Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivan kumppanin löytämisen mahdottomuus

Vierailija
17.02.2019 |

Olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen, ja olen ollut suurimman osan elämästäni sinkkuna tai hyvin löyhissä ihmissuhteissa osin tahtomattani. Nyt olen tapaillut samaa miestä jo puoli vuotta, mutta mies ei kaikesta yrittämisestä ja tutustumisesta huolimatta tunnu "omalta". En tiedä saako kukaan muu tästä kiinni? Kun tarkoitus olisi löytää se sopiva tyyppi, jonka kanssa voisi kuvitella olevansa hamaan loppuun asti, mutta sellaista ei vaan ole tullut vastaan. Voin kertoa, että on hyvin vaikeaa tulla leimautumatta nirsoksi, mutta ainakin olen yrittänyt! Olen tässä koko ajan toivonut, että se tunne yhteenkuuluvuudesta tulisi, mutta kun ei. Viihdyn miehen seurassa kyllä hyvin, mutta minusta tuntuu että sovitaan paremmin kavereiksi kuin pariskunnaksi. Tuntuu vaan hirveältä, kun olen puoli vuotta panostanut tähän ja pidänkin miehestä, mutta edelleen tuntuu ettei tästä ehkä tule mitään vakavaa, vaikka haluaisinkin jo vakiintua.

Olen luonteeltani introvertti ja samoin on tapailemani mies, mutta hän on jopa minulle vähän liian outo? kumppaniksi. En halua mennä yksityiskohtiin, mutta se on oma fiilikseni tästä miehestä. Hänellä tuntuu olevan myös jotain sellaisia ongelmia, joita itselläni oli myös nuorempana ja siksikin suhde häneen tuntuu vaikealta, kun ne asiat on sellaisia etten niiden kanssa jaksaisi enää taistella.

Tuntuu vaan, että tätä menoa jään täysin yksin. Olen vähän erakkotyyppiä, mutta kaipaan omaa sielunkumppania ja puolisoa ja haluaisin varmaan lapsenkin tai kaksi. Ajatus täysin yksin jäämisestä on ihan hirveä, mutta en haluaisi myöskään olla miehen kanssa, joka ei tunnu oikealta. Pelkään, että tässä tulee seinä joka tapauksessa jossain vastaan ja mieluummin se saisi tulla ennen kuin meillä on yhteisiä lapsia, asuntolainaa ym.

Onko täällä muita samojen asioiden kanssa painiskelevia, oletteko löytäneet omalta tuntuvan miehen? Kaiken luonteiset saa vastailla!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erakkomies ja ihmettelen että mistä ne erakkonaiset aina niitä miehiään löytävätkin.

No, kaikkialta. Kun se tilanne on naisena vähän eri kuin miehellä ja erakkonainen löytää helposti miehiä kotoaankin poistumatta esim. sieltä nettisovelluksista. Erakkomies nuolee siinäkin useimmiten käsiään.

No lähinnä tässä erakkomiehenä sitä ihmettelin että jos on aito erakko, niin tuskin parisuhdekuviot mielessä niin paljoa pyörivät että niille jotain konkreettista tekisi. Ilmeisesti naisilla sitten on eri asia.

Siskoni on yksinviihtyvää tyyppiä, eikä minun tarvinut kuin mainita eräälle tyypille että minulla on sisko ja jo oli tyyppi FB:ssä laittelemassa viestiä. Toisella kertaa toinen kaveri näki minut siskoni kanssa kaupungilla ja taas sama juttu. Ei miehillä tällaista tapahdu.

No ei tapahdu ei, mutta pakkoko sitä on niiden yliaktiivisten häntäheikkien kanssa mitään alkaa duunailemaan?

2 tässä. Mun tapauksessa kävi niin, että mitä enemmän yritin vetäytyä omiin oloihini, sitä enemmän toinen yritti. Sitten harrastin sen kanssa seksiäkin- ajattelin sillä pääseväni siitä eroon, mutta sehän halusikin sitä lisää. Pikkuhiljaa kiinnyin siihen ja ihan tyytyväisenä ollaan eletty. Jos itse olisi pitänyt kumppani etsiä niin tekemättä olisi jäänyt.

Vierailija
22/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tuo kaverillinen fiilis osittain siitä, että seksuaalista vetovoimaa ei ole tarpeeksi? Jos tulee, niin ehkei mies sitten ole oikeaa tyyppiä. Omien kokemusteni perusteella sanoisin, että kannattaa jatkaa suhdetta, jos toinen on mielenkiintoinen persoona, hyvä ihminen ja seksuaalisesti kunnolla kiinnostava. Noista aineksista voi rakentaa hyvän suhteen, vaikkei heti tulisikaan mitään "tämä on se oikea" -fiilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erakkomies ja ihmettelen että mistä ne erakkonaiset aina niitä miehiään löytävätkin.

No, kaikkialta. Kun se tilanne on naisena vähän eri kuin miehellä ja erakkonainen löytää helposti miehiä kotoaankin poistumatta esim. sieltä nettisovelluksista. Erakkomies nuolee siinäkin useimmiten käsiään.

No lähinnä tässä erakkomiehenä sitä ihmettelin että jos on aito erakko, niin tuskin parisuhdekuviot mielessä niin paljoa pyörivät että niille jotain konkreettista tekisi. Ilmeisesti naisilla sitten on eri asia.

Siskoni on yksinviihtyvää tyyppiä, eikä minun tarvinut kuin mainita eräälle tyypille että minulla on sisko ja jo oli tyyppi FB:ssä laittelemassa viestiä. Toisella kertaa toinen kaveri näki minut siskoni kanssa kaupungilla ja taas sama juttu. Ei miehillä tällaista tapahdu.

No ei tapahdu ei, mutta pakkoko sitä on niiden yliaktiivisten häntäheikkien kanssa mitään alkaa duunailemaan?

2 tässä. Mun tapauksessa kävi niin, että mitä enemmän yritin vetäytyä omiin oloihini, sitä enemmän toinen yritti. Sitten harrastin sen kanssa seksiäkin- ajattelin sillä pääseväni siitä eroon, mutta sehän halusikin sitä lisää. Pikkuhiljaa kiinnyin siihen ja ihan tyytyväisenä ollaan eletty. Jos itse olisi pitänyt kumppani etsiä niin tekemättä olisi jäänyt.

Vitsiltähän tuo jo kuulostaa.

Vierailija
24/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se väkisin yrittämällä parane. 

Rentoutua pitäisi jollain tapaa. Rationaalisuutta korostavalle ihmiselle se on usein vaikeaa. 

Se on kuin tapin työntö persiisiin, ensin pitää rentoutua, ei se kuivana & väkisin tahdo mennä. Tai ainakin nihkeästi.

Nim. 1.5 L Cokis pullo pyrstössä tälläkin hetkellä

Vierailija
25/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies kuulostaa klassiselta kiltti mieheltä, johon seksuaalinen kiinnostus loppui. Siksi hän ei tunnu omalta. Ei voi tuntua omalta, jos pitää harrastaa ns. pakotettua seksiä hänen kanssaan. Tiedän tunteen. Et halua vain repiä vaatteita hänen päältään ja nuolla hänen joka senttiään.

Jos tällaista et tunne miestä kohtaan, niin ei hän tule olemaan sinulle koskaan riittävä. Miehellesi sinä riittäisit toki, mutta kun ymmärrät omaa luontoasi ja seksuaalisen viehättävyyden tärkeyttä, ja kuinka tiedät että seksuaalista kiinnostusta ei voi NEUVOTELLA kiltti miehen toimesta, niin vihdoin ymmärrät mitä haluat.

Ensi kerralla lipasta kiltti miehet aikaisessa vaiheessa, ei pitkäjänteistä suhdetta synny jos seksiäkin ei ole pitkäjänteisesti kymmeniä vuosia. Jos duty sex alkaa ilmaantumaan alle 6kk sisällä, ei voi mitään. Naisen luonnolle ei mahda mitään, ei me mahdeta sille mitään. Big man upstairs teki naiset tällaiseksi, pitää vain ymmärtää naisluontoamme ja mennä sen mukaisesti.

Vierailija
26/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkonaiset on niitä todellisia "strong independent women". Ei ne kanaparvessa elävät feministinaikkoset, he erityisesti väittävät olevansa kaikkea tuota mutta ei tietenkään oikeasti ole koska heti kun auto hajoaa niin se siitä feminismistä silloin tarvitaan MIES.

Erakkonaiset taas ei väitä olevansa tällaisia, ja ironisesti he ovat "strong independent women".

Vierailija
27/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n mies kuulostaa klassiselta kiltti mieheltä, johon seksuaalinen kiinnostus loppui. Siksi hän ei tunnu omalta. Ei voi tuntua omalta, jos pitää harrastaa ns. pakotettua seksiä hänen kanssaan. Tiedän tunteen. Et halua vain repiä vaatteita hänen päältään ja nuolla hänen joka senttiään.

Jos tällaista et tunne miestä kohtaan, niin ei hän tule olemaan sinulle koskaan riittävä. Miehellesi sinä riittäisit toki, mutta kun ymmärrät omaa luontoasi ja seksuaalisen viehättävyyden tärkeyttä, ja kuinka tiedät että seksuaalista kiinnostusta ei voi NEUVOTELLA kiltti miehen toimesta, niin vihdoin ymmärrät mitä haluat.

Ensi kerralla lipasta kiltti miehet aikaisessa vaiheessa, ei pitkäjänteistä suhdetta synny jos seksiäkin ei ole pitkäjänteisesti kymmeniä vuosia. Jos duty sex alkaa ilmaantumaan alle 6kk sisällä, ei voi mitään. Naisen luonnolle ei mahda mitään, ei me mahdeta sille mitään. Big man upstairs teki naiset tällaiseksi, pitää vain ymmärtää naisluontoamme ja mennä sen mukaisesti.

Jotenkin väsynyttä trollaamista.

Vierailija
28/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erakkonaiset on niitä todellisia "strong independent women". Ei ne kanaparvessa elävät feministinaikkoset, he erityisesti väittävät olevansa kaikkea tuota mutta ei tietenkään oikeasti ole koska heti kun auto hajoaa niin se siitä feminismistä silloin tarvitaan MIES.

Erakkonaiset taas ei väitä olevansa tällaisia, ja ironisesti he ovat "strong independent women".

Poislukien kylläkin ne tapaukset jotka ovat johonkin mieheen tyytyneet.

Vierailija
29/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiselle yleensäkin riittää miehen löytämiseen vain se, että on olemassa.

Tai tässä tapauksessa se, että on feisbuuk jota kautta janoiset miehet voi ottaa yhteyttä.

Miehellä taas ei olemassa olo auta mitään, vielä vähemmän se feisbuuk johon yksikään nainen ei ota yhteyttä kiltille miehelle.

Vierailija
30/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse jännä.mies! Niin muutkin nuoret naiset tekevät ja ovat onnellisia.

Vierailija
31/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin väsynyttä trollaamista.

Joo, ei siinä ole kuin ihmisluonnon perusteet mainittu. Jos kuvittelet sitä trollaukseksi, niin olen pahoillaan tulevan tai nykyisen suhteesi puolesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi