Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babyshowereista

Vierailija
18.02.2019 |

Onko täällä muita, jotka saaneet lapsensa aikana ennenkuin tämä jenkkitouhu oli rantautunut Suomeen? SIlloin, kun omat lapset on 2000-luvun alkupuolella ja puolivälin jälkeenkin syntyneet niin ei hiiskuttu sanallakaan mistään babyshowereista. Miehet vaan piti varpajaisia.

Nyt järkätään toinen toistaan upeampia juhlia ja isoja yllätyksiä herkkuineen ja lahjoineen.

Ihan turhaa tietysti, mutta jotenkin sitä on ihan katkerakin siitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ei minunkaan kunniaksi pidetty babyshowereita vuonna 1990. Voisin pistää juhlat pystyyn. Vaippoja en tarvitse, mutta uudet vaatteet tulisi tarpeseen. Myös astioita ja lakanoita voisin ottaa vastaan. Lelujakin saa tuoda. Esim uusi iPad olisi kiva. 

Vierailija
2/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuskin tullaan pitämään tällaisia. Ei ole ystäviä. Ehkä mässään vaan yksikseen. Myös kummin valinta on vaikeaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihan ymmärrä nyt, olet siis katkera koska sinä et ole juhlinut aikoinasi ja nykyään jotkut haluavat juhlia?

Mun mielestä mitä enemmän juhlia niin sen hauskempaa. Jos 10v päästä kaikki juhlii jotain mitä itse en oo keksinyt juhlia tänään niin mitä sitten?      Meidän elämät on erilaisia ja se suotakoon. Keksi vaikka joku oma juhla tai osta kylpylämatka, voit sitten olla tyytyväinen siitä ettei uusilla äideillä ole aikaa sellaseen. :D

Vierailija
4/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuskin tullaan pitämään tällaisia. Ei ole ystäviä. Ehkä mässään vaan yksikseen. Myös kummin valinta on vaikeaa....

Mun kaveripiirissä ainakin äiti ja isä on itse järkänneet nämä juhlat, ei niin että joku muu järjestää.

Vierailija
5/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, babyshoverit ja pushpresentit, vauvamahakuvaukset ammattikuvaajalla, elmyssynttärit... En ole toistaiseksi vielä äiti, mutta en vaan kehtaisi tuonlaisia kotkotuksia vaatia. Vanhanaikainen kait olen, nuo tuntuvat vähän jenkkijunttitouhulta.

Vierailija
6/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia kaikki "babyshowerit" ja gender reveal-tilaisuudet. Olen syntynyt -96 ja ihmiset olisivat varmaan nauraneet keuhkonsa pihalle jos äitini minua odottaessaan olisi sanonut, että kuulkaas nyt pidetään juhlat ja te tuotte minulle ja vauvalle lahjoja.

Vierailija
7/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin ystävältäni, että anoppi olisi halunnut järjestää mulle yllätysbabyshowerit, kun olin raskaana. Onneksi sain mieheni hienovaraisesti ilmaisemaan etten pidä juhlista enkä yllätyksistä, joten ei vauvasuihkuja tullut. :D

Vierailija
8/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä ainakin äiti ja isä on itse järkänneet nämä juhlat, ei niin että joku muu järjestää.

Eikö se ole aika noloa? Eihän Usasssa niitä kuulu järjestää itse, koska idea on tuoda lahjoja, joten itse järjestäminen on ikään kuin kerjäämistä.

Usassa muuten baby shower on jo vähän vanha juttu, Gender Reveal Party on enemmän muotia.