Rejmanin laulanta Daruden biiseihin
En kestä kuunnella yhtään. Miksei se ole harjoitellut lausumaan enkkua oikein, särkyy korvat. Nytkin yritin tuota uutta Supermania kuunnella, en pystynyt. Ihan alussa se sana Blue! Eijei. Jos ei osaa, niin laulaisi suomeksi.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Shösshön shösshön kökkökökkökökkö, kohan tässhhä lauleshkelen...
En kestä näit shössöttäjiä enää: Sebastian Rejman, Mikko Leppilampi, Samae Koskinen.
Oishan se nyt nolo vaihtaa laulajaa, mutta veikkaan että Darude itsekin katuu jos yhtään osaa kuunnella oikealla korvalla. Oishan tuohon nyt jonkun osaavammankin löytänyt varmasti.
En osaa kuvitella tähän supermaniin ketään muuta, sopii hyvin.
Daruden biisit ovat ihan Ok ja niistä saisi paremman kuuloisen, jos laulajaa vaihdettaisiin. Sebu ei osaa laulaa ja hänen enkku kuulostaa aivan hirveältä.
Samaa tuubaa vuodesta toiseen. Luulin, kun nyt Darude valittiin Suomen edustajaksi, niin saadaan koko tupa lattialle tanssimaan perkeleellisessä valoshowssa teknobiitin tahtiin. Parikymmentävuotta vanhat eurodance-kappaleethan ovat vieläkin kovassa huudossa koko itäisessä Euroopassa. Korkeintaan jotain simppeliä kertsiä väliin elektronisella äänellä, ei tällaista hennolla miesäänellä esitettyä tasapaksua ujellusta mitä tämä Sebastian nyt tarjoaa.
Kolmannen kappaleen pitää olla jotain aivan muuta kuin tähänastiset viritelmät.
Joku vielä väitti laulajajulkkarin aikaan, että Rejman nimenomaan lausuu englantia hienosti! Korvista ottaa aina, kun kuulee sanan you lausuttavan jotenkin tzjuuuuuuu.
Eiei, miksi tuollanen laulaja daruden biiseihi. Jos ois toinen laulaja niin vois menestyykin.
On se nyt parempi mitä Robin olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vähemmän hänenkin lausunnsta itä-Eurooppa paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vähemmän hänenkin lausunnsta itä-Eurooppa paistaa.
Kävi mielessä, että yritetäänkö tällä kauhealla lausumisella kalastella entisen itäblokin maiden ääniä? Ja se kauhea söhöässä. Hyi.
Kyllä tuon Sebun lausunnan taso laskee biisien tasoakin vielä entisestään. Supermanissa oli muutamia kohtia, joista ihan pidin, vaikka genrensä tasaista huttua onkin.
Jos laulajaa ei voi vaihtaa, voisiko sen Sebun laulun muuntaa jollain koneella paremmaksi?
oma ehdotukseni ois teemu brunila. sillä ois ollu hyvä lausunta ja peroonallinen soundi joka ois jääny mieleen
Vierailija kirjoitti:
oma ehdotukseni ois teemu brunila. sillä ois ollu hyvä lausunta ja peroonallinen soundi joka ois jääny mieleen
Brunila ois voinu suostua, jos ois saanu osallistua tekoon, mutta laulella jostain sermin takaa tai naamiaisasu päällä. Tai sitten vaan animoituna hahmona tyyliin Studio Killers. Ois voinu vaikka toimiakin.
Kaameeta paskaa se toinenkin kappale ja viidellä pennillä tehty musiikkivideo. Finlande, zero point.
Tämä Rejman on pakko työntää nykyään joka paikkaan. On just sellanen Leppilammen kaltainen keskiverto kaikessa tyyppi joka on ainoastaan keskiverto suomimiestä paremman näköinen mutta ulkomailla hukkuu massaan myös ulkonäkönsä puolesta
Ooo mä rakastin Giant Leapia aikoinaan! Mun mielestän SR on ihana ja laulaa todella hyvin.
Mitä ihmeen enkun ääntämisen asiantuntijoita näillä palstoilla muka on? Kun sen tietää kyllä että suomalaiset ei keskimäärin osaa ääntä. Tuo laulaja äänsi aivan ok, kannattaa muistaa että laulamisessa otetaan taiteellisia vapauksia, venytetään äänteitä yms. Olen enkunope enkä kiinnittänyt tassä ääntämiseen huomiota. Sen sijaan itse biisi oli niin tusinatavaraa että itkettää. Tämän ”säveltämiseen” on tarvittu kolme ihmistä?
Shösshön shösshön kökkökökkökökkö, kohan tässhhä lauleshkelen...