Hilja Volotinen, 93, on viime viikkoina matkannut ambulanssissa satoja kilometrejä hoitopaikasta toiseen: "Kunhan eivät vie Siperiaan"
https://yle.fi/uutiset/3-10646217
Minä olen tehnyt tästä Hiljan tapauksesta rikosilmoituksen. Jos noin vanhaa ihmistä hyysätään paikasta toiseen, niin kysymyksessä on ainoastaan hänen rahojen kuppaaminen. Kuolema odottaa syyllisiä, kunhan nimet saadaan selville.
Kommentit (7)
Se on oikein! Sairastahan tuollainen vanhuksen pompottelu on.
Miten toi voi olla edes mahdollista? Että siirrellään noin hanakasti paikasta toiseen? Ambulanssikuskeilla ja sairaaloilla jokin sanato soppari päällä vai?
Jaahans. Hyvä, että asia nostetaan esille. Tuolla on muitakin vanhuksia kärrätty satoja kilometrejä vääriin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jaahans. Hyvä, että asia nostetaan esille. Tuolla on muitakin vanhuksia kärrätty satoja kilometrejä vääriin paikkoihin.
¨Mut vietiin viime keväänä Kuopioon kun olin kännissä. Olisivat voineet viedä myös Iisalmeen, mutta ei. Siellä kävi sairaalassa joku valkotakki juttelemassa alkoholismista. Sitten kärrättiin putkaan selviämään ja seuraavana päivänä sairaalassa juttelin kahden hoitajan kanssa, eikä hommassa ollut mitään pointtia. Omilla rahoilla piti sitten matkustaa taksilla takaisin kotiin. Ei mitään selityksiä tai pahoitteluita, miksi kärrättiin paikasta toiseen. Naamat on kyllä tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
¨Mut vietiin viime keväänä Kuopioon kun olin kännissä. Olisivat voineet viedä myös Iisalmeen, mutta ei. Siellä kävi sairaalassa joku valkotakki juttelemassa alkoholismista. Sitten kärrättiin putkaan selviämään ja seuraavana päivänä sairaalassa juttelin kahden hoitajan kanssa, eikä hommassa ollut mitään pointtia. Omilla rahoilla piti sitten matkustaa taksilla takaisin kotiin. Ei mitään selityksiä tai pahoitteluita, miksi kärrättiin paikasta toiseen. Naamat on kyllä tallessa.
No mutta, sua tuskin voi verrata päälle 90vuotiaaseen vanhukseen.
Joo, mutta lupa pitäisi olla ko. henkilön nimen kertomiseen täällä.
Ja julkaisen ne nimet täällä ja 20 muulla foorumilla.