Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan jäädä yksinäiseksi vielä pitkäksi aikaa. Jätin vanhojen tanssit kun kukaan ei oikeasti halunnut olla parini!

Vierailija
15.02.2019 |

Koulu jakoi parit arpomalla niille jotka eivät onnistuneet itse sellaista hankkimaan. Minä olin sellainen. Nainen ei selvästi halunnut tanssia kanssani edes harjoituksissa eikä esimerkiksi vastannut kun yritin puhua hänelle.
Juuri ennen tanssia kyllästyin tilanteeseen ja poistuin paikalta. Minulla on parempaa tekemistä kun väkisin väännety tanssiminen mistä kumpikaan ei pidä. Naiselta meni vanhojen tansseihin käytetyt rahat ja vaiva hukkaan mutta se ei ole minun ongelmani.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kiltti mies :D

Vierailija
2/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollainen käytös kyllä osakkeitasi ainakaan nosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oli vain hyvin ujo...

Vierailija
4/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta

Vierailija
5/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä tyttöjen lisäksi muka naisiakin?

Vierailija
6/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli lukiossa niin, että kun parit oli löydetty kaikille paitsi yhdelle tytölle, kaikki pojat lopettivat kurssin. Jo siis ennen kurssin varsinaista alkua. Tuo sinun temppu oli yhtä urpo kuin niiden jätkien jotka ei halunnu rumaa tyttöä parikseen.

Vierailija
7/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin pitkäksi aikaa yksin. Luokan nörtit(kään) eivät suostuneet tanssiparikseni, muita poikia ei ollut vapaana. En minä susiruma ollut ja sutjakkakin olin urheilijataustani vuoksi.

Että varaudu pahimpaan sinäkin.

Vierailija
8/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epäsiisti? Haiset pahalle? Likaiset hampaat? Hikoilevat kädet? Hihittelet oudosti?

Vierailija
9/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, just oli samantapainen vähän aikaa sitten.

Vierailija
10/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella jää yksinäiseksi pitkäksi aikaa jos ei tanssi vanhoja syystä tai toisesta? Itse pyysin yhtä poikaa tanssiparikseni ja pakit tuli, vanhat jäi tanssimatta. Tuon jälkeen vientiä on kuitenkin ollut. Älä määrittele liikaa yhden tapahtuman perusteella, siitä on vain haittaa.

N28

Vierailija
11/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin se mun komsu hävis?

Vois syyttää vanhempiasi siitä, että ovat ruman miehen synnyttäneet. Naisethan ei puhu rumille miehille, etteivät koe sen olevan soidinkutsu. Ruman miehen vaihtoehdot suomessa ovat köysi tai rautatie. 

Vierailija
12/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisaggressiiviselta betaurokselta meni pupu pöksyyn.

Vierailija
13/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko epäsiisti? Haiset pahalle? Likaiset hampaat? Hikoilevat kädet? Hihittelet oudosti?

En, en, ei, ei ja en. Enkä ollut passiivis-aggressiivinen vaan nainen ei yksinkertaisesti halunnut puhua kanssani. Tanssiminen olisi ollut pakkopullaa.

Vierailija
14/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän ettet mennyt tanssimaan ja samalla kostit tanssiparillesi tylyytensä. Itse en edes osallistunut tansseihin, olen kömpelö tanssija.

Vierailija
15/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen? 

Tuon ikäiset ovat ihan selkeästi tyttöjä. Jos oikeasti olisit 17-vuotias tietäisit tämän. Mutta onnea valitsemallasi tiellä uli-uli -miehenä. Eipä tule tyttöjä tai naisia jatkossakaan olemaan. 

Asenne, jossa syytä etsitään aina toisesta ei johda mihinkään parempaan. 

Vierailija
16/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten koulussa tanssipartnerit vaihtuivat biisin vaihtuessa, että kaikki halukkaat pääsivät tanssimaan.

Vierailija
17/17 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten koulussa tanssipartnerit vaihtuivat biisin vaihtuessa, että kaikki halukkaat pääsivät tanssimaan.

Se ei olisi pelastanut ap:n tilannetta. Joku itseään täynnä oleva pissis olisi kuitenkin tekeytynyt hankalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi