Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuolleen henkilöstä usein sanotaan "Hän olisi varmaan halunnut että..."

Vierailija
16.02.2019 |

ja sitten toteutetaan erilaisia ideoita sillä perusteella että "Hän olisi varmaan halunnut...", vaikka voidaan olla ihan väärässä. Ei kukaan voi sellaista tietää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kylmiä väreitä kun ajattelen, mitä esim äitini sanoisi minun varmaan haluavan kuolemani jälkeen. Hän luulee kovasti tuntevansa mut, vaikka käsitykset perustuu johonki 10-20 vuoden takaisiin käsityksiin, jotka silloinkin olivat väärät.

Vierailija
2/3 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vainaja on eläissään esittänyt jonkun toiveen omien asioiden suhteen, niin kyllä se on eräänlainen perintö, jota tulisi noudattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin sellaisen yli 10 vuotta mitä mun isävainaa haluaisi milloinkin tehtävän. Lähinnä isän ”tahto” nostettiin aina esille kun jotain kivaa tapahtui. Se tunnelma meni aina nopeasti kun joku nosti esille sen ”voi kun ***** olisi vielä tämän saanut nähdä” tyyliin 7 vuotta kuolemansa jälkeen..

Sukulaiset ja sisarukset itki isän kuolinpäivänä isän perään vielä vuosia sen jälkeen kun oli kuollut.

Se mitä mä oletan että mun isä olisi oikeasti halunnut olisi ollut se että kaikki menee eteenpäin elämässään ja on onnellisia, ei että yli 15 vuotta kuolemansa jälkeen sisarukset muistelee ”15 vuotta sitten tänä päivänä..”

elämän on vain pakko mennä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä