Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävän monella nettimiehellä lukee alkoholinkäytön kohdalla "ei"

Vierailija
18.02.2019 |

Aika yllättävää jos pitää paikkansa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähipiirissä ainakin 4 miestä on lopettanut alkoholin köytön kokonaan. Yksikään heistä ei edes ole ollut alkoholisti, vaan halusivat vain lopettaa sen käytön kokonaan, jottei esim. krapula sekoita seuraavaa päivää. 

Kaikki lähtevät kyllä silloin tällöin ravintolaan, mutta tilaavat alkoholitonta olutta tai juovat vettä. 

Myös työpaikallani olen huomannut, että viimeisen parin vuoden aikana näitä juomisen lopettaneita on tullut vastaan. Ja suurin osa näistä on ollut miehiä. 

Eli kyllä niissä deitti-ilmoituksissa voi ihan hyvin olla sellaisia, jotka oikeasti eivät juo yhtään alkoholia. 

Itsellä vähän sama tilanne. Ei tullut juomisesta enää kuin paha olo, niin henkisesti kuin fyysisesti. Varjopuolena viikonloput saa olla yksin, illanistujaisiin on ilmeisesti joku promilleraja, vaikkei minua muiden juominen haittaa.

Vierailija
22/22 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille järkeville miehille tiedoksi että maailmalla valtaosa naisista ei käytä alkoholia. Suomessa varmaan jokainen käyttää, senkin takia ei mitään järkeä edes ajatella deittaavansa suomalaista naista. Alkaa selittämään minkä takia suomalaiset naiset menee naimisiin brittimiesten kanssa, molemmat on kärjessä niistä joita ei haluta millään hinnalla deitata. Päihteettömät miehet haaskaa aikaa suomalaisilla deittipalstoilla, kannattaa suunnata katseet ihan toisaalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän