös. Mulla tulee anemiasta tuo että tuntuu etten pysy hereillä. en vaan jaksa. Koita rautaliosta apteekista, oot kuukauden päästä kuin eri ihminen.

Vierailija
16/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et jaksa tiskikonetta ladata? Siis ihan totta. Olet kyllä laiskin ja itsekkäin ihminen ikinä.

Makaa röhnötät sohvalla ja 3-vuotias touhuaa yksin? Sen ikäisellä pitäisi olla ikäistään seuraa ja enemmän virikkeitä.

Sun mies ja lapset ansaitsee parempaa.

Vierailija
17/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ravitsemusterapeutille, lääkärille tai psykologille. Tuollainen väsymys ei ole normaalia.

Vierailija
18/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selvästi liian huono kunto, nyt on pakko ruveta kuntoa kohottamaan.Ny liikuntaa ja ulkoilua lisäämään joka päivä.Hb olisi syytä myös mitata.

Vierailija
19/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onkohan sulla anemia? Voi olla se piilevä raudanpuutos myös. Mulla tulee anemiasta tuo että tuntuu etten pysy hereillä. en vaan jaksa. Koita rautaliosta apteekista, oot kuukauden päästä kuin eri ihminen.

Lakatkaa nyt keksimästä tekosyitä. Vai et anemia.

Jos ap olisi kirjoittanut, että sillä on kotona työtön mies, joka ei jaksa tehdä kotitöitä, ja hoitaa kunnolla lapsia, niin kaikki käskisi jättää itsekkään porsaan.

Vierailija
20/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lakatkaa nyt keksimästä tekosyitä. Vai et anemia.

Jos ap olisi kirjoittanut, että sillä on kotona työtön mies, joka ei jaksa tehdä kotitöitä, ja hoitaa kunnolla lapsia, niin kaikki käskisi jättää itsekkään porsaan.

Anemia aiheuttaa tuollaista väsymystä. Naisille anemia tulee herkemmin koska vuodetaan verta kerran kuussa. Hemoglobiini ei kerro kaikkea raudanpuutoksesta. Kuulostaa niin tutulta että varmasti rautalisä auttaa. Mulla pahentunut anemia aiheuttaa mm sitä etten jaksa olla edes ystäviin yhteydessä, kun en jaksa. En jaksa puhua ja haluan vaan nukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi