Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies umpirakastunut, minä en niinkään

Vierailija
18.02.2019 |

Mies taisi rakastua jo heti ensitapaamisella, kun minulla tunteet vasta ihastusvaiheessa näin kuukauden jälkeen. Ahdistava tilanne. Onko kellään ollut samanlaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuossa on? Pelottaako kun joku, johon olet itsekin ihastunut, on tosissaan kanssasi? Tuohan on hyvä juttu.

Vierailija
2/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakastunut ole, ihastunut vain. Panovaiheessa me miehet puhumme kaikenlaista. Kyllä se siitä rauhottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa on? Pelottaako kun joku, johon olet itsekin ihastunut, on tosissaan kanssasi? Tuohan on hyvä juttu.

Enemmänkin ahdistaa kun toinen on jo "seuraavalla tasolla". Kaipa tämä tunne laantuu kunhan edetään.

Vierailija
4/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin meni niin, että miehellä oli nopeammin vahvoja tunteita kuin minulla. Ei se minua häirinnyt eikä häntä, kun kuitenkin kohta oltu 2 v yhdessä. Omatkin tunteet tietenkin tässä välissä vahvistuneet.

Vierailija
5/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies rakastui heti, minä vasta ihastuin. Hyvännäköinen, koulutettu, varakas ja oikeasti kiltti mies. Sehän oli unelmatilanne. Melkein 10 vuotta on oltu jo yhdessä, ollaan naimisissa, on lapsia ja hyvin menee yhä.

Vierailija
6/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hyvännäköinen, koulutettu, varakas”

Siinäpä se syy, miksi naiset eivät löydä miestä nykyään. Jos kaikille olla noita kolmea, ei kaikille riitä.

Vierailija
7/7 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en ole ollut "umpirakastunut" koskaan. En siis kertaakaan elämässäni. En vaan ole rakastuvaa tai ihastuvaa tyyppiä. Mulla rakkaus on kasvanut hiljalleen ystävyydestä. Mies taas ihastui heti. Eipä tuo kumpaakaan haitannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme