Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skin Atelier Helsingissä -kokemuksia?

Vierailija
17.02.2019 |

Olen ajatellut mesolankojen ottamista enkä löytänyt yllä mainitusta klinikasta vielä mitään keskustelua.

Onko täällä ketään joka olisi ottanut mesolangat tai muita hoitoja Atelier Helsingissä? Tai voisi suositella jotain muuta paikkaa pk-seudulla?

Kiitos etukäteen!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa mesolankoja,ihan asiansa tuntui osaavan mutta mono-lankoja laittoi, niitä ihan lyhimpiä. Ehkä enemmän olisi omalla kohdallani ollut hyötyä niistä kierteellisistä.

Tulos ei siis oikein vakuuttanut. Laitosta nyt vajaa vuosi

Vierailija
2/19 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty työkaverini kanssa puoli vuotta sitten ja alakasvojen hamsteripussin kohdalla iho kiristyi mulla huomattavasti. Huomasin tämän vasta noin 6vkn kohalla. Asiantunteva sairaanhoitaja teki toimenpiteen. Kaverillakin suupielet nousi huomattavasti. Olen sen jälkeen tässä hiljattain käyny vielä mikroneulauksessa ja sekin piristi yhdessä lankojen kans. Hoitaja selitti siellä, että ihoa täytyy hoitaa säännöllisesti ja koko ajan jotain vähän tehä niin saa tuloksia tähän ihon velttouteen. Voin kyllä suositella ehottomasti. Jos haluu kiristystä hitaasti ja varmasti ilman täyteaineita. Kaverini kyllä otti siellä sitte poskipäät täyteaineella ja hoitajalla on kyllä taito hyppysissä. Näytti hyvältä. Ei överit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo hoito tapahtuu? Sattuuko se? Pelottava ajatus, että kehoon laitetaan jotain vierasta ainetta.

Vierailija
4/19 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo hoito tapahtuu? Sattuuko se? Pelottava ajatus, että kehoon laitetaan jotain vierasta ainetta.

Mesolangat on samaa sulavaa ainetta kuin tikitkin, eikä niiden ompelemisesta ole ollut mitään juttuja kuinka vaarallista on lääkärien ommella haavoja.

Vierailija
5/19 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat on korealaista alkuperää. Aasiassa käytetään paljon lankoja täyteaineen tilalla. Olen itse asunut Japanissa ja tehnyt siellä mesolankoja. Nyt käynyt laittamassa Suomessa lyhyitä lankoja, mutta tarkoitus olisi laittaa vielä vuoden päästä kierteelliset ja pitkät, jotta saisin kunnolla hamsteripussit kireeksi. Koko ajan täytyy jotain keksiä jos pirteenä meinaa näin 55 vuotiaana pysyä. Leikkauksen alle en mee. Mielummin laitan sen pari tonnia vuodessa ihoa kiristäviin juttuihin. Katsoin kans Skin Atelierin nettisivuja. Vaikuttaa hyvältä, varaan arvion tonne ja voin kertoa kokemuksia lisää.

Vierailija
6/19 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreita kokemuksia?

Vierailija
7/19 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus tuolta on se, että jätä koko paikka väliin..

Vierailija
8/19 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus tuolta on se, että jätä koko paikka väliin..

Kerro tarkemmin mikä meni pieleen? Mua mietityttää se, että voiko näitä mesoja laittaa kovin usein? Tyyliin joka vuosi?

Vierailija
9/19 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoitaja on kyllä tehnyt ihan yksityisklinikoilla vastaanottoa ja käsitin että on kyllä jo monta vuotta tehnyt lankoja ja täyteainehoitoja. Näin mun työkaveri sanoi ja suositteli tätä paikkaa. Sille tehtiin nenänmuotoilu sillä hualuroonitäyteaineella ja suoristi sitä. Hieno tuli. Ei näe päällepäin, että mitään tehty. Luonnollinen tulos. Mun pitäs saada hamsteripussit pois. Laitan kokemusta kun pääsen täältä Porvoosta sinne.

Vierailija
10/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langoista ei ollut yhtään mitään hyötyä ja naama oli järkyttävillä mustelmilla pari viikkoa. Mulle ainakin täysin turha hoito.

Vierailija
11/19 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään jakaa enempää kokemuksia?

Olen jo pitkään kärsinyt toisen luomen ja kulman valumisesta, ovat todella epäsymmetriset, ja olen nyt lueskellut mesolangoista. Leikkaukseen en haluaisi, enkä botoxia, joten langat kuulostavat hyvältä vaihtoehdolta. Haluaisin tosiaan vain pienen kohotuksen toiseen kulmaan, en mitään suurta kiristystä.

Tietysti riippuu varmasti ihosta yms miten toimivat, ja vähän tuo kasvojen käsittely hermostuttaa joten koetan löytää hyvää ja luotettavaa paikkaa jossa niitä voisi kokeilla. Törmäsin myös tähän Skin Atelieriin ja ainakin sivujen puolesta vaikuttaa luottamusta herättävältä. Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia,  varsinkin mesolankojen laitosta.

Vierailija
12/19 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täyteainehoidoissa (huulet,nenä) yli kaksi vuotta. Asiantunteva, laadukas palvelu ja kaikki muukin kohdillaan.

Vierailija
13/19 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Charlotella jo viisi vuotta. Muutin Helsingistä Turkuun ja edelleen vaivaudun ajamaan täältä asti ihonhoitoihin. Mikroneulausta on tehty sarjahoitoina samealle iholle viimekäynnillä. Pigmettiläiskät on suurin ongelma. Charlotte on tehnyt minulle luonnollisia hoitoja. Mesolangat 2x laitettu, väliä neljä vuotta. Kiristää ihoa ja napakoittaa. Toki paljon muutakin kivaa tehty.

Vierailija
14/19 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 3 vuotta sitten Sannalla mesolankahoidossa. Olin todella tyytyväinen. Nyt kävin ja keskityttiin leukalinjan napakoittamiseen. Sanna on todella osaava ja ammattitaitoinen.

Itse olen käyttänyt viikkoa ennen hoitoa HirudoitForte voidetta ja jälkeen hoidon myös... auttaa mustelmiin ... jos niitä tulisi. Minulle tuli 1 pieni. Nyt odottelen tuloksia... joita varmasti tulee!!!

Vierailija
15/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka näyttää tällä hetkellä antavan offerilla-tarjouksen mesolankoihin ja toisaalta houkuttelee, toisaalta epäilyttää.. Onko lisää kokemuksia ihmisillä? Nimenomaan tarvitsisin apua hamsteripusseihin ja niillä lyhyillä langoilla se ei taida onnistua

Vierailija
16/19 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia kaivataan.

Vierailija
17/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut täysi täti. Luulin otsikon perusteella, että kysymys on nahka-asuja mittatilauksesta tekevästä liikkeestä.

Vierailija
18/19 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😁 tavallaan. Napakka nahkapuku

Vierailija
19/19 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tuolla HIFU-hoidossa, ja se tehosi ihan hyvin. Voin suositella muillekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän