Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinen vanhemmat - miten te jaksatte?

Vierailija
17.02.2019 |

Mulla rupeaa voimat loppumaan, murrosikää on nyt podettu neljättä vuotta. Ja taas tuli p***aa niskaan, olin panostanut yhteen juttuun teinin omasta pyynnöstä ja lopputulos oli t a a s, että äiti on p***a, kaverit per**stä ja koko juttu ihan anuksesta. Olen näitten vuosien aikana vanhentunut ja rumentunut rutkasti kun tätä negatiivista juttua tulee koko ajan.

Meillä keskustellaan, vietetään aikaa yhdessä, leivotaan ja tehdään ruokaa. Matkustellaan. Hankitaan vermeet ja puhelimet mutta kohtuudella ja yhteisymmärryksessä. Ja ymmärrän kyllä murrosikää ja mielialan kuohahteluja mutta kun loppua ei näy. Loppuuko tämä ikinä?!?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin raskasta on välillä.

T kahden teinin äiti

En tiedä. Työpäivä matkoineen 10-11h päivästä riippuen. Vanha äiti, osittain avustettava. Nuorten kuskaamista harrastuksiin.

Pyykit, ruuat, tiskit ja siivoukset ym. Pakollinen.

Äkäinen ja aina väsynyt olen arkisin. Viikonloppuihin kasaantuu paljon kotityötä jota pakosti rästiintyy viikolta.

T. 3 teinin äiti

Ahaa. Tää olikin kilpailu.

T kahden teinin äiti

Jos alat kilpailemaan lapsiluvulla niin siitä vaan. Kerroin elämästäni niinkuin se on.

T. Se kolmen teinin mutsi

Minähän en alkanut kilpailla yhtään millään. Sinä aloit. Hyvin lapsellista.

T. Kahden teinin äiti

Pikku-Rouvan mielikuvitus laukalla? Onko lapsiluku kilpailua? Entä jos joku täällä sanoo että on 7 lapsen äiti. Sehän olisi oikein kilpailujen aatelia vai?

Vierailija
22/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin raskasta on välillä.

T kahden teinin äiti

En tiedä. Työpäivä matkoineen 10-11h päivästä riippuen. Vanha äiti, osittain avustettava. Nuorten kuskaamista harrastuksiin.

Pyykit, ruuat, tiskit ja siivoukset ym. Pakollinen.

Äkäinen ja aina väsynyt olen arkisin. Viikonloppuihin kasaantuu paljon kotityötä jota pakosti rästiintyy viikolta.

T. 3 teinin äiti

Ahaa. Tää olikin kilpailu.

T kahden teinin äiti

Jos alat kilpailemaan lapsiluvulla niin siitä vaan. Kerroin elämästäni niinkuin se on.

T. Se kolmen teinin mutsi

Minähän en alkanut kilpailla yhtään millään. Sinä aloit. Hyvin lapsellista.

T. Kahden teinin äiti

Pikku-Rouvan mielikuvitus laukalla? Onko lapsiluku kilpailua? Entä jos joku täällä sanoo että on 7 lapsen äiti. Sehän olisi oikein kilpailujen aatelia vai?

Mitä ihmettä sinä sönkötät?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kaksi murrosikäistä poikaa. Onneksi kiukuttelevat eri aikaan. Mutta onneksi on puheyhteys, siitä on selkeästi hyötyä. Eli läsnäolo pikkulapsivaiheessa on näköjään korvaamaton apu nyt. Kaikesta selvitään puhumalla. Ensin huudetaan, sitten puhutaan.