VAUVAPALSTAN SINKKUTREFFIT
Sitten vain kaikki sinkut ilmoittautumaan nimimerkkien, iän, sukupuolen ja vaikkapa asuinkunnan kera! Voit myös kertoa minkälaista kumppania etsit. Tehdään tästä sinkkupalsta, jossa rakkautta ja kahvitteluseuraa etsivät sinkut löytävät toinen toisensa!
Kommentit (23)
Täähän oliskin hyvä idea, jos ottais tulta alleen, kun joka päivä on lukuisia sinkkuja valittamassa ettei paria löydy.
Eurosinkut- chatti näyttää ainakin löytyvän, minne voi sitten vaikka chattitreffit tietyn nimimerkin kanssa sopia täällä.
Pystyynkuollut ajatuskin. Minä en kertoisi deitille että höpötän AVlla, en kerro kenellekään, se on likainen salaharrastukseni. Ja tieto tuskin lisäisi sexappiilia kenenkään naisen silmissä.
M
Olen Jorma. 53v sporttinen ikisinkku Ilomatsista. 170/110. Etsin mukavaa ja sporttista 18-35 naista kaikkeen kivaan.
Terveisin nimimerkillä: "Siniset silmät ja punaiset luottotiedot"
Ei kiitos, täältä löytää vain "kilttimiehiä".
Mä tein samantapaisen aloituksen edellispäivänä, mutta taisi olla liian työläs itsellenikin.
Miten niin s-postiosoitteita ei saisi postata?
N43, asun Varsinais-Suomessa. Olisi kiva löytää seuraa viimeistään kesällä. Pidän itsevarmoista miehistä. (eikö tämä panostus muka riitä!?)
Vierailija kirjoitti:
Pystyynkuollut ajatuskin. Minä en kertoisi deitille että höpötän AVlla, en kerro kenellekään, se on likainen salaharrastukseni. Ja tieto tuskin lisäisi sexappiilia kenenkään naisen silmissä.
M
Mä tykkäisin. Olisi heti ainakin yksi yhteinen harrastus.
Nainen, 24v.
Ajatuksesi on hieno. Olen tyytyväinen jos joku löytää täältä jotain :) edes kaverin tai jutteluseuraa.
Olen sen verran ruma, ettei kukaan haluaisi treffeille mun kanssa. Miehet haluaa niitä "kauniita, sosiaalisia ja pantavia naisia".
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 24v.
Ajatuksesi on hieno. Olen tyytyväinen jos joku löytää täältä jotain :) edes kaverin tai jutteluseuraa.
Olen sen verran ruma, ettei kukaan haluaisi treffeille mun kanssa. Miehet haluaa niitä "kauniita, sosiaalisia ja pantavia naisia".
Kerroit itsestäsi, että olet ruma, etkä kaunis, sosiaalinen ja pantava. Mikä sä sitten olet? Kehu nyt vähän itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Mä tykkäisin. Olisi heti ainakin yksi yhteinen harrastus.
Aha, minä kyllä toivoisin seuralaista ihan siksikin että olisi jotain parempaa tekemistä kuin olla täällä :S
M
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, täältä löytää vain "kilttimiehiä".
Oonhan minä täällä ja minä taas olen :
- rasísti
- natzi
- ehdoton sovínistisika
- punaníska
- räväkkä junttí
Joten on täällä pelimiehiäkin.
Hih, minua ei Av-palstailu haittaisi. Osa Av-miehistä kirjottaa ihan kivasti ja fiksusti, ja voisi olettaa, että he ovat sellaisia livenäkin. En etsi mitään suppusuuta vaan miestä joka osaa kirjoittaa ja keskustella :) Toki en haluaisi että mies sitten minusta kirjoittelisi Av:lle, ainakaan tunnistettavasti, saati ruotisi mahdollisia ongelmia täällä sen sijaan että keskustelisi asiat minun kanssani.
Hei, voisihan sen Vauva-palstailun pistää sillä salaiseksi että sovitaan vaan tietty päivä ja aika, jolloin kaikki hyökkäävät vaikka sinne eurosinkku-chattiin :) Kai siellä muitakin on kuin vauvapalstalaisia?
Mies joka viihtyy av' llä ei satavarmasti ole mies mun makuun. Phyyi.
Siis jo pelkkä nicknameni velvoittaa minut osallistumaan tällaiseen etten ole häpeäksi muille saman nimen omaaville😆
Vallankin kun mielitiettyä en terveiset kaivatulle säikeestä ole löytänyt niin kai tään kettupolon ensimmäinen ohikulkija nappaa jos vaan löytää🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 24v.
Mites tuo Jorma tuossa ylempänä?
Vierailija kirjoitti:
Mies joka viihtyy av' llä ei satavarmasti ole mies mun makuun. Phyyi.
Mun makuun voisi ollakin. Ainakin jos on älykäs ja sen lisäksi vielä silmää miellyttävä :)
Eurosinkut ei ole millään tavalla treffiyhteisö ja siellä ei pyritä pariutumaan, Tämä selviää kun lukee kirjoituksia. Eräs nainen kertoi, että kun oli yrittänyt lähestyä Eurosinkkumiestä, niin tämä oli oikein kavahtanut ajatusta,
Aikuisille ihmisille sopii parhaiten ilmainen happypancake.fi. Toissakesänä sovin yhden lauantai-iltapäivän aikana kuudet treffit joista yksi peruuntui (hyvä juttu sillä peruuntui siihen että minulla ei ollut autoa). Näistä viidestä kaksi halusi jatkaa seurustelua ja minä halusin jatkaa myös kahden kanssa. Seurustelusuhde alkoi toki vain yhden kanssa.
Mies 59v, Vantaa, nyt taas vapaana.
Mikäli mätsejä löytyy, voivat he aina vaihtaa yhteystietonsa vaikkapa sopimalla treffit johonkin tiettyyn chattiin tms. Täällä palstalla ei tietääkseni sposteja saa vaihdella.