Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää neitsytmies?

Vierailija
17.02.2019 |

Itselle alkaa pikkuhiljaa tulla mitta täyteen sen kanssa, että olen ikäisiäni ihmisiä ihan helvetisti jäljessä seksuaalisissa kokemuksissa. Olen ihan suht vakavissaan miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että kävisin kokeilemssa "seksiä" maksullisen naisen kanssa, että saisi edes jonkinlaisen tuntuman siitä, että mitä se homma oikein on. Suututtaa ja ahdistaa se, että ikäiseni naiset ovat jo niin kokeneita ja tavallaan jo "valmiita" seksin suhteen, joten jos kävisi niin hullusti, että päätyisin sänkyyn jonkun naisen kanssa niin ei siitä varmasti mitään tulisi. Tarvitsisin jonkun mielellään yhtä kokemattoman kumppanin jonka kanssa treenailla vailla häpeää. Harmi vaan, että tytöt (ja pojatkin) tuntuvat aloittavan seksin aina vaan nuorempana ja nuorempana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poju siellä kirjoittelee?

Vierailija
2/7 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

52-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajattele mitään erityistä, mutta ehkä pyörittelen mielessäni syitä siihen, miksi olet neitsyt. En oleta, että kaapissa olisi hirveitä luurankoja, kun kokemuksesta tiedän, että neitsyeksi on helppo jäädä kun yhdistetään sattuma ja tietynlainen luonne. Itsekin siis neitsyt. Ainoa mikä tossa tekstissa kuulostaa huonolta, on tuo suuttumus. Ahdistuksen ymmärrän, mutta sitäkin kannattaisi koittaa käsitellä jotenkin.

Vierailija
4/7 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27. En ihan 52v kuten joku ylempänä väitteli.

Vierailija
5/7 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ajattele mitään erityistä, mutta ehkä pyörittelen mielessäni syitä siihen, miksi olet neitsyt. En oleta, että kaapissa olisi hirveitä luurankoja, kun kokemuksesta tiedän, että neitsyeksi on helppo jäädä kun yhdistetään sattuma ja tietynlainen luonne. Itsekin siis neitsyt. Ainoa mikä tossa tekstissa kuulostaa huonolta, on tuo suuttumus. Ahdistuksen ymmärrän, mutta sitäkin kannattaisi koittaa käsitellä jotenkin.

Onhan niitä luurankoja oltava jos ei panemaan pääse. Ei oo kovin normaalia enää tossa iässä olla poikuus tai neitsyys tallella. Kiertäsin kaukaa

Vierailija
6/7 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä jos ettii yhtä elämänkumppania, mutta jos ei niin herää kysymys miksei oo seksiä harrastanut jos sellaista haluaa harrastella.

Vierailija
7/7 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ajatuksia että eikö sillä stanalla ole mitään muuta tekemistä kuin kysellä tätä palstalla vähintään joka toinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi