Millaiselta mieheltä olet saanut dickpikin.
Kommentit (16)
Kerran yksi aika tavallisen näköinen mies lähetti, ja sillä oli ihan valtavan kokoinen, mutta ei oikein näyttänyt pysyvän pystyssä, eli siis hieman veltto. Yksi kuvottava rapajuoppo, jonka kanssa en ole ikinä puhunut, mutta joka tulee vastaan lapsuudenkotini lähibaarin lähettyvillä toisinaan, lähetti. Sitten kerran sain myös yhdeltä jännämieheltä, mutta ei siitä enempää.
No vaikka minkälaisilta.. eihän niitä kaikkia muista eikä edes kiinnosta.
Olen saanut kerran yhdeltä ftm-mieheltä. Selvisi siis siinä, että on ftm, en ollut tajunnut, vaikka kyllä jälkikäteen aika ilmeistä. Oltiin siis puhuttu aika usein yhteisen harrastuksen kautta.
Kaikilta joilta olen pyytänyt. Kaikki yleensä hyvissä asemissa olevia työntekijöitä.
Hassua tuo miesten logiikka. "Lähetänpä tästä kuvan sukuelimestäni, sillä varmaan nainen lämpenee mulle." :D Itse en ole koskaan kiihottunut tippaakaan saamistani dickpiceistä ja edes omalta mieheltä ei riitä pelkkä sukuelimen vilautus jos aloitetta seksiin tekee. Kyllä se ottaa muutakin. Nuo kyseisiä kuvia lähettelevät miehet ovat vissiin vähän hukassa sen kanssa, miten naista kohdellaan. Olisi joskus kiva saada joltain mieheltä rehellinen vastaus siihen, miksi noita kuvia lähetellään ja mitä sillä luullaan saavutettavan.
Yleensä niiltä joilla on iso. Haluavat esitellä.
Aika taviksia ovat olleet, jotka niitä ovat lähetelleet. Mutta myös ihan puhtaasti vain pervoilta, joilta ei mitään järkevää juttuakaan tullut. Kokemukset sinkkuajoilta jolloin S24:lta hain miestä.
En ole onneksi koskaan saanut missään Facebookissa tms , vaikka samalla naamalla sielläkin. Ehkä johtuu siitäkin, etten paljoa jaa sisältöä tuntemattomille.
Olen saanut yhdeltä poliitikolta, nykyään kansanedustaja, joskaan ei ollut silloin. Olisin voinut tuhota uran, mutta jotenkin alkoi säälittää. Kuitenkin ihan järkeviä poliittisia juttuja ajaa.
Ei ollut mikään urpo, vaan fiksu ja kiva mies seksichatissa, juteltiin monet kerrat, tuntikausia, ja sitten hän kerran kysyi haluaisinko nähdä ja lähetti kuvan, kun sanoin että lähetä vain. Profiilissa oli kasvokuva ja sähköpostissa oikea nimi ja osoite. Oikein mukava mies ja kiva kuva.
Minusta tämä dickpickien lähettäminen otetaan liian kevyesti. Se on osa sovinisti-aaltoa, jota nyt nähdään. Dickpickien lähettäminen on verrattavissa itsensäpaljastamiseen, joka saattaa taas olla raiskaamisen esiaste. Oikeastaan niistä voisi ilmoittaa poliisille. Kutsukaa sitten vaikka tiukkapipoksi tai vaikka miksi ja "eihän tätä nyt pidä ottaa niin vakavasti" ja kieltämättä olen jo viisikymppinen, mutta toisaalta tässä iässä, kun on jo kaikenlaista nähnyt, niin näkee myös kehityskulkuja ja osaa yhdistellä ja ekstrapoloida trendejä. Valitettavasti tasa-arvo ei olekaan vältämättä menossa parempaan suuntaan. Nuoret naiset eivät välttämättä tätä näe, ottavat itsestään selvyytenä että tasa-arvo kehittyy koko ajan parempaan suuntaan, mutta miehillä on aina ollut sellainen yläote vallasta (jota eivät valitettavsti ole kovin hyvin hoitaneet, parhaiten toki pohjoismaissa), josta he eivät hevillä luovu ja keksivät vaikka mitä ovelia järjestelmiä pitääkseen siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut yhdeltä poliitikolta, nykyään kansanedustaja, joskaan ei ollut silloin. Olisin voinut tuhota uran, mutta jotenkin alkoi säälittää. Kuitenkin ihan järkeviä poliittisia juttuja ajaa.
Simon Elo?
Pitkät kaaret kirjoitti:
Minusta tämä dickpickien lähettäminen otetaan liian kevyesti. Se on osa sovinisti-aaltoa, jota nyt nähdään. Dickpickien lähettäminen on verrattavissa itsensäpaljastamiseen, joka saattaa taas olla raiskaamisen esiaste. Oikeastaan niistä voisi ilmoittaa poliisille. Kutsukaa sitten vaikka tiukkapipoksi tai vaikka miksi ja "eihän tätä nyt pidä ottaa niin vakavasti" ja kieltämättä olen jo viisikymppinen, mutta toisaalta tässä iässä, kun on jo kaikenlaista nähnyt, niin näkee myös kehityskulkuja ja osaa yhdistellä ja ekstrapoloida trendejä. Valitettavasti tasa-arvo ei olekaan vältämättä menossa parempaan suuntaan. Nuoret naiset eivät välttämättä tätä näe, ottavat itsestään selvyytenä että tasa-arvo kehittyy koko ajan parempaan suuntaan, mutta miehillä on aina ollut sellainen yläote vallasta (jota eivät valitettavsti ole kovin hyvin hoitaneet, parhaiten toki pohjoismaissa), josta he eivät hevillä luovu ja keksivät vaikka mitä ovelia järjestelmiä pitääkseen siitä kiinni.
En ole ikinä lähettänyt kenellekkään kuvaa hepistäni, mutta silti on pakko kommentoida. Väitän että ylidramatisoit asiaa. Jotkut "ei naisia niin hyvin ymmärtävät" miehet lähettävät pyytämättä dickpickejä, mutta ei tuolla ole vaikutusta tasa-arvon kehitykseen. Kaverit ovat vaan urpoja ja heidän saumansa naismarkkinoilla ovat matalammat (= eivät ole "vallassa").
Eihän naisten lähettämiä "yllätys" tissi / p*llu kuviakaan oteta tasa-arvon loukkauksena.
Vähän kaikennäköisiltä. Paras tais olla, kun exä värjäs hiuksensa ja lupas laittaa kuvan hiuksistaan (ollaan oltu kavereita jo vuosia eron jälkeen) ja unohti sitten. Parin päivän päästä sitten kysyin missä se dickpic on minkä mulle lupasi, niin eiköhän sieltä oikeesti tullut dickpic. :D
Wt-mieheltä