En jaksa enää olla isorintainen!
Syy ei ole selkäkivuissa (niitä en ole), en vaan jaksa kuunnella ilkeitä kommentteja niistä. Lisäksi mitkään vaatteet ei istu kunnolla.
Jos joku sanoo että laihduta niin ei se auta kun nää on enimmäkseen rauhaskudosta, ei läskiä.
Kommentit (32)
Mene lääkäriin, jos saisit lähetteen pienennysleikkaukseen, siihenhän on tietyt kriteerit (mitat soliskuopasta rintaan jne), tai jos tk:ssa et apua saa, niin sitten yksityiselle.
Minä olen nyt vähän alle viisikymppisenä alkanut jaksamaan. Vuosikymmenet olen inhonnut isoja rintojani ja halunnut niistä eroon. Nyt ihan viime vuosina olen oppinut rakastamaan niitä ja näkemään ne enemmän osana persoonallisuuttani kuin vain haittana.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä onko hänelle ok jos kävisit pienennyttämässä tai poistattamassa rintasi. Minä ainakin miehenä olisin valmis suostumaan jonkinlaiseen kompromissiin. Pienennykseen tai esim. toisen rinnan poistoon.
Voi saatana sun pahuuttas. Sinunko armollisuudestasi tässä on kyse?
Älä nyt hyvä ihminen ilkeiden kommenttien takia ala kehoasi leikkelemään!
Jos vaatteet eivät istu, niin etsi valmistaja jolta löytyy sopivampia, tai hanki luottoräätäli joka voi auttaa tekemään vaatteistasi paremmin istuvia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt vähän alle viisikymppisenä alkanut jaksamaan. Vuosikymmenet olen inhonnut isoja rintojani ja halunnut niistä eroon. Nyt ihan viime vuosina olen oppinut rakastamaan niitä ja näkemään ne enemmän osana persoonallisuuttani kuin vain haittana.
Minä olen samanlainen. Isot rinnat haittasivat silloin kun ne oikeastaan olivat vielä kiinteät ja hyvännäköiset. Nyt kun ne ovat vaan isot ja rumat niin en jaksa välittää.
Tällainen artikkeli tuli tuohon alle:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/kaisa-liski…
Minusta Kaisa ei ole koskaan näyttänytkään isorintaiselta? Outoa
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä onko hänelle ok jos kävisit pienennyttämässä tai poistattamassa rintasi. Minä ainakin miehenä olisin valmis suostumaan jonkinlaiseen kompromissiin. Pienennykseen tai esim. toisen rinnan poistoon.
Naisella on oikeus päättää itse kropastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt kovin reilua miestä kohtaan olisi jos nainen kävisi lupaa kysymättä poistattamassa rintansa. Jos vaikka rintojen koko oli alunperin miehelle pariutuessa tärkeä valintakriteerit.
Itse olen ollut itsevarmempi koska isot. Miehet ihailevat ja flirttailevat, joten kasvattaa itsetuntoa vielä lisää. Ainoa mika harmittaa on, ettei voi harrastaa juoksemista tms.
Mä pienennyttäisin nämä roikkaleet, mutta pelkään leikkauksia (tai sitä toipumista). Joten olkoot. Saahan ne hameen vyötärön alle kahlittua. Paitsi yöpaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut itsevarmempi koska isot. Miehet ihailevat ja flirttailevat, joten kasvattaa itsetuntoa vielä lisää. Ainoa mika harmittaa on, ettei voi harrastaa juoksemista tms.
Itse vaan ahdistun tuosta flirttailusta. Ei mun itsetunto ainakaan kasva siitä vaan pikemminkin laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt kovin reilua miestä kohtaan olisi jos nainen kävisi lupaa kysymättä poistattamassa rintansa. Jos vaikka rintojen koko oli alunperin miehelle pariutuessa tärkeä valintakriteerit.
Arvaa miltä naisesta tuntuu kuulla, että olet hänen kanssaan vain rintojen takia? Vaihtoon joutuisit muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä vaan mulla.. pidätkö jotain avonaisia paitoja yms? Ihmettelen vaan kun itse en ikinä saa mitään huomiota niistä.
Ilkeitä kommentteja isoista rinnoista?
Saa olla todelliset jättipallot siinä tapauksessa, jos niistä saa ilkeitä kommentteja. Eiköhän tuosta tulisi lähinnä ihailua ja kateellisia huokauksia siskoilta.
Mutta taisi olla Porvoolainen tissipari siellä, siellä onkin vähän outoa menoa.
Kyllä rintojen pienennys on parisuhteessa semmoinen asia joista puolisoiden täytyy yhdessä keskustella, aivan kuten kaikista muistakin kodin asioista. Maksettaisiinko operaatio arvon av-mammojen mielestä yhteiseltä tililtä jonne puolisot ovat tulojen suhteessa siirtäneet kuukausittain rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vaan mulla.. pidätkö jotain avonaisia paitoja yms? Ihmettelen vaan kun itse en ikinä saa mitään huomiota niistä.
En voi pitää avonaisia paitoja kun olisi liian härskiä, mielestäni.
Jos mies haluaisi poistattaa peniksensä, olisiko se päätös johon vaimon mielipidettä tarvitse kysyä?
Anna ne mulle.
t. onneton lauta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vaan ahdistun tuosta flirttailusta. Ei mun itsetunto ainakaan kasva siitä vaan pikemminkin laskee.
Ei minullekaan kukaan flirttaile. Miesystävä ei ole koskaan kommentoinut sitä, että tykkäisi siitä, että rintani ovat isot. Joko toivoisi niiden olevan pienemmät tai sitten ei halua vahingossa kuulostaa ääliöltä.
*jaxuhali*