Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinulla alkoi kaula ns. roikkumaan?

Vierailija
18.02.2019 |

Minkä ikäisenä alkoi, palkonko olet pitkä/paljonko painat? Mitä teit?Auttoiko mikään? Miten laihduttaminen vaikutti? Palauttiko kaulan alueen entiselleen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuotiaana noin 15kg laihdutuksen jälkeen. Paino on vaihdellut aikuisiällä aika paljon. Ei ole korjaantunut. 168cm ja n.61-63kg

Vierailija
2/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ollessani 43-vuotias. Aina ollut hoikka ja liikaa auringossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roiku vieläkään, "perintöjuttuja"

N65

Vierailija
4/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 45 vuotiaana. 

Vierailija
5/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v. En nyt sanoisi tuta roikkumiseksi sinänsä, mutta silloin huomasin että kaulan iho on löystynyt, kuten myös iho kasvoissa muutenkin. Veikkaanpa että ne jotka yli nelikymppisenä kokee että on ihan samannäköinen kuin pari kymppisenä, niin eivtä ihan sitä samaa totuutta sieltä peilistä katsele kuin me ympärillä olevat ;)

Vierailija
6/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 30-v kun lihoin lähes 30 kg. Nyt laihdutan ja pelkään että tuo heltta ei kyllä enää sula pois :(

Vierailija
7/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roiku vielä 47v iässä.

Ryppyjä on, en välitä. Paino n. 65 kg.

Vierailija
8/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulaan joko tulee heltta tai sitten kaula häviää kokonaan. En sitten tiedä kumpi näyttää huonommalta.

Vierailija
9/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se alkava heltta tai löystynyt iho korjaantua laihtumalla esim.5-10 kg eli 70-kiloisesta 60-65-kiloiseksi?

Vierailija
10/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko se alkava heltta tai löystynyt iho korjaantua laihtumalla esim.5-10 kg eli 70-kiloisesta 60-65-kiloiseksi?

Ei ainakaan mulla, se vain menee kurttuiseksi kun rasva poistuu pingottamasta ihoa :/

T.1

Vierailija
11/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roiku vielä. Olen 62 ja normaalipainoinen enkä koskaan ole ottanut aurinkoa, vaan vältellyt pahan olon vuoksi jo lapsena. (mInulla on liian alhainen verenpaine ja pyörryn auringossa,) Rasvaan kyllä joka ilta yövoiteella myös kaulani.

Vierailija
12/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaille viiskymppisenä huomasin ekan kerran löysää nahkaa. En aio piilotella enkä tehdä sille mitään. Mua ei haittaa ikääntyminen eikä sen merkit. Olen just hyvä tämän ikäisenä ja näköisenä. Olen hoikka ja urheilullinen 54-vuotias.

Vierailija
13/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei roiku vieläkään, "perintöjuttuja"

N65

Sama täällä, juuri oli työpaikan kahvipöydässä puhetta, kun nuoremmat kyselivät miten hoidan ihoani, ei roiku eikä ole ihmeesti ryppyjä.  Ikää on muutamaa viikkoa vajaa 64 vuotta.

En ole koskaan ollut rusketuksen perään, käytössä edulliset ihonhoitotuotteet, painoa on karvan verran liikaa. Jään kesällä eläkkeelle, tarkoitus on hoitaa itseäni kuntoilemalla enemmän, laihduttamaan en ala.

Vierailija
14/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 59v eikä roiku vieläkään, kaula on ihan sileä ja leuan alla kulma eli ei löysää nahkaa. 

Laiha ja normaalipainoinen koko elämäni, rakastan auringossa olemista mutta rusketun hitaasti ja vain tiettyyn pisteeseen. Ei ole vaikuttanut ihoon. En käytä muuta kuin kevyttä päivävoidetta (ja tarvittaessa värivoidetta)

Vierailija
15/21 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26- vuotiaana huomasin, että leuan alla ryppyjä. :(

En olisi muuten huomannut mutta käsipeili oli jäänyt pöydälle ja näin itseni alaviistosta. Hiphei.

N27

Vierailija
16/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. täytyi ihan googlettaa, että milloin tämä yleensä tapahtuu ja av:lla keskustelua tietty tästäkin :)

olen 43v

Vierailija
17/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 42-44 vuotiaana 40 kg ja entinen kaksoisleuka + kaulamakkarat tyhjenivät ryppyiseksi löysäksi ihopussukaksi, joka on paljon rumempi kuin läskimakkarat. Mutta enpä enää niin paljoa ulkonäöstä välitä, että tätä alkaisin leikkauksilla korjauttamaan.

Vierailija
18/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 41-vuotiaana alkoi kehittyä helttaa. Se on pettymys, koska vanhemmillani (joista ajattelen, että ikäännyn samalla tavalla kuin he) ei ole kaulan iho se, josta ikääntyminen on näkynyt. Tai on, mutta äidilläni vasta 6-kymppisenä.

Ja muuten taas ryppyjä ei ole niin paljon, kaulan iho paljastavin asia ikääntymisessä.

Vierailija
19/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  roiku eikä ole ryppyistä nahkaakaan vielä. Ei tosin kasvoissa eikä decoltessakaan. Aurinkoa otan niin paljon kuin vain pystyn kesällä, toki suojaan 30-50 kertoimella etelässä, Suomessa 15-20. En käytä mitään yövoiteita tms. 

Allit on kyllä koska olin ennen paljon lihaksikkaampi kuin nyt. 

Ikä 60v, aina normaalipainoinen/hoikka

Vierailija
20/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma kaulan kanssa on enemmänkin rypyt ja veltto nahka. Onko se yksi roikkumisen alalaji? Olen kärsinyt ongelmasta jo 15-vuotiaasta saakka. Minulla oli nuorempana pahasti atooppinen iho ja kortisonivoiteet ohensivat kaulan ihoa huomattavasti. Varsinkin kolmenkympin kieppeillä asia ahdisti kovin.

Tein täydellisen elämäntaparempan vuosi sitten. Jätin alkoholin ja sokerin, siirryin kasvisruokaan ja aloin käyttää kollageenilisää. Kaula näyttää nyt paremmalta kuin ikinä. Iho on huomattavasti kimmoisampi ja sileämpi. Pudotin samalla painoa 5 kg ja yllättävää kyllä sekin paransi kapeana pitämäni kaulani ulkonäköä. Alkavat makkarat katosivat.

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi