Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko päälle päin lihaksikas ja hyvä kuntoisen näköinen ihminen olla alkoholisti muka?

Vierailija
17.02.2019 |

Vähän epäilen :0.
Eikai alkoholistia kiinnosta bodaaminen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Alkoholismia ei todeta siitä kuinka hyvin osaa pitää kulisseja pystyssä. Se että täyttämäsi AUDIT-testi hälyttää, kannattaa ottaa hyvin vakavasti.

Vierailija
22/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onks se jtn kulissien pystys pitoo jos on lihaksikas kroppa???? :DDDDD no ei todellakaan...

siis jos jotkut ihmiset käy töissä ja on alkoholisteja, niin se on elämän kannalta eri asia ku jos joku dokaa himassa vaan ja juo. luultavasti tol jälkimmäisel ei oo elämänhallintaa paljoa ja se näkyy ulkonäössä ja noi jotka käy töissä voi olla ihan normaalin näkösiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli vuosis jossain vaiheessa mitat 162/50. Mulla oli sikspack, hauikset, erottuvat olkapäät, suonet näkyi reisistäkin, ahteri terästä. Silti mulla meni viikonloppusin lähes poikkeuksetta pullo kirkasta ja 12 pack lonkeroa. Ei vielä ehkä rappio alkoholismia mutta varsinkin pienelle naisihmiselle riskirajat paukkui reilusti. Enkä ikinä ole ollut niin timmissä kunnossa. Viikot olin syömättä ja treenasin ahdistukseen.

Nykyään juopottelen rajojen sisällä ja oon plössähtänyt ja levinnyt vaikka edelleen liikun ja treenaan paljon.

Pitäisköhän alkaa juoda enemmän jos vaikka timmiytyis taas?

Vierailija
24/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii monet alkoholistit ei syö välttämättä..

ei timmiys oo mikää terveyden merkki todellakaan. tiiän monia ihmisiä jotka näyttää timmeiltä eikä niil oo terveelliset elintavat.

Vierailija
25/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin hyväkuntoinen bodari on mikään rappioalkoholisti, etenkin jos treenaa edelleen. Satunnainen bilettäjä voi kyllä olla. Mutta yleensä tosissaan kehonrakennusta harrastavat eivät juurikaan käytä alkoholia ainakaan ongelmakäyttöön saakka.

niin. heillä on monesti tapana käyttää nuuskaa, on lääkkeiden väärinkäyttöä ja steroideja.

Vierailija
26/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän sellainen ihminen joka käy töissä, harrastaa ja hoitaa kotia voi olla alkoholisti vaikka juokin? Tuntuu että se on enemmänkin muiden korvien välissä se asia ja sitten haukutaan ja syyllistetään jos ei tehdä niin kuin muut haluaa. 

nyt meni aivan väärin tuo sinun arviosi. Meillä ryhmäterapiassa alkoholisteista suurin osa oli juurikin sellaisia, jotka käy töissä, harrastaa, hoitaa kotia ja osa myös lapsiaan, ja ovat silti alkoholisteja ihan jokaisen määritelmän mukaan. Itsekin kuuluin tuohon joukkoon.

Vierailija
27/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule hyvinkin voi.

Täällä meidän kylällä sunnuntai aamuna uimahallin kuntosali on täynnä krapulaisia ukkoja hikoilemassa ja lipittämässä vettä :D

Toooodella fiksua :D

Ei ole harvinaista, että se on henki pois jos krapulassa menee tekemään kovia urheilusuorituksia.

Kova krappe ja enkkojen yritystä maastavedossa... suosittelen jos haluat ennenaikaisesti hautaan.

(Näistähän varoitellaan, koska näitä ON tapahtunut.)

Vierailija
28/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin testosteroni on romahtanut pohjalukemiin,ei ole lihaksikas.

Vierailija
29/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi vaivaa silloin, kun on pakko saada alkoholia, on kehittynyt riippuvuus aineeseen. Muilla seikoilla ei ole sen asian kanssa mitään verrokkia.

Vierailija
30/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lehdessä juuri ollut juttu salibandyn maailmanmestarista jonka alkoholismi oli kai mestaruuksien välillä pahimmillaan? Hänelle ilmeisesti jonkinlaista keskittymisongelmaa ja tiedän itse juuri noita miehiä jotka purkavat ylimääräistä energiaa sekä todella runsaaseen liikuntaan että todella runsaaseen alkoholiin. Jos sen lisäksi vielä on fyysinen työ niin hyvinkin näyttää tietysti sporttisemmalta kuin alkoholiongelmaton mutta liikkumaton perus Pena. Näillä tapauksilla on usein muutenkin testosteronia luonnostaan ja liikkumisen seurauksena siinä määrin ettei se heti juomalla lopu.

Vierailija
31/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän sellainen ihminen joka käy töissä, harrastaa ja hoitaa kotia voi olla alkoholisti vaikka juokin? Tuntuu että se on enemmänkin muiden korvien välissä se asia ja sitten haukutaan ja syyllistetään jos ei tehdä niin kuin muut haluaa. 

Eikö sun miekestä sellainen ole alkkis, joka joka päivä töistä tultuaan korkkaa viinipullon ja juo sen ja pikku hiljaa se yksi pullo per päivä ei arkenakaan riitä. Aamulla krapulassa töihin ja sinnittelee pullon kuva silmissä työpäivän. Nousuhumalassa onnistuu kodin hoitaminen ja lapset jopa. Aikaisin nukkumaan ja sitä rataa. Btw, se olin minä. Repsahduksien jälkeen pääsin kuiville. Ja ei ollu helppoa. Se viinimäärä mitä viikossa vedin oli käsittämätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän