Millaista ihmistä tuijotat?
Kävin pe Prismassa ja tuntui, että moni katsoi minua kiinnostuneena, aivan kuin olisivat tunteneet. En ole julkkis enkä edes sukua kenellekään julkkikselle. Piti ihan mieheltä kysyä, että onko minussa jotain outoa, tyyliin ketsuppia naamassa. Ei ollutMillaista ihmistä sinä tuijotat?
Kommentit (13)
Viimeksi tiedostan tuijottaneeni tammikuussa hel-vetin rumaa transvestiittia joka oli juuttunut lumihankeen punaisine kumisaappaineen. Olen maalta muuttanut Helsinkiin ja tiedän että yleensä maalaisuus paljastuu jos tuijottelee erikoisia ihmisiä ja paheksun itsekin tuijottelijoita mutta nyt oli vaan katsottava monttu auki!
Katson pitkään kiinnostavan näköisiä ihmisiä tai hyvännäköisiä. Käännän heti pääni jos kohde huomaa. Myös mua tuijotellaan, ilmeisesti vaatetyylin vuoksi. Viimeksi mua tuijotti niin estottomasti mummo metrossa, että oli pakko vaihtaa paikkaa. Tuli epämukava olo.
Olet ap. jotenkin huomiota herättävä sitten. Joko poikkeuksellisen kaunis, ruma tai poikkeuksellisesti käyttäytynyt tai jotain muuta joku saa ihmisten huomion??? Kyllähän sitä huomiota saa aina, jos ei ole ihan massaa.
jos huomioni kiinnittää joku negatiivinen/epänormaali seikka, vältän katsomista hamaan loppuun saakka. jos taas huomaan jotain kiinnostavaa, kuten kauniit kengät, toki vilkaisen pitkään.
Monesti tunne siitä että ihmiset tuijottavat, ottavat salaa kuvia, seuraavat, ovat kiinnostuneita taviksen liikkumisista, aikovat pahaa sinulle jne. viittaa alkavaan psykoosiin. Mars lääkäriin tai kerro läheiselle että tuijottavat ihmiset ahdistavat. Hän luultavasti osaa viedä sinut lääkärille.
Heh heh, en nyt kuitenkaan vainoharhainen ole..
Etten nyt lääkäriin tämän takia lähde.
Katselen kaikennäköisiä ihmisiä, enimmäkseen viehättäviä tai muulla tavoin mielenkiintoisen oloisia tyyppejä. Huomaan ihmisten tuijottavan toisinaan paljonkin, mutta tajuan yleensä myös välittömästi itsekin tuijottavani muita ihan yhtä lailla. Omasta mielestäni ihmisten katseleminen on hauskaa, enkä juuri pahastu huomatessani muiden katseita.
Katson jokaista vastaantulijaa silmiin, en edes tiedä miksi.
No kyl mä viimeks kiinnitin huomion jonkun teinin angry birds -kulmakarvoihin bussissa, että sanoisinko sitä saa mitä tilaa.
Yksi päivä Helsingin keskustassa en voinut muuta kuin tuijottaa ihmistä, en edelleenkään tiedä oliko kyseessä mies vai nainen, mutta tämä oli käynyt läpi järkyttäviä kauneusoperaatioita, näytti edesmenneeltä Pete Burnsilta. Luulen kun tekee itsestään tuon näköisen, on pakko olla tottunut tuijottamiseen.
Jos on kivat hiukset tai kivat vaatteet niin jään usein ajatuksissani tuijottamaan. Mutta en koskaan tuijota ketään "pahalla silmällä".
Minä en katsele ketään. En voi ymmärtää ihmisiä jotka estoitta tuijottelevat tuntemattomia.