Kuivan maan mökki, vuokraisitko?
Meillä on vanha talo/mökki maalla jota ajattelimme tarjota vuokralle. Rantaa ei siis ole eikä ole kovin lähelläkään. Paikka on sinänsä ihan kiva, rauhallinen. Vanha pihapiiri ja pihasauna. Sisällä ei ole saunaa, mutta suihku löytyy, vedet tulee ja menee, sisävessakin on. Nätisti remontoitu. 15min fillarointimatkan päässä on kauppa.
Onkohan se rannan puute niin iso miinus että se putoaa pelistä pois kun ihmiset valitsevat vuokramökkiä? Hinta täytyy varmaan olla edullisempi kun perusrantamökin vaikka mukavuudet onkin, kai?
Kommentit (23)
Olen joskus vuokrannutkin. Itse en kaipaa rantaa, rauhallisuus ja kaunis ympäristö tärkeä. Olen kuitenkin varmaan vähemmistössä mielipiteeni kanssa.
Isältäni jäi mökki ei mee kaupaksi eikä kukaan halua vuokrata, pelkkä rasite meille. Kaikki haluaa rannan tai sitten vaikka laskettelukeskuksen viereen.
Tietysti. Tuota paljua ollaan mietitty itsellemme jo aikaisemminkin joten se ei olisi pelkästään vuokralaisten houkutteluun hankittu. Aiomme siis itsekin vielä käydä kesäpaikallamme. Mitään valtavia kalliita kestopuulaitureita emme ala rakentamaan, ne eivät toistasataa vuotta vanhaan pihapiiriin kuulu. Ap