Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilja Volotinen, 93, on viime viikkoina matkannut ambulanssissa satoja kilometrejä hoitopaikasta toiseen: "Kunhan eivät vie Siperiaan"

Vierailija
15.02.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10646217
Minä olen tehnyt tästä Hiljan tapauksesta rikosilmoituksen. Jos noin vanhaa ihmistä hyysätään paikasta toiseen, niin kysymyksessä on ainoastaan hänen rahojen kuppaaminen. Kuolema odottaa syyllisiä, kunhan nimet saadaan selville.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja julkaisen ne nimet täällä ja 20 muulla foorumilla.

Vierailija
2/7 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein! Sairastahan tuollainen vanhuksen pompottelu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi voi olla edes mahdollista? Että siirrellään noin hanakasti paikasta toiseen? Ambulanssikuskeilla ja sairaaloilla jokin sanato soppari päällä vai?

Vierailija
4/7 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans. Hyvä, että asia nostetaan esille. Tuolla on muitakin vanhuksia kärrätty satoja kilometrejä vääriin paikkoihin.

Vierailija
5/7 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahans. Hyvä, että asia nostetaan esille. Tuolla on muitakin vanhuksia kärrätty satoja kilometrejä vääriin paikkoihin.

¨Mut vietiin viime keväänä Kuopioon kun olin kännissä. Olisivat voineet viedä myös Iisalmeen, mutta ei. Siellä kävi sairaalassa joku valkotakki juttelemassa alkoholismista. Sitten kärrättiin putkaan selviämään ja seuraavana päivänä sairaalassa juttelin kahden hoitajan kanssa, eikä hommassa ollut mitään pointtia. Omilla rahoilla piti sitten matkustaa taksilla takaisin kotiin. Ei mitään selityksiä tai pahoitteluita, miksi kärrättiin paikasta toiseen. Naamat on kyllä tallessa.

Vierailija
6/7 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

¨Mut vietiin viime keväänä Kuopioon kun olin kännissä. Olisivat voineet viedä myös Iisalmeen, mutta ei. Siellä kävi sairaalassa joku valkotakki juttelemassa alkoholismista. Sitten kärrättiin putkaan selviämään ja seuraavana päivänä sairaalassa juttelin kahden hoitajan kanssa, eikä hommassa ollut mitään pointtia. Omilla rahoilla piti sitten matkustaa taksilla takaisin kotiin. Ei mitään selityksiä tai pahoitteluita, miksi kärrättiin paikasta toiseen. Naamat on kyllä tallessa.

No mutta, sua tuskin voi verrata päälle 90vuotiaaseen vanhukseen.

Vierailija
7/7 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta lupa pitäisi olla ko. henkilön nimen kertomiseen täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän