Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriteerisi kumppania etsiessä?

Vierailija
15.02.2019 |

Itsellä: Töissä tai koulussa tai muuten aktiivinen, esim. suunnitelma tulevaisuudelle jonka eteen näkee vaivaa päivittäin. Samat arvot, fyysinen yhteensopivuus, esim. pituus... empatiakyky edes jossain määrin tallella! Rehellinen. Henkinen kasvu yhdessä tavoitteena tai vähintään tasapainoinen elämä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissulkevia asioita naisessa, yksikin riittää:

-uusfeministi/voimaantunut

-suvaitsevainen

-vegaani

-vauvakuume/biologinen kello

-ex-puolison mollaaja ja diagnosoija

-lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle

-useampi kuin kaksi lasta

-someriippuvaisuus, someaiheiset jutut

-yleissivistyksen puute

T:mies

Vierailija
2/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti etsi kumppania. Löytyy jos on löytyäkseen. Toki vaatimuksia mahdolliselle kumppanille on. Huumorintaju ja älykkyys. Aktiivinen ja elämä kunnossa. Toki täytyy olla siisti ja miellyttävän näköinen ja keskinäistä kemiaa pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poissulkevia asioita naisessa, yksikin riittää:

-uusfeministi/voimaantunut

-suvaitsevainen

-vegaani

-vauvakuume/biologinen kello

-ex-puolison mollaaja ja diagnosoija

-lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle

-useampi kuin kaksi lasta

-someriippuvaisuus, someaiheiset jutut

-yleissivistyksen puute

T:mies

Listalta unohtui se tärkein eli ylipaino. Siitä ei pääse millään yli.

Vierailija
4/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen täytyy olla minulle juuri sopiva - hänen täytyy tuntua minulle täydelliseltä, ja hänen ulkonäkönsä täytyy olla minulle miellyttävä. Ei muuta.

Vierailija
5/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 180cm ja kasvoiltaan minun silmääni miellyttävä. Koulutettu ja koulutusta vastaavassa työssä. Keskustelutaitoinen, huomioiva, lämmin, mukava ja hauska. Niillä päästään alkuun.

Vierailija
6/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-40v nörttimies, mieluiten tumma tukka ja silmälasit. Talousasiat reilassa. Lempeä ja hassutteleva. Ei tarvitse olla himoliikkuja, kunhan on normaalipainoinen tai siinä hujakoilla kuten minä. Ei väliä onko lapsia aiemmasta liitosta, itselläni yksi 4-vuotias.

Siinä se. Tuohan olisi se unelma.

Vierailija
7/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerejä on helppo lyödä pöytään mutta kun rakastuu niin rakastuu. Nämä kriteerilistat ovat nettiajan myötä tulleet yleisemmiksi ja niitä on nykyään muillakin kuin nirppanokilla.

Vierailija
8/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteneväinen arvomaailma, yhteneväinen huumorintaju ja yhteneväiset mieltymykset seksin suhteen.

Nämä ovat kriteerini joista en ole tinkinyt. Nykyinen miesystäväni täytti kaikki kohdat :)

Vierailija
9/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata nauraa itselleen ja hygienia/hampaat kunnossa.

Vierailija
10/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- akateeminen tausta

- mielellään töissä

- ei enempää kuin kaksi lasta

- ei tiukkaa poliittista tai uskonnollista vakaumusta (pystyn ymmärtämään ja hyväksymään tällaisen ihmisen mutta koskaan ei ole ollut toisin päin, joten siksi ei)

- ei asu yli tunnin automatkan päässä

- +/- 10 vuotta omasta iästäni

Siinä kaikki. Ylipaino ei haittaa, joskus päinvastoin. Ulkonäköön liittyy niin paljon, että pelkkä valokuva ei aina pysty kertomaan onko viehättävä. Eleet, puhe, tuoksu ja olemus lopulta tekee kokonaisuuden.

Mies 35

Vierailija
11/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa elää hetkessä ja nauttia siitä

Samankaltainen musiikinmaku ja halu lähteä keikoille/ festareille

Samankaltainen käsitys raha-asioista

Sellainen joka haluaa matkustella maailmalla ja käyttää lomat siihen

Ehdottomasti lihansyöjä eikä mikään ruokanipottaja

Tykkää ottaa drinksua ja fiilistellä kynttilänvalossa

Rakastaa pieniä eläimiä ja on luonnossa viihtyvä

Välittää ulkonäöstään ja panostaa siihen

Huumorintajuinen ja puhelias

Ymmärtää että kotityöt kuuluvat molemmille

Mulla onneksi on jo tällainen, rakas aviomieheni ❤

Vierailija
12/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen merkitsee. En voisi noin vain alkaa jotain tapaileen ja odottaan jotain kiinnostusta. Kaksi kertaa olen ihastunut ja molemmat kerrat on johtaneet suhteeseen. Nämä miehet aivan erilaisia olemukseltaan, harrastuksiltaan, persooniltaan, aktiivisuudeltaan iältään ja ulkonäöltään.

Vierailija
13/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mukava jonka kanssa on kiva viettää aikaa. Ilkikurinen pilke silmissä, hauska ja huumorintajuinen. Hyväntuoksuinen.

Plussaa jos on joku harrastus tms minkä suhteen on intohimoinen mutta ei tosikko eikä pakkomielteinen - vaikka videopelit tai dronet tai vaikka frisbeegolf.

T: N55

Vierailija
14/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa parisuhdetta etsiessä kriteerit oli että on pitkä, tumma ja komea. Vähän pahapoika tyyppi. Sellaisen löysin ja 5 vuotta elämästä meni hukkaan. Hullu rakkaus ja hirveä intohimo niin hyvässä kuin pahassa. Riitoja ja pettämistä.

Toinen ja nykyinen parisuhde jossa olen ollut kymmenen vuotta ja kriteerit oli että luotettava, talousasiat kunnossa, töissä, ei päihdeongelmaa eikä tupakoi.

Näillä kriteereillä löysin mieheni. Toki pitää olla myös kemiaa että ihastun.

Jos nyy erottaisi niin kriteerit olisi muuten samat kuin tokassa mutta pitää olla valmis siihen että asuttaisi eri asunnoissa.

Vierailija
15/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miellyttävä ulkonäkö

Samanlaiset arvot ja tavoitteet kuin minulla

Hyvin kohteleva ja rauhallinen

Vähän entisiä suhteita, ei ole ollut aviossa

Ei lapsia

Fiksu

Intohimoinen

Suojeleva

Ainakin vähän vanhempi kuin minä mutta ei liikaa

Vierailija
16/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on tunne-elämältään tasapainossa.

Vierailija
17/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen ja henkinen yhteensopivuus.

Tykkää seksistä ja läheisyydestä.

Vierailija
18/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteneväinen arvomaailma, yhteneväinen huumorintaju ja yhteneväiset mieltymykset seksin suhteen.

Nämä ovat kriteerini joista en ole tinkinyt. Nykyinen miesystäväni täytti kaikki kohdat :)

Tää ja mulla vielä pituus lisäksi, koska olen itse pitkä. Mies sanoi, että hällä oli aikoinana samat toiveet. Ollaan todella onnekkaita <3

Vierailija
19/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy "tunnistaa" hänet ulkonäkönsä perusteella, ts. ulkonäkö minua miellyttävä. Tykkään monen näköisistä kyllä että sinänsä mitään listaa ei näistä piirteistä ole - mieluummin hassuttelijan näköinen kuin alusvaatemalli. Katse ja olemus on tärkein.

Täydellinen mies on minun mielestäni sosiaalinen ja puhelias raksamies-muusikko, jonka pää on täynnä unelmia ja joka pitää naisia upeina perhosina. Perhekeskeinen. Näitäkin ihmeitä on olemassa. :)

20/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi kumppania enkä usko kriteerilistojen pätevän käytännössä kovinkaan hyvin, mutta ihan huvikseni ja teoriassa listaan, millaiset asiat miehessä vaikuttaisivat positiivisesti:

- mielellään kristitty, mutta kaikesta katsomuksellisesta ei tarvitse olla samaa mieltä

- keskustelullinen, pystyy keskustelemaan myös katsomuksellisista, erimielisyyttä aiheuttavista asioista ilman suuttumista, koska aidosti pitää siitä; pitää myös tunnekommunikointia tärkeänä, vaikka se olisi vaikeaa

- huumorintajuinen

- viihtyy kotona, ei suurta tuttavapiiriä

- ei juuri käytä alkoholia eikä mielellään myöskään ole raitistunut alkoholisti

- taipuvainen asettumaan heikomman puolelle, mutta ei kuitenkaan epäjohdonmukaisin tai valheellisin perustein

- +/- 5 vuotta omasta iästäni

- molemminpuolinen kokonaisviehätys (myös ulkonäkö) ja ihastuminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi