Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ken ei töitä tee ei sen syömänkään pidä

Vierailija
16.02.2019 |

Paavalin kirje tessalonikalaisille. Silti erityisesti kirkko Suomessa on vedonnut túrvisten ottamiseen maahan kristillisten arvojen perusteella. No miksi sitten he saavat syödä ja jopa purnata ruoasta? Eiväthän he tee muuta kuon harrastavat seksiä. Tosin niin paljon ja jopa "pakkotahtiin" , että käy työstä. Ehkä se sitten selittää tämän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä liene ainut ristiriita siinä kaanonissa.

Vierailija
2/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentsu on kova poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä liene ainut ristiriita siinä kaanonissa.

Kiitos!

Vierailija
4/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
5/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattuhan on hyvin ràsistinen teos. Ei se minua haittaa olen itsekin ràsisti, mutta miksi kirkko kääntää selkänsä tälle puolelle. Minä muistan raamatusta vain yhden etnistä suvaitsevaisuutta muistuttavan vertauksen: laupias samarialainen

Vierailija
6/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

Vierailija
7/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

Tiedätkö sinä sitten poimiessasi vain tarkoituksenmukaisia raamatun kohtia? Sinänsä minusta Jumala voi hyvinkin olla olemassa, mutta olisiko maailmankaikkeuden luojalla kiinnostusta tai syytä piipertää pukeutumisikoodien ja ruoka-ainesääntöjen kanssa? Oletko muuten Juutalainen?

Vierailija
8/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillinen lähimmäisenrakkaus loistaa jälleen...

Vierailija
9/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa keittää puuroa.

Vierailija
10/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattuhan on hyvin ràsistinen teos. Ei se minua haittaa olen itsekin ràsisti, mutta miksi kirkko kääntää selkänsä tälle puolelle. Minä muistan raamatusta vain yhden etnistä suvaitsevaisuutta muistuttavan vertauksen: laupias samarialainen

Suurin osa ihmisistä ei yhtään ymmärrä, mistä kyseisessä vertauksessa on kyse, joten ehkä ei kannata tuoda sitä tähän keskusteluun.

11/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ne tehä p0rn00? Mikä on teoriassa työtä.

Todellisuudessa töitä vaan ei riitä kaikille, minä aloitin uudelleen opiskelut kolmikymppisenä, josko tätä reittiä saisi vielä tehdä jotain elämällänsä. Suunnittelen omaa tulevaa yritystä toiminimellä.

Vierailija
12/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa keittää puuroa.

Hyi en syö! Naisten ja koirien ruokaa! Subhanallah!

Vierailija
13/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on! Attendot ja Esperit voisivat leikata siitä ruokapuolestakin. Siellä ne asiakkaat vain makoilevat tekemättä mitään päivät pitkät ja herkkuja kannetaan nenän eteen eikä olla edes kiitollisia vaan levitellään valheita valtamediassa!

Vierailija
14/14 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavalin kirje tessalonikalaisille. Silti erityisesti kirkko Suomessa on vedonnut túrvisten ottamiseen maahan kristillisten arvojen perusteella. No miksi sitten he saavat syödä ja jopa purnata ruoasta? Eiväthän he tee muuta kuon harrastavat seksiä. Tosin niin paljon ja jopa "pakkotahtiin" , että käy työstä. Ehkä se sitten selittää tämän.

Miksi vertaat turviksiin? Onhan nämä vegaanit viherpiipertäjä eläinsuojelija aktivistit joka päivä jossain kylttiä heiluttamassa ja huutelemassa. Kyllä nekin syö ja seksiä harrastaa. Töissä vaan eivät käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän