Mitä mieltä ruokavaliostani?
Aamulla: kaurapuuroa sokerittoman mehukeiton kera
Lounas: normaalia kotiruokaa, pastaa, kanaa yms.
Välipala: smoothie tai hedelmä
Illallinen: sama kuin lounas
Iltapala: ruisleipä (juustolla ja kinkulla) tai hedelmäsmoothie (maitorahkaa ja eri hedelmiä)
Onko hyvä?
Kommentit (13)
Missä vihannekset ja juurekset ja marjat? Pelkät hedelmät eivät käy kasviksista. Unohda myös tuo turha keinomakeutettu mehukeitto ja käytä mieluummin pakastemarjoja.
Aika paljon kyllä syöt. Kokeile seuraavaa: aamupala, välipala, lounas, välipala, iltapala. Itselläni toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kyllä syöt. Kokeile seuraavaa: aamupala, välipala, lounas, välipala, iltapala. Itselläni toimii hyvin.
no onpa tosi paljon
No minusta kuulostaa kyllä ihan hyvältä. Oletan myös että lounaalla ja päivällisellä syöt myös kasviksia, mistä jotkut tuossa puhuivat.
Vierailija kirjoitti:
Paljon hiilareita, vähän proteiinia.
Miten sitä saisi helposti lisättyä? -ap
Täältä ei ikinä saa positiivista palautetta. Kaikki syö aina väärin, mutta kommentoijat itse ovat täydellisiä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuosta saa ihan riittävästi proteiinia.
Minusta tuo on puutteistaankin huolimatta paljon keskivertoa parempi ruokavalio. Hyvin pieni osa ihmisistä syö suositusten mukaan, minkä katukuva todistaa.
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Miksi ihmiset syö puuroa mieluummin tuon iänikuisen sopan kanssa sen sijaan, että laittaisi yksinkertaisesti marjoja?
Joutavaa höttöä eikä laisinkaan mielialalääkkeitä - mistä meinaat saada päivän pärinät?
Proteiinia lisää aamuun. Muuten varmaan hyvä.