Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoitorutiinisi ja ihotyyppisi?

Vierailija
17.02.2019 |

Tuosta toisesta keskustelusta (https://www.vauva.fi/keskustelu/3072864/kuka-naita-kayttaa-kasvoseerumi…) inspiroituneena kyselen :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 38 v. Ihotyyppi, jonkinlainen sekaiho, pintakuiva couperosa, mutta silloin tällöin suun ympärillä finnejä. Mahdollisesti ruusufinni.

Puhdistan kasvot aamuin illoin konjac -sienellä ja puhdistusmaidolla ja viimeistelen kasvovedellä, sen jälkeen silmänympärysvoide, seerumi ja kosteusvoide. Kerran viikossa kuorinta. Tarpeen mukaan joku naamio. Aurinkovoidetta kasvoille ympäri vuoden.

Vierailija
2/8 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään ihonhoitorutiineja. En tiedä ihotyyppiäni eikä kiinnosta. Olen nainen 31 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään ihonhoitorutiineja. En tiedä ihotyyppiäni eikä kiinnosta. Olen nainen 31 v.

Ja kommentoit tähän ketjuun koska ajattelet että tämä kiinnostaa kaikkia kovasti?

Vierailija
4/8 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen iho, finnejä ei juurikaan, joskus saattaa joku yksittäinen olla jossakin leuassa tai leuan alla.

En käytä vettä kasvojen pesuun, pesen vain kasvovedellä ja kuorin kunnollisella karkealla kuorinta-aineella viikottain. Talvella käytän ihan tosi rasvaisia voiteita koska muuten ihosta tulee pintakuiva ja se lisää rasvoittumista. Aamuisin meikin alla en käytä välttämättä voiteita. Iltaisin joko se tujakka rasva tai sitten apteekin kosteuttava suihke. Joskus rullailen piikeillä ihon:

Ikää 35.

Vierailija
5/8 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v, normaali iho.

Aamulla huuhdon vedellä, sitten Missha First treatment essence, Benton bha/aloe kasvovesi, HadaLabo hyaluronitiiviste, Innisfree Teatree seerumi, HolikaHolika Good Cera voide, auringonsuojavoide (tosin nyt talvella en aina jaksa laittaa)

Illalla pesu öljyputsarilla ja sen jälkeen Lactacydillä, sitten Missha FTE, Ordinaryn 2% retinoidi seerumi (tällä hetkellä kuuri menossa) -> HadaLabo -> Innisfree -> Good Cera.

Vierailija
6/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
7/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvoittuva sekaiho, harvemmin finnejä. Ikä 31 v.

Pesen kasvot puhdistusaineella noin joka toinen ilta ja silloin laitan yleensä myös kasvorasvaa. Kuorin muutaman kerran vuodessa. Täytyy yrittää muistaa alkaa laittamaan aurinkorasvaa piakkoin, ulkoilen paljon ja iho on jo kärsinyt siitä vuosien varrella.

Vierailija
8/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaiho, 30 v.

Aamuisin huuhtelu vedellä ja kosteusvoide, kesäisin ja aurinkoisella säällä myös aurinkovoide.

Iltaisin puhdistus puhdistusgeelillä tai misellivedellä, kasvovesi, kevyt seerumi, kosteusvoide ja silmänympärysvoide.

Kuorinta ja naamio kerran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä