Monta lasta teillä on?
Kommentit (41)
5 lasta.
9,7,5,3 ja 1. Ei tiedetä vielä saako vielä tulla..
Tyttö -85
Tyttö -88
Poika -89
Poika -91
Eli aikuisia kaikki jo. Olen itse ainoa lapsi, joten halusin siksi useamman lapsen. Nyt on todella mukavaa, että heitä on noinkin monta.
poika 6v ja tyttö 4v, suunnitelmissa ei lisää mutta ei haittaa vaikka vahinko kävis.
1 ja toinen tuloillaan. Mietin vielä lopullista lapsilukua (toive). Jos kiirettä pitää niin yksi voisi vielä tämän jälkeen tulla.
Kymmenen lasta, jotka ovat 4-20-vuotiaita.
Kaikkia en ole itse synnyttänyt, mutta kaikki miellän omiksi lapsikseni ja kaikki he mieltävät minut äidikseen.
Synnyttämään en ala enää, mutta kyllä perheeseemme mahtuu vielä lapsia lisää.
Kaksi lasta, 3v ja 1v.
Haaveissa oli neljä lasta. Taitaa jäädä näihin kahteen. Vielä en ainakaan uskalla riskeerata, molemmissa raskauksissa diabetes, myrkytys ja vihreät lapsivedet. Lisäksi toisessa silmäpohjassa oleva luomi on kasvanut näiden viimeisten neljän vuoden aikana niin, että näkökentässä on jo pimeä alue eikä silmä tarkenna enää ollenkaan, linssin vahvuus tuplaantunut tässä silmässä. Raskaushan voi saada luomet kasvamaan, enkä halua täysin menettää toista silmääni jos luomi nyt muuten pysyisi muuttumattomana.
14-vuotias
9-vuotias
4-vuotias
Kovasti lähisuku odottaa että pian julkaistaan että neljäs on syntymässä ettei pääse rutiini rikkoutumaan :D
18v, 16v ja 12v. Ihana kolmikko. Perheemme on kokonainen.
Kolme, 8v, 11v ja 13v. Halusin kolme enkä halua enempää.
Poika 25v
Poika 23v
Tyttö 18v
Poika 15v
Minä ja mies olemme ainoita lapsia ja halusimme ehdottomasti että lapsemme saavat kasvaa sisarusten keskellä. Viideskin oli haaveissa, mutta terveysongelmien vuoksi siitä haaveesta täytyi luopua. Loppukeväästä meille syntyy ensimmäinen lapsenlapsi ❤️
10 vuotias. Ei tule enempää, tämä yksikin oli aikamoinen ylläri.
Kuusi. Miehellä neljä ja minulla kaksi. Kaksi täysi-ikäistä, kaksi 16-vuotiasta ja kaksi alakoululaista.
Ei hitossa pilata tätä parisuhdettaKIN lapsilla.
9kk on meidän esikoinen. Toinen lapsi on jo haaveissa, mutta sitten ei enempää. Aina on haluttu kaksi lasta pienellä ikäerolla.
Vierailija kirjoitti:
Nolla lasta. Vihaan, inhoan ja halveksin lapsia yli kaiken.
Myöskö sitä lasta, joka itse olit?
Meillä on neljä poikaa, vanhin on 27 ja nuorin 19.
Vähän ehdin haaveilla viidennestä kun olisin niin kovasti halunnut tyttären. Nyt minulla on onneksi ihan pojantytär.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoja? Haluatteko lisää?
Hei ap. Todella mielenkiintoinen kysely. Lapsia on tyypillisesti perheissä:
0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9, joskus harvoin enemmän.
Lasten iät voivat olla:
0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 tai 19.
Ei tarvi enää muiden vastata, tästä voi valita kaikki vaihtoehdot.
Meillä on yksi ihana 17-vuotias tytär. Ehdottomasti olisimme halunneet toisenkin (ja kolmannen) lapsen, mutta minun sairastumiseni muutti suunnitelmat. Toipumisen jälkeen tuli jo ikäkin vastaan.
Aloimme pari vuotta sitten tukiperheeksi ja nyt olisi harkinnassa sijaisperheeksi alkaminen.
Viisi lasta, iät 20, 18, 15, 11 ja 9. Olen liian vanha saamaan lisää.
Kolme opiskeluikäistä.