Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosia kestänyt yöhikoilu

Vierailija
15.02.2019 |

Onko täällä ketään joka olisi kärsinyt pitkään voimakkaasta yöhikoilusta? Onko mitään syytä löytynyt?

Mulla on ollut tätä vaivaa nyt jo hieman yli 10 vuotta, etten usko kyseessä olevan mitään kovin vakavaa , mutta inhottavaa tämä on ja haluaisin saada vaivaan jotain apua. Olen toki tutkimuksissa käynyt aina silloin tällöin, mutta eipä ole mitään erikoista löytynyt (turvonneita imusolmukkeita ollut jo silloin kun vaiva alkoi, mutta ultrat näyttivät normaaleita suurentuneita imusolmukkeita, verikokeet normaalit aina, eli ei ainakaan syöpää luulisi olevan :D)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut juuri tuota vaivaa, mutta sain muihin epämääräisiin vaivoihin joihin länsimainen lääketiede ei löytänyt syyksi mitään varsinaista sairautta, avun ayurvedasta. Oletko harkinnut kokeilla jotain näistä vaihtoehtoisista jutuista?

Mulla oireet oli että oli aina silmät punoitttavat ja ärtyneet, epämääräisiä flunssaoireita, toisinaan lievää hengenahdistusta, iho kutisi. Kävin monesti lääkäreissä ja otettiin verikokeita, allergiakokeita ja kaikenlaista, mitään ei löytynyt. Lopulta menin tutun suosituksesta ayurveda-hoitoja tekevälle, vaikka ajattelinkin että taitaa rahat hukkaan mennä. Siellä mulla todettiin epätasapainotila "liikaa pittaa" ja neuvottiin ruokavalio ja yrttihoitoja. Kas kummaa, noin kuukaudessa oireet hävisivät kokonaan, olivat olleet jo lähes 10 vuotta.

Vierailija
2/3 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä materiaalia petivaatteesi ovat? Nykyään peitotkin on jotain polyesteria ja se kyllä hikoiluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliomuutoksia olen tehnyt tämän ajan sisällä useita kertoja, mutta en ole huomannut muutoksia. Voisi melkein jopa kokeilla jotain yrttihoitoja :D

Käytän pukeutumisessa, kuin myös sängyssäni ainoastaan luonnonkuituja eli en usko että siitä on kyse. Hikoilen voimakkaasti ympäristöstä riippumatta. 

sp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän