Yökylässä Maria Veitola - Antti Rinne - jaksosta keskustelua
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen ketju, lähes pelkkää jakson päähenkilön vaimon ulkonäöstä keskustelua.
Vaikkakin häntä kehuvaan sävyyn, mutta kuitenkin.
Ja onhan osansa ulkonäkökeskustelusta saanut myös itse Antti.Osaatteko puhua mistään muusta, kuin ulkonäöstä?
Aika heikko esitys tämä ketju.
Ja näin kaksvitosen naisen silmin arvelin tuon Hetan olevan äitini ikäluokkaa, kuten olikin.
Se, että on lapsekkaat kasvonpiirteet ei tee ihmisestä oikeasti nuoremman näköistä, ainakaan nuorten ihmisten silmissä.
Ei kellään mun ikäluokan ihmisellä ole tuollaisia ryppyjä ym., ihan ikäisensä näköinen oli.
Eikä kroppa mitenkään ihmeellinen, samanlainenhan on kaikilla jotka ei lihota itseään ja elävät suht. terveellistä elämää, oli lapsia sitten nolla tai kymmenen.
Tosi tavallisen näköinen täti, varmaan juuri siksi vetosikin näihin keskustelijoihin.:)
Hyvältä ihmiseltä kyllä vaikutti, ja saavutukset elämässä mielestäni kunnioitettavat.
Hetan tyttömäisyys ei ollut kropassa. Sillähän oli allit ja kaikki. Kyllä se oli siinä veikeässä, tyttömäisessä naamassa. Vaatetus oli kyllä sekä mummomaista ja lapsellista. Aikuisen naisen vaatteet puuttuivat.
Mutta varmaan vaikea taiteilla näissä ikäjutuissa, kun on vanhempi mies. Sama ongelma mikä Jenni Haukiollakin.
Sitten J o s Antti pääministeri niin ei taida ehtiä silitellä paitoja joten pesulaan . Eikä kokkailla Hetalle Safkaa. Kävihän tuo hyvin vaalimainokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen ketju, lähes pelkkää jakson päähenkilön vaimon ulkonäöstä keskustelua.
Ja onhan osansa ulkonäkökeskustelusta saanut myös itse Antti.Osaatteko puhua mistään muusta, kuin ulkonäöstä?
Ja näin kaksvitosen naisen silmin arvelin tuon Hetan olevan äitini ikäluokkaa, kuten olikin.
Se, että on lapsekkaat kasvonpiirteet ei tee ihmisestä oikeasti nuoremman näköistä, ainakaan nuorten ihmisten silmissä.
Ei kellään mun ikäluokan ihmisellä ole tuollaisia ryppyjä ym., ihan ikäisensä näköinen oli.
Eikä kroppa mitenkään ihmeellinen, samanlainenhan on kaikilla jotka ei lihota itseään ja elävät suht. terveellistä elämää, oli lapsia sitten nolla tai kymmenen.
Tosi tavallisen näköinen täti, varmaan juuri siksi vetosikin näihin keskustelijoihin.:)
Hyvältä ihmiseltä kyllä vaikutti, ja saavutukset elämässä mielestäni kunnioitettavat.Hetan tyttömäisyys ei ollut kropassa. Sillähän oli allit ja kaikki. Kyllä se oli siinä veikeässä, tyttömäisessä naamassa. Vaatetus oli kyllä sekä mummomaista ja lapsellista. Aikuisen naisen vaatteet puuttuivat.
Mutta varmaan vaikea taiteilla näissä ikäjutuissa, kun on vanhempi mies. Sama ongelma mikä Jenni Haukiollakin.
Heta ikäistään nuorempi ts tyttömäinen olemus. Ainoa miinuspuoli on ne näkyvät tosi tosi isot naururypyt. Kannattaa ostaa kunnon voiteet naisille tiedoksi. Oon nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä ihmiseltä kyllä vaikutti, ja saavutukset elämässä mielestäni kunnioitettavat.Hetan tyttömäisyys ei ollut kropassa. Sillähän oli allit ja kaikki. Kyllä se oli siinä veikeässä, tyttömäisessä naamassa. Vaatetus oli kyllä sekä mummomaista ja lapsellista. Aikuisen naisen vaatteet puuttuivat.
Heta ikäistään nuorempi ts tyttömäinen olemus. Ainoa miinuspuoli on ne näkyvät tosi tosi isot naururypyt. Kannattaa ostaa kunnon voiteet naisille tiedoksi. Oon nainen.
..siis hetero sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Hetalla mikä koulutus entä Roosalla? Anttihan on lukenut nopeasti juristiksi. 2,5 v työn ohessa. Aika poika.
Antti on oikeustieteen kandi, 2,5 v on normaali aika suorittaa kandi.
Mihin väliin sijoitat oikeusnotaarin kun se on alempi tutkinto. ???
Vierailija kirjoitti:
Mariasta tullut paljon kiltimpi. Uskon että on saanut paljon palautetta ilkeilyistään.
Höpsis, kun nyt oli se oman puolueen pj, niin eihän niille voinut ilkeillä - sössöttää ja imelöidä vaan.
Mä tykkäsin Hetasta. Tulisin tuon daamin kanssa juttuun. Lähtisin mukaan juomaan viiniä tai olutta milloin tahansa.
Minäkin hieman ihmettelin kodin vaatimattomuutta. Omaakin pidän tavallisena, mutta Antin kotiin verrattuna tuntuu oma elintaso korkeammalta,
Ajatella, että tuolta lähdetään linnanjuhliin frakissa ja iltapuvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heta nyt sentään mikään kaunotar ole, joku roti 😄 mutta ihan nätti ja sievä.
Sinäkö sen päätät?
Jos nyt ajatellaan ihan maailmanluokan kaunottaria ja Hetaa niin ei, Heta ei ole kaunotar.
Tämä ei ollut mielipide kysymys, vaan ihan silkka fakta.
Nätti Heta oli ja kivan oloinen! Täällä vaan usein menee nää ylistyssanat vähän turhan korneiksi.
Joo, kun suomalaiset nostaa jonkun kaapin päälle, alkaa niin imelä ylistys, että sokeri valuu suunpielistä ja realistia oksettaa ihan hitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Antti näyttää autokauppiaalta, ja käyttäytyy, kuin päihdeongelmainen, aina puolustamassa itseänsä. Vielä puolta nuorempi vaimo, joka osaa käyttäytyä kameroiden edessä, mutta ei loista älyllä. Millainen pariskunta..
Tiedäthän että hän kuuluu Mensaan?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin hieman ihmettelin kodin vaatimattomuutta. Omaakin pidän tavallisena, mutta Antin kotiin verrattuna tuntuu oma elintaso korkeammalta,
Ajatella, että tuolta lähdetään linnanjuhliin frakissa ja iltapuvussa.
Sehän ei ole ensimmäisen sukupolven akateeminen/keskiluokkainen, joten ei ehkä ole tarvetta elvistellä.
En käsitä miksi ihmiset äänestävät Antti Rinnettä. On harvinaisen epäaidon oloinen oikein kaksinaamaisen kähmijäpoliitikon perikuva. Ay-pamppuna Rinne oli VVO:n hallituksessa nostamassa vuokria huippuunsa, siis enemmän kuin muut kaupalliset vuokrayhtiöt. Vuokrien korotukset osuivat pahiten juuri köyhiin ihmisiin. Rinne keräsi taskuunsa ökypalkan lisäksi tekosistaan törkypalkkiot.
Valtionvarainministerinä ollessaan leikkasi siekailematta ja koulutuksesta ja eläkkeistä ja nyt esiintyy häpeilemättä laupiaana samarialaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta naururypyt ovat säästämisen arvoiset. Näkee ettei oo mikään turha märisijä. Alaspäin valuvat suupielet vasta kaameat on!
Oonko mä ainoo joka luuli Hetaa ikäistään vanhemman näköiseksi? Sellanen 55-vuotias. Jossain vaiheessa sit tajusin et ne on noi hiukset jotka vanhentaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
En kykene katsomaan, syystä että siinä on Antti Rinne, jota syväluotaa Maria Veitola. Minulla on myös etukäteisasenne, joka näkyisi vahvasti, jos osallistuisin keskusteluun. Ai, mutta sopiihan se sitten Sanomain keskustelussa!!
Sulla ei siis ollut mitään muuta sanottavaa kuin, että sulla ei ole mitään sanottavaa. Netti on täynnäänsä tällaisia kommentoijia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Marian omakseni
Pyydä yökylään.
Vierailija kirjoitti:
Antti Rinne vaikuttaa tosi sympaattiselta. Mutkaton ihan tavallinen perhe.
joo, vaikuttaa hyviltä tyypeiltä.
Jotenkin Ollin tyyppinen mies tuo Antti.