Mihin muuhun omenalihava voi pukeutua kuin tunikaan ja leggareihin? Auttakaa!
Tosiasia on nimittäin se, että en tosiaan ole mikään kurvikas ja pitkä XL-nainen, kuten muotitalojen plus-kokojen suunnittelijat ilmeisesti olettavat. Totuus on lähimpänä Muumimammaa, jos Muumimammalla olisi vielä makkaroita. Lyhytkin olen.
Mihin ihmeeseen sitä pukeutuisi, ettei aiheuttisi kanssaihmisille traumoja mutta saisi kuitenkin vaihtelua tunikaunivormuun?
Kommentit (10)
Et kuulosta omenalta tunikoinesi. Googleta päärynävinkit.
Olen myös lyhyt omena. K-kupin rinnat eivät myöskään auta asiaa.
Tunika ja leggarit ovat perusasu. Vähän fiinimpi on lyhyt mekko ja sukkikset, sääriään kun omena kehtaa esitellä.
Yksi vaihtoehto kapeat suorat housut, korkeat korot, pitkä paitapusero ja siihen päälle aukioleva paitaa lyhyempi jakku.
Pukeudu ihan miten haluat, mutta pysyttele kotona.
Kotelomekko on hyvä. Samoin tummat pitkikset ja pusero, päällä avonaisena kirkasvärinen tai vaalea villatakki tai vastaava. Se taikoo massun piiloon.
Katsopa Tyyliä metsästämässä -blogin Veeran pukeutumista.
En ole ap, mutta en ole lähellekään niin lihava kuin Tyyliä metsästämässä, mutta en myöskään normaalivartaloinen vaan väliinputooja. Jos löytyy normikoko, se on taulukon yläpäästä 44 tai 46 tai XL tai XXL ja se joko istuu tai ei ja yleensä materiaali on liian heppoista ja leikkaukset hoikille, koska koot alkavat pienistä. Läskimalliston pienimmät koot sitten taas ovat liian lyhyitä ja leveitä. Huokaus.
Jos on isorintainen (en ole varma onko omenavartaloinen isorintainen?), niin hyvät, tukevat ja ennen kaikkea oikean kokoiset rintaliivit on huipputärkeät.
Ihan mekko ja sukkiksetkin näyttää heti paremmalta kuin kokovartalotrikoo. A-linja saa ainakin mun vartalon näyttämään sopusuhtaisemmalta.