Potkut Attendolta saanut Montonen ehdolla kansanedustajaksi
Potkut Attendolta saanut, entinen vanhustenhoivakoti Jalavan johtaja Virpi Montonen kertoo tänään IS:lle olevansa ehdolla kansanedustajaksi Keskustan ehdokkaana. Montonen muun muassa otti aiemmin johtamaansa hoivakotiin iltavuoroon töihin sähköasentajan, jolla ei ollut minkäänlaista hoiva-alan koulutusta. Lisäksi hänen johtamassaan hoivakodissa puolitettiin kipulaastareita, mikä on vaarallista, sillä puolitetusta laastarista erittyy lääkeainetta liikaa.
Montosen mukaan hänen saamansa potkut ovat aiheettomat ja kaikki on Attendon syytä. Attendolta kerrotaan IS:n haastattelussa: "Mediassa on annettu asiasta täysin yksipuolinen kuva johtuen siitä, ettemme voi lain mukaan mennä yksityiskohtiin Montosen työsuhteen päättämisen syistä. Nämä yksityiskohdat tullaan kuvaamaan Tehylle annettavassa vastauksessa."
Montonen itse kommentoi asiaa IS:n haastattelussa tänään 18.2.:
"Montonen kertoo IS:lle, että hän lähtee seuraavaksi vaalityöhön.
– Keskusta pyysi minua kansanedustajaehdokkaakseen ja minä suostuin.
– Pääteemanani on nimenomaan vanhustenhoito."
Mielestäni tämä kertookin kaiken olennaisen kepulaisista :)
Kommentit (28)
Keskustaa en ainakaan äänestä. Berner ja tämä on kaiken huippu. Hävettää, että olen joskus äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Keskustaa en ainakaan äänestä. Berner ja tämä on kaiken huippu. Hävettää, että olen joskus äänestänyt.
Samat sanat. Mutta ongelma on etten luota mihinkään puolueeseen . Pitää yrittää löytää vähiten huono.
Kyllähän tuollainen keskijohto on aina ikävästi puun ja kuoren välissä. Ymmärrän, että sai potkut, mutta on väärin ja vaarallista jos päitä ei ala putoilla paljon korkeammilla tahoilla.
Kyllä on jotain hämärää tässä. Tuntuu uskomattomalta, että olisi hoitanut hommansa, kun noita lukee. Yhdestä ketjustakin ymmärsin rivienvälistä, että ei ollut ollut kovinkaan pidetty essimies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jotain hämärää tässä. Tuntuu uskomattomalta, että olisi hoitanut hommansa, kun noita lukee. Yhdestä ketjustakin ymmärsin rivienvälistä, että ei ollut ollut kovinkaan pidetty essimies.
Lisäyksenä vielä, että kyllä varmasti asia tutkitaan hyvin, että kenellä on ollut vastuu näistä asioista. Attendolla vai Montosella.
Ei saanut sijaisia, koska oli niin hirveä esimies. Pienellä paikkakunnalla sana kiertää. Varkaus lähellä, mutta eipä sieltäkään sijaisia tullut. Sana kiirinyt sinnekin. Ja kun noita raportteja lukee, niin paljon on häneltä jäänyt töitä tekemättä. Ei ole osannut aloittaa uutta hoivakotia. Valmiissa on ehkä pärjännyt, mutta uuden perustaminen oli liikaa.
Nyt tietää mitä puoluetta en ainakaan äänestä.
Jenkeissä tuo nainen istus jo linnassa elinkautisella.