Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuotoa alkuraskaudesta :\

17.05.2006 |

Hei!

Kävin eilen ultrassa maanantaina alkaneen vuodon takia. Vuoto oli sellaista niukkaa, menkkamaista. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja ultrasi tilannetta. Olin jo edellisen illan itkenyt aivan varmana alkaneesta keskenmenosta, mutta kohdussa kaikki näytti olevan kunnossa ja löytyi sikiöpussi ja siellä pieni alkio. Sekä minä että lääkäri olimme näkevinämme sydämmen sykähdyksiäkin. Ultrassa ilmeni, että olisin raskausviikolla 6. Lääkäri sanoi mahdollisuuksien olevan 50-50. Tunnelmat ovat kovin epävarmat. Kertokaa, onko jollakin kokemusta tällaisesta ja miten raskaus jatkui vai jatkuiko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tosi vähän ruskeaa vuotoa n. rv 6 ja kävin lääkärissä. Lääkäri ultrasi ja kaikki oli kunnossa, sydänkin sykki. Sitten n. rv 10 heräsin aamulla ja housut olivat ihan veressä ja mahaan sattui. Menin lääkäriin ja keskenmenohan se oli :( Lääkäri sanoi että toi aikasempi vuoto oli jo varmaan merkki siitä mitä tuleman pitää. En halua pelotella mutta näin mulla. Kuitenkin tiedän tapauksia että raskaus on jatkunut ihan normaalisti vaikka vuotoja on ollut enemmänkin. Joten taitaa olla tosiaan aika 50-50 mahikset. Toivottavasti kaikki sujuu sun kohdalla hyvin!

Vierailija
2/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tässä raskaudessa alkoi vuoto ennenkuin kerkesin plussaamaan ja sitä jatkui viikolle 18 asti, kunnes selvisi syy...kohdunkaulan tulehdus, johon sain lääkkeet ja vuoto loppui.

Toivotaan, että sinulla menee kaikki hyvin ja raskaus jatkuu normaalisti!

Sanna ja " Sulo" rv 29+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kahteen otteeseen (7+4 ja 12+0) roimaa " holahdusvuotoa" ja sitä seurannutta tiputtelua viikkokausia. Ultran mukaan kaikki on kuitenkin ok. Tietysti pelkään koko ajan, ettei kaikki ole kunnossa, muttei mitään poikkeavaa kohdusta ole löytynyt. Keskenmenon kokeneet kaverit ovat kertoneet, että jos menee kesken, on vuodon joukossa selviä hyytymiä. Kummasti ultrasta vaikka yksityisellä puolella saa mielenrauhaa...

Vierailija
4/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ennen testien tekoa menkkamainen pieni tuhruttelu alussa. Se kuitenkin jäi ja olin raskaana eikä tullut keskenmenoa. Jonkinlainen vuoto on normaalia. Nyt ei auta kuin odottelu.Mä pidän sulle peukkuja!!!!!

Alisa 19+2

Vierailija
5/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odottelin kuukautisia alkavaksi tuli kolme päivää ruskeaavuotoa. Vuodon loputtua testi näytti plussaa. Plussaukssta noin viikon päästä tuli jälleen ruskeaavuotoa jota kesti noin viikon (n.rv8-9). Pikkuhousun suoja riitti suojaksi. Rv 10 ennen ensimmäistä neuvola käyntiä tein terkan kehotuksesta uuden testin ja edelleen näytti plussaa. Rv 12 lääkärintarkastuksessa kuului jo sydän äänet. Nyt jo kahdessa ultrassa (alkuraskauden ja rakenne) käyneenä kaikki vaikuttaa normaalilta.

tsemppiä ja onnea sinulle, sillä kokemusta on tuosta hermoja raastavasta epätietoisuudesta noita vuotoja kohtaan

koutska rv 22+2

Vierailija
6/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastanneille! Vuoto on nyt vähenemään päin, joten pitelen peukkuja, mutta epävarmuus on kuitenkin se päällimmäinen tunne.

t:bien