Ku7nkaa monta buranaa voi ottaa vuorokaudessa?
Minkä verran väliä pitää vähintään olla lääkkeen ottamisella? Siis 400mg kysymys.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
3200 mg/vrk
Ei kai tommosta määrää voi kotioloissa ottaa?
Mä oon kipeimmilläni ottanut 3kpl 800mg tabuja muutaman tunnin sisään. En kyllä usko että pidemmän päälle kannattaa.
600mg 3x vuorokaudessa, eli 8t välein. Lisäksi voit ottaa vielä Panadolia 3g vuorokaudessa.
3 kertaa 400mg
Joskus reseptillä 3 kertaa 800 Mg
24 h aikana.
Mutta ei voi pitkään syödä noin, vatsahaavan voi saada ja se voi olla kuolemaksi
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran väliä pitää vähintään olla lääkkeen ottamisella? Siis 400mg kysymys.
Mikä vaivaa?
Älä ota liikaa tai maksa sanoo poks.
Lihaskipu liian rankasta tavaroiden kantamisesta. En yleensä käytä särkylääkkeitä. Auttaako jos otan yöksi sekä buranaa että panadolia vai onko panadolista apua lihaskipuun? Voiko niitä ottaa samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Lihaskipu liian rankasta tavaroiden kantamisesta. En yleensä käytä särkylääkkeitä. Auttaako jos otan yöksi sekä buranaa että panadolia vai onko panadolista apua lihaskipuun? Voiko niitä ottaa samaan aikaan?
Voit ottaa molemmat samaan aikaan, mutta ei välttämättä aina auta, riippuu tapauksesta.
3200 mg on maksimiannos. Itse olen joskus sen verran ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa molemmat samaan aikaan, mutta ei välttämättä aina auta, riippuu tapauksesta.
Kiitos
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1817&d=3096760
Maksimi 3200mg vuorokaudessa. Eli 3h välein 400mg tai 6h välein 2*400mg.
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempi jos porrastat ja otat eri aikaan
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa 400mg
Joskus reseptillä 3 kertaa 800 Mg24 h aikana.
Mutta ei voi pitkään syödä noin, vatsahaavan voi saada ja se voi olla kuolemaksi
Se todellakin voi olla kuolemaksi. Mä en saa käyttää buranaa enää koskaan. Enkä kyllä uskaltaiskaan, oli niin kamala kokemus.
3200 mg/vrk